Itsellä oli tuo 136hv versio automaagilla, jolla oli kelattuna n. 250tkm minulle tullessaan ja karvan yli 300tkm tuo sitten lähti seuraavalle. Koko aikana ei itse moottorissa ollut mitään vikaa, antipöllönkin heitti vaan kertaalleen, mutta pienoinen monotus motarilla, vaihde pienelle lukittuna ja tuotakaan vaivaa ei sen koomin enää esiintynyt. Aina lähti tulille kun tarttettiin, oli hellettä tahi pakkasta. Tosin kovemmilla -20 tuolla puolen olevilla pakkasilla tuli tuota webaakin polteltua hiukka pidempiä pätkiä, joten silleen ihan totaalisena jääkalikkana tuota ei koskaan taidettu edes yrittääkään. Akun jouduin uusimaan ekan vuoden jälkeen, mutta aikalailla kulutustavaraahan nuo nykyisin ovatkin
Mutta sitten se muu auto ja tekniikka tuossa ympärillä ... No sanotaan vain että sieltä löytyi aika runsaasti niitä syitä miksi tuo yksilö lähti talosta nuinkin hätäseen taas etiäpäin. Tuossa kun oli kaikki ne tämän mallin tyyppiviat weban putkesta ja ovisaranoista lähtien, askikin jo aikalailla ehtoopuolella sen luistattelusta as.vaunun kanssa päätellen eikä öljyvaihdotkaan enää tuossa vaiheessa auttaneet, nokkien välinen vitjakin rallatti jo vaihtokunnostaan, eikä akselivuodosta päätellen ilm. vespumppuakaan oltu vaihdettu ed.omistajan toimesta hihnavaihdon yhteydessä, jne. Tähän päälle tuon mallin suurista ulkomitoista huolimatta yleinen ahtaus todella jykevine oven yläkarmeineen, niin...
Eli jos löydät hyvällä pidolla olleen yksilön, niin juu, siitä voi saada melko mukavankin kulkineen, vaikka toki noita tyyppivikoja nyt on hiukka hankala kiertää ja osuukin melko varmasti kohdalle about jokaiselle jossain vaiheessa. Mutta kun ne tietää, niin kai niiden kanssa voi myös elää. Mutta jos sitten sattuukin se Musta Pekka käteen, niin silloin sitä työmaatahan riittää! Ja jos tässä vaiheessa ei itsellä ole niitä tiloja ja työkaluja, vannoutuneesta harrastus-mielialasta nyt puhumattakaan, niin aika kusessahan olet = pitää olla sitä oikeaa tuntemusta takana tuota hyvää yksilöä hakiessasi, nykyisin kun kaikenlainen peittely ja jopa suoranainen filunkikin on melko pahastikin valloillaan ja varsinkin tälläisessä hiukan harvinaisemmassa automallissa, jonka korjaaminen vaatii sitä omaa erikoisosaamistaan ja siten sitä ei joka pajalta edes saa