Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 4 5 6 ... 10
1
Kauppapaikka yrityksille / Vs: Race.fi: Uutisia
« Uusin viesti kirjoittanut Race.Fi tänään kello 14:16:37 »
Meillä on myymälä ja aukioloajat

Toki osa varmasti tiesikin, mutta meillähän on ihan ihka oikea myymälä ja aukioloajat täällä Pornaisissa. Varsinkin nyt kun kaikki rahdit eivät toimi luotettavasti, noudot ovat olleet entista suositumpia :) Ja se on muuten tosi jees!



Myymälämme pitää sisällään runsaasti kaikista suosituimpia tuotteita, eli painotetaan nopeaan saatavuuteen ja siihen että haluamansa tuotteen voi käydä hakemassa suoraan meiltä aukioloaikojen puitteissa (ollaan järkätty tavaroita noudettavaksi myös niiden ulkopuolelle). Painopiste varastotuotteissa on kilpapuolelle, mutta varastoimme hyvin myös yleismallista kampetta kuten pakoputken tiivisteitä, laippoja sekä kiinnitystarpeita niille.

Aukioloajat meillä menee seuraavasti:
MA-KE: 9-17
TO: 10-18
PE: 10-15.30
Verkkokauppa tietysti palvelee 24/7 satoi tai paistoi.

Verkkokaupasta löydät myös tiedon jokaisen tuotten kohdalla onko sitä varastossa, se on merkattu esimerkiksi bensanpaineensäätimessä "Varastossa, toimitus heti". Nyt kun hyllykamaa liikkuu runsaasti, kannattaa meille vaikka kilauttaa niin varmistetaan että sitä on ihan oikeasti tossa meidän hyllyn päädyssä. Tähän mennessä aina on ollut, mutta jos aikasempi asiakas olisi juuri ostanut hyllyt tyhjäksi tai meidän matikka pettäisi, niin harmillistahan se tietysti olisi myydä ei-oota seuraavalle.

Posti lakko
Postin lakko vaikuttaa pakettien liikkumiseen ainakin viivästyttämällä niitä, tästä johtuen suosittelemme ensisijaisesti käyttämään muita toimitustapoja. Toimitamme Postin lisäksi esimerkiksi Matkahuollolla ja DBSchenkerillä.

Nakkaa meille vaikka varaosakyselyä tästä:
»» Race.fi: Varaosakysely

Mukavaa alkavaa viikonloppua!
- Race.fi / Riku
2
Kauppapaikka yrityksille / Vs: Race.fi: Uutisia
« Uusin viesti kirjoittanut Race.Fi tänään kello 14:15:07 »
Meillä on myymälä ja aukioloajat

Toki osa varmasti tiesikin, mutta meillähän on ihan ihka oikea myymälä ja aukioloajat täällä Pornaisissa. Varsinkin nyt kun kaikki rahdit eivät toimi luotettavasti, noudot ovat olleet entista suositumpia :) Ja se on muuten tosi jees!



Myymälämme pitää sisällään runsaasti kaikista suosituimpia tuotteita, eli painotetaan nopeaan saatavuuteen ja siihen että haluamansa tuotteen voi käydä hakemassa suoraan meiltä aukioloaikojen puitteissa (ollaan järkätty tavaroita noudettavaksi myös niiden ulkopuolelle). Painopiste varastotuotteissa on kilpapuolelle, mutta varastoimme hyvin myös yleismallista kampetta kuten pakoputken tiivisteitä, laippoja sekä kiinnitystarpeita niille.

Aukioloajat meillä menee seuraavasti:
MA-KE: 9-17
TO: 10-18
PE: 10-15.30
Verkkokauppa tietysti palvelee 24/7 satoi tai paistoi.

Verkkokaupasta löydät myös tiedon jokaisen tuotten kohdalla onko sitä varastossa, se on merkattu esimerkiksi bensanpaineensäätimessä "Varastossa, toimitus heti". Nyt kun hyllykamaa liikkuu runsaasti, kannattaa meille vaikka kilauttaa niin varmistetaan että sitä on ihan oikeasti tossa meidän hyllyn päädyssä. Tähän mennessä aina on ollut, mutta jos aikasempi asiakas olisi juuri ostanut hyllyt tyhjäksi tai meidän matikka pettäisi, niin harmillistahan se tietysti olisi myydä ei-oota seuraavalle.

Posti lakko
Postin lakko vaikuttaa pakettien liikkumiseen ainakin viivästyttämällä niitä, tästä johtuen suosittelemme ensisijaisesti käyttämään muita toimitustapoja. Toimitamme Postin lisäksi esimerkiksi Matkahuollolla ja DBSchenkerillä.

Nakkaa meille vaikka varaosakyselyä tästä:
»» Race.fi: Varaosakysely

Mukavaa alkavaa viikonloppua!
- Race.fi / Riku
3
C5 I ja C5 II / Vs: C5 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2001-2008
« Uusin viesti kirjoittanut C5-2005 tänään kello 10:56:35 »
Siistin näköinen auto se on. On pyörinyt tässä Seinäjoella varmaan kymmenen vuotta.
Harmaa väri sopii tuohon korimalliin tosi hyvin.
Tuo mainittu pyyntihinta kuulostaa hieman suurelta kilometreihin nähden.
4
C5 I ja C5 II / Vs: Kolmella käyminen kylmänä
« Uusin viesti kirjoittanut yason tänään kello 10:46:42 »
Käsittääkseni 2-litraisten joissain malleissa on käytetty alunperin liian pienillä toleransseilla olevia nostajia jotka jumittavat lämpölaajenemisen vuoksi.

Kansi kutistuu kylmetessään enemmän kuin nostajat, jolloin auki olleet venttiilit jäävät auki, vaikka konetta alkaa pyörittää... Paljostahan se ei ole kiinni, ja tuohon voi kokeilla öljyjen vaihtoa, rukoilua, puhdistuslitkuja tai vaikka homeopatiaa, mutta eivät ne varsinaista ongelmaa poista, että ahdasta on, kun kylmäksi käy.

1.8:n samanlaiset nostajat kai eri sarjaa kun niissä ei pahemmin tuota vikaa ole...

Servicen mukaan nostajat on nykyisin samalla osanumerolla, mutta en tiedä, onko osanumero vaihtunut jossain vaiheessa. Jos noissa on eri kansi, niin voi olla myös, että poraus 1.8:n kannessa on jonkun tuhannesosan suurempi kuin 2.0:n kannessa, joko tarkoituksella tai tahattomasti.
5
C1, C2, C3 ja DS3 / Vs: C3 anti-pollution fault ja öljyä jäähdytysnesteen seassa
« Uusin viesti kirjoittanut hyper tänään kello 10:18:24 »
Kävin eilen luettamassa vikakoodit paikallisessa Motonetissä.Testin mukaan 4-sylinterissä häiriö. Auto kuitenkin kulki normaalisti, niin ajoin sillä pakolliset. Erään pysähdyksen jälkeen engine service vikavalo lopetti palamasta eikä vikailmoitusta enää tule näytölle.
Voisiko olla sytytyspuola tai tulppa? Voinee myös johtua venttiilien jumituksesta? Jos häiriötilanne ei toistu joka ajomatkalla niin vikavalo sammuu itsekseen olisko kolmen ajomatkan jälkeen, muistaakseni.
6
C5 I ja C5 II / Vs: Citroen C5 1.8 moottori tärisee ja käy huonosti
« Uusin viesti kirjoittanut Teuski tänään kello 09:25:54 »
Eikö ne nykystartit enää kestä. Joskus jopa autokoulussa opetettiin, että jos auto sammuu tasoristeykseen, eikä enää lähde käyntiin, laitetaan ykkösvaihde päälle ja ajetaan startilla auto pois kiskoilta.
Siinä oli varmaan pointtina se, että sopivassa tapauksessa se palanut startti on aika pieni murhe  ;D
7
C5 III ja DS5 / Vs: 2011 C5 2.0 automaatti farkku - Webasto ei käynnisty?
« Uusin viesti kirjoittanut West Marraskuu 21, 2019, 22:18:51 »
Sarjassamme asioita, joita olis ollu kiva tietää jo aiemmin:

Jos haluat yhteyden webastoon, niin et tarvitse diagnostiikapiuhaa itse webastolta. Tuo webasto on PSA softalla varustettu, että sen voi kytkeä normaaliin CAN väylään jossa on muitakin laitteita. Itse laite puhuu webastoa, mutta jokaisen viestin yhteyteen laitetaan eteen info että tämä viesti on webastolta eikä se näin sotkeudu samassa linjassa olevien muiden laitteiden kanssa. Kun thermo testistä valitsee tuon PSA vaihtoehdon, niin ohjelma osaa purkaa sen alun tunnisteen.

No, miksi se halutaan samaan johtoon muiden laitteiden kanssa? Siksi että se voidaan sitten kytkeä OBD liittimen K-linjaan. Käytännössä webastoon saa siis suoran yhteyden jos kytkee KKL -adapterin OBD pistokkeeseen ja valitsee thermo testistä PSA protokollan. Tämä tieto itseasissa lukee tuon thermo testin manuaalissa.

Yhden iltapäivän vesisateessa autoa purkaen ja johtojen värejä arvailleena ois ollu kiva tietää...
8
C5 I ja C5 II / Vs: Citroen C5 1.8 moottori tärisee ja käy huonosti
« Uusin viesti kirjoittanut Angelix Marraskuu 21, 2019, 21:51:05 »
Eikö ne nykystartit enää kestä. Joskus jopa autokoulussa opetettiin, että jos auto sammuu tasoristeykseen, eikä enää lähde käyntiin, laitetaan ykkösvaihde päälle ja ajetaan startilla auto pois kiskoilta. Siinä yhteydessä ei puhuttu mitään startin mahdollisesta hajoamisesta. Olen itsekin ollut todistamassa, kun autoinsinööri ajoi startilla 60-luvun Fiatin pihalta talliin. Pohti vaan, riittääkö akussa virtaa, eikä ollut ollenkaan startista huolestunut. Näytti virta riittävän. Auto oli kuitenkin hänen omansa ja entisöity. Olen nähnyt myös poikien auton startista ja polkupyörästä tekemän "mopon". Sillä ne näyttivät huristelevan. Meno oli kyllä aika hurjan näköistä, eikä varmaan kovin turvallista tai laillistakaan. En tiedä kauanko heidän "moponsa" startti kesti.

Erinäisillä foorumeilla liimaventtiili-starttiin on suositeltu yli puolen minuutin yhtäjaksoista starttausta. Toisaalta varoitellaan näistä starttien hajoamisista, niin päädyin itse näihin 10 sek pätkiin. C5:sen omistajan käsikirjassakin sanotaan, ettei starttia saisi käyttää yli 10 sekunti kerrallaan. Näytti pätkittäinen toimivan siinä missä yhtäjaksoinen pyörittäminenkin ainakin tässä tapauksessa. Viimeinen meni vähän pidemmäksi, koska se tuntui jo lähtevän käyntiin. Toisaalta jos auto ei ilman pitkää starttausta käynnisty, voihan auton aina jättää pihakoristeeksi. Onpahan ainakin ehjä startti.
9
C5 I ja C5 II / Vs: Kolmella käyminen kylmänä
« Uusin viesti kirjoittanut Teuski Marraskuu 21, 2019, 21:38:08 »
Käsittääkseni 2-litraisten joissain malleissa on käytetty alunperin liian pienillä toleransseilla olevia nostajia jotka jumittavat lämpölaajenemisen vuoksi. 1.8:n samanlaiset nostajat kai eri sarjaa kun niissä ei pahemmin tuota vikaa ole...
10
C1, C2, C3 ja DS3 / Vs: C3 anti-pollution fault ja öljyä jäähdytysnesteen seassa
« Uusin viesti kirjoittanut mikehotel Marraskuu 21, 2019, 21:34:37 »
Kävin eilen luettamassa vikakoodit paikallisessa Motonetissä.Testin mukaan 4-sylinterissä häiriö. Auto kuitenkin kulki normaalisti, niin ajoin sillä pakolliset. Erään pysähdyksen jälkeen engine service vikavalo lopetti palamasta eikä vikailmoitusta enää tule näytölle.

Kannen tiivisteen vaihdon suhteen tarjousten etsintä menossa.
Sivuja: [1] 2 3 4 5 6 ... 10