Kirjoittaja Aihe: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->  (Luettu 77176 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa maukku

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 9
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #250 : Syyskuu 09, 2018, 18:53:30 »
Moi. Jos olet laittamassa kyseistä autoa elä edes haaveile normaali jousituksella! Itse laitoin keväällä jus samanmoisen 250 tkm nyt ajettu, vaikea on löytää hiljaisempaa ja parempia ajo-ominaisuuksia ja on varusteita, exclusive malliltaan. Jousitus kannattaa tutkia tarkoin että ei vuoda, uskoisin että siihenkin jo vaihdettu etumaiset jousisylinterit!?
Myös sähköinen käsijarru kannattaa tarkastaa että pelaa ja kunnolla, tosi kallis uusittava.
Kiitos kommentista. Samaa mieltä että autona itsessään menee kyllä ihan kärkeen. Istuin sattumalta koeajopäivänä myös tuttavan vm. 2015 Passatissa ja kyllä tuo C5 vaan meni edelle matkustusmukavuudessa. Tuokin exclusive-varustetasolla. Huoltokirjasta en nopealla silmäyksellä löytänyt mitään tuohon hydraulialustaan liittyvää, eli oletukseni on että mitään ei ole vaihdettu.
Sähk. käsijarru tuntui koeajolla toimivan oikein, vaikea tietysti sanoa kuinka pitkään se toimii sen jälkeen kun kauppakirjassa nimet alla  :)

Ehkä tonikäiseen kannattaisi vaihtaa alustaliemet?
Tuo olisi varmaan kyllä paikallaan kun oletus on että siellä on alkuperäiset liemet sisällä.
Onkohan tuo paha rasti tehdä itse parkkipaikalla verrattuna vaikka ohjaustehostimen nesteiden vaihtoon? Vai tarvitaanko nosturia, erikoistyökaluja ja taitoa -> pajalle?

Poissa kumpta

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 14
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #251 : Syyskuu 09, 2018, 19:02:58 »
Moi. Jos olet laittamassa kyseistä autoa elä edes haaveile normaali jousituksella! Itse laitoin keväällä jus samanmoisen 250 tkm nyt ajettu, vaikea on löytää hiljaisempaa ja parempia ajo-ominaisuuksia ja on varusteita, exclusive malliltaan. Jousitus kannattaa tutkia tarkoin että ei vuoda, uskoisin että siihenkin jo vaihdettu etumaiset jousisylinterit!?
Myös sähköinen käsijarru kannattaa tarkastaa että pelaa ja kunnolla, tosi kallis uusittava.
Kiitos kommentista. Samaa mieltä että autona itsessään menee kyllä ihan kärkeen. Istuin sattumalta koeajopäivänä myös tuttavan vm. 2015 Passatissa ja kyllä tuo C5 vaan meni edelle matkustusmukavuudessa. Tuokin exclusive-varustetasolla. Huoltokirjasta en nopealla silmäyksellä löytänyt mitään tuohon hydraulialustaan liittyvää, eli oletukseni on että mitään ei ole vaihdettu.
Sähk. käsijarru tuntui koeajolla toimivan oikein, vaikea tietysti sanoa kuinka pitkään se toimii sen jälkeen kun kauppakirjassa nimet alla  :)
Yritä saada missä huollettu sellainen paperi missä näkyy kaikki mitä vaihettu. Mulle ei huoltoliike sitä antanut, soitin entiselle omistajalle sen kautta sain se on arvokas paperi ei tartte arvailla.
Ehkä tonikäiseen kannattaisi vaihtaa alustaliemet?
Tuo olisi varmaan kyllä paikallaan kun oletus on että siellä on alkuperäiset liemet sisällä.
Onkohan tuo paha rasti tehdä itse parkkipaikalla verrattuna vaikka ohjaustehostimen nesteiden vaihtoon? Vai tarvitaanko nosturia, erikoistyökaluja ja taitoa -> pajalle?

Poissa ExXm

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 176
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #252 : Syyskuu 29, 2018, 10:07:50 »
Nonniin. Ajatuksissa on ollut auton hommaaminen kun yli 10v on tullut ajeltua samalla pikkusitikalla. Automaatti olis oltava ja mielellään paras mahdollinen sellainen. Jos c5 III katselee niin onko se sitten se 163hp nokileka kaikista luotettavin vaihtoehto näistä psa-vehkeistä?

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 854
  • Peukkuja: 24
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #253 : Syyskuu 29, 2018, 12:43:35 »
Minusta on. Tästä uudemmasta 180 hv versiosta en vielä ota selvää.

Poissa Basbarduu

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 044
  • Peukkuja: 7
  • 2CV -70
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #254 : Lokakuu 01, 2018, 09:13:39 »
Ei todellakaan ole luotettavin vaan luotettavin on vanha 136hv lamppuöljypata josta on tukittu EGR.
If in doubt, go flat out.

Poissa Citikka sara

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 15
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #255 : Tammikuu 22, 2019, 23:45:58 »
Itseäkin on ruvennu tuo c5 kiinnostaan. Aikasempaa kokemusta on ranskalaisista. Eli mikä moottori on järkivalinta c5? Sen verran olen katsellut että tuo 2.2 hdi 173 vois olla kiinnostava. Jos jollain on kokemuksia tuosta olis kiva tietää.

Poissa Basbarduu

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 044
  • Peukkuja: 7
  • 2CV -70
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #256 : Tammikuu 23, 2019, 08:36:58 »
No just tossa edellisessä kommentissa sanoin sen fiksuimman koneen. 2.0 RHR DW10BTED 100kW.
If in doubt, go flat out.

Poissa Citikka sara

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 15
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #257 : Tammikuu 23, 2019, 09:04:34 »
Juu huomasinki sen  :)mites automaatti on tupannu toimimaan noissa yleensäkkin?

Paikalla HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 782
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #258 : Tammikuu 23, 2019, 09:24:44 »
Itsellä oli tuo 136hv versio automaagilla, jolla oli kelattuna n. 250tkm minulle tullessaan ja karvan yli 300tkm tuo sitten lähti seuraavalle. Koko aikana ei itse moottorissa ollut mitään vikaa, antipöllönkin heitti vaan kertaalleen, mutta pienoinen monotus motarilla, vaihde pienelle lukittuna ja tuotakaan vaivaa ei sen koomin enää esiintynyt. Aina lähti tulille kun tarttettiin, oli hellettä tahi pakkasta. Tosin kovemmilla -20 tuolla puolen olevilla pakkasilla tuli tuota webaakin polteltua hiukka pidempiä pätkiä, joten silleen ihan totaalisena jääkalikkana tuota ei koskaan taidettu edes yrittääkään. Akun jouduin uusimaan ekan vuoden jälkeen, mutta aikalailla kulutustavaraahan nuo nykyisin ovatkin 8)

Mutta sitten se muu auto ja tekniikka tuossa ympärillä ... No sanotaan vain että sieltä löytyi aika runsaasti niitä syitä miksi tuo yksilö lähti talosta nuinkin hätäseen taas etiäpäin. Tuossa kun oli kaikki ne tämän mallin tyyppiviat weban putkesta ja ovisaranoista lähtien, askikin jo aikalailla ehtoopuolella sen luistattelusta as.vaunun kanssa päätellen eikä öljyvaihdotkaan enää tuossa vaiheessa auttaneet, nokkien välinen vitjakin rallatti jo vaihtokunnostaan, eikä akselivuodosta päätellen ilm. vespumppuakaan oltu vaihdettu ed.omistajan toimesta hihnavaihdon yhteydessä, jne. Tähän päälle tuon mallin suurista ulkomitoista huolimatta yleinen ahtaus todella jykevine oven yläkarmeineen, niin... :-\

Eli jos löydät hyvällä pidolla olleen yksilön, niin juu, siitä voi saada melko mukavankin kulkineen, vaikka toki noita tyyppivikoja nyt on hiukka hankala kiertää ja osuukin melko varmasti kohdalle about jokaiselle jossain vaiheessa. Mutta kun ne tietää, niin kai niiden kanssa voi myös elää. Mutta jos sitten sattuukin se Musta Pekka käteen, niin silloin sitä työmaatahan riittää! Ja jos tässä vaiheessa ei itsellä ole niitä tiloja ja työkaluja, vannoutuneesta harrastus-mielialasta nyt puhumattakaan, niin aika kusessahan olet = pitää olla sitä oikeaa tuntemusta takana tuota hyvää yksilöä hakiessasi, nykyisin kun kaikenlainen peittely ja jopa suoranainen filunkikin on melko pahastikin valloillaan ja varsinkin tälläisessä hiukan harvinaisemmassa automallissa, jonka korjaaminen vaatii sitä omaa erikoisosaamistaan ja siten sitä ei joka pajalta edes saa :-\
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Ex. autoja: Citroen C5 III 2.0HDi 136, Renault Grand Scenic II 2.0dCi 150, Renault Master 3.0dCi 140, Peugeot 1007 1.6, Renault Megane II 1.6, Peugeot Partner 1.9d...

Poissa Citikka sara

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 15
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #259 : Tammikuu 23, 2019, 11:35:20 »
Hieno viesti ja kiitos vastauksesta.

Poissa Mabs

  • Viestejä: 2
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #260 : Toukokuu 10, 2019, 09:56:51 »
Tervehdys,

Haaveissa on C5:sen hankinta ja tuli lueskeltua tämä keskustelu läpi. Kiitos kaikille viesteistä. Mielestäni keskustelusta kokonaisuutena jäi sellainen ymmärrys, että loistava ja ennenkaikkea mukava auto on kyseessä muutamilla pienillä ongelmakohdilla. Nuo ongelmakohdat ovat mielestäni aika pieniä verrattuna moniin muihin autoihin, joten ei tämä keskustelu ainakaan pelästyttänyt.

Mieleeni tuli vain yksi kysymys liittyen siihen, että mistä tiedän onko kyseisessä mallissa Hydractive-jousitus? Jostain vanhoista esittely- ja testiuutisista luin siten, että Confort ja Exclusive malleissa ne on aina, mutta muissa ei ainakaan vakiona. Toisaalta kun Nettiautoa selaa, niin siellä oikeastaan lähes kaikkien mallien keskikonsolissa näkyy ne jousituksen säädön painikkeet, joten viittaako kyseiset painikkeet aina siihen, että autossa on Hydractive-jousitus?

Kiitos jo ennakkoon!

Poissa CelaVii5

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 722
  • Peukkuja: 6
  • C5 III HDi 240 Tourer
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #261 : Toukokuu 10, 2019, 10:41:42 »
Käsijarrukahva paljastaa rautajouset. Jos sitä ei näy, kyseessä on hydealusta.

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 854
  • Peukkuja: 24
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #262 : Toukokuu 10, 2019, 11:34:25 »
Painikkeet jos näkyvät niin on varmasti hydractive.

Poissa Mabs

  • Viestejä: 2
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #263 : Toukokuu 10, 2019, 11:40:00 »
Näin arvelinkin että painikkeet siihen viittaavat. Ilmeisesti siis hydealusta kulkee käsi kädessä tuon sähköisen käsijarrun kanssa, tuo on myös hyvä tietää. Selasin muutaman kymmentä C5:sta (diesel automaatteja) nettiautosta ja löysin vain kahdesta tuon käsijarrukahvan ja nekin taisi molemmat olla tuolla 1.6 e-HDI koneella, joka ei itseäni kiinnosta. Kiitos molemmille nopeista vastauksista, näillä tiedoilla on hyvä jatkaa sopivan auton metsästystä :)

Poissa Ves_ku

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 422
  • Peukkuja: 2
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #264 : Toukokuu 10, 2019, 12:13:23 »
C5 on huomattavasti mainettaan parempi auto. Omasta meni uudesta alkaen alle 80 tkm. Ajettuna xenonin säätömoottorit ja lämppärin puhaltimen miottori. Suht pieniä juttuja joita toki ei uudessa autossa saisi olla. Ei kuitenkaan harmittanut lainkaan kun vertailee laatuautojen matkan katkeamiseen johtavia ongelmissa. 2.0 ja suurempaa dieseliä kun katselee niin ei pitäis tiedossa olla mitään isoja kulueriä. Toki v6 hodareissa joitain omia ongelmiaan.

Mahtava auto ajaa. Kaikennäköistä kitinää tosin kuuluu, mutta se tulee pääosin vastaleirin suusta.

Paikalla HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 782
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #265 : Toukokuu 10, 2019, 12:24:36 »
Kaikennäköistä kitinää tosin kuuluu, mutta se tulee pääosin vastaleirin suusta.

Tai kokemuksesta kun osuukin se Musta Pekka käteen, auto joka koeajolla tuntui about unelmusten täyttymykseltä, mutta jo ekan vuoden jälkeen näytti ne karmeimmatkin puolensa varsin pitkällä tyyppivikojen listallaan, kun niistä jokainen ja vähän päällekin tuntuivat osuvan just tuohon yksilöön :-\
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Ex. autoja: Citroen C5 III 2.0HDi 136, Renault Grand Scenic II 2.0dCi 150, Renault Master 3.0dCi 140, Peugeot 1007 1.6, Renault Megane II 1.6, Peugeot Partner 1.9d...

Poissa ztitruunari

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Peukkuja: 1
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #266 : Toukokuu 10, 2019, 12:49:35 »
Mistä vuosiimallista tuli rautajousta  ? Alkanut vituttaan tuo sivuttaisheiluminen, kun kääntyy uraiselle tielle. On kuin vene olisi myrskyssä.

Paikalla Citikka99

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 689
  • Peukkuja: 12
  • Sukupuoli: Mies
  • C5 III 2015 Premium sedan A
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #267 : Toukokuu 10, 2019, 12:50:35 »
Kaikennäköistä kitinää tosin kuuluu, mutta se tulee pääosin vastaleirin suusta.

Tai kokemuksesta kun osuukin se Musta Pekka käteen, auto joka koeajolla tuntui about unelmusten täyttymykseltä, mutta jo ekan vuoden jälkeen näytti ne karmeimmatkin puolensa varsin pitkällä tyyppivikojen listallaan, kun niistä jokainen ja vähän päällekin tuntuivat osuvan just tuohon yksilöön :-\

Se musta pekka saattaa jäädä käteen ostaa minkä merkkisen tahansa. Käytetyssä sitikassa on lähes poikkeuksetta hinta/laatu kohdillaan. Joistakin muista mustapekoista joutuu maksamaan reilusti ylihintaa.

Paikalla HiTec

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 782
  • Peukkuja: 36
  • Sukupuoli: Mies
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #268 : Toukokuu 10, 2019, 13:44:32 »
Se musta pekka saattaa jäädä käteen ostaa minkä merkkisen tahansa.
No tottahan toki, sitä en kiistä. Vaan loppupelissä rautajousi kestää isältä pojalle jos ei jousi katkea, hyde alkaa väkisin jossain vaiheessa vuotamaan, pumppu kaipaa huoltoa, nesteet vaihtoa... ennemmin tahi myöhemmin = niitä mahd. vikaantumisen paikkoja yksinkertaisesti vain on hydessä enempi ja siten se Mustan Pekankin mahdollisuus loogisesti suurempi - eikä vielä otettu mitenkään kantaa ruosteherkkyyksiin yms. X7 tyyppivikoihin :-\
Nissan Qashqai 1.6dCi 130 Business 4wd -15
Dethleffs C'Go 495 QSK -16

Ex. autoja: Citroen C5 III 2.0HDi 136, Renault Grand Scenic II 2.0dCi 150, Renault Master 3.0dCi 140, Peugeot 1007 1.6, Renault Megane II 1.6, Peugeot Partner 1.9d...

Poissa ztitruunari

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Peukkuja: 1
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #269 : Toukokuu 10, 2019, 14:10:11 »
Se musta pekka saattaa jäädä käteen ostaa minkä merkkisen tahansa.
No tottahan toki, sitä en kiistä. Vaan loppupelissä rautajousi kestää isältä pojalle jos ei jousi katkea, hyde alkaa väkisin jossain vaiheessa vuotamaan, pumppu kaipaa huoltoa, nesteet vaihtoa... ennemmin tahi myöhemmin = niitä mahd. vikaantumisen paikkoja yksinkertaisesti vain on hydessä enempi ja siten se Mustan Pekankin mahdollisuus loogisesti suurempi - eikä vielä otettu mitenkään kantaa ruosteherkkyyksiin yms. X7 tyyppivikoihin :-\
Joo edessä ne pyöräkotelot on ympäriinsä ruosteessa niistä kohdista mihin sisälokarit ei yllä. Ei minkäänlaista massaa pelkkä maali pellin päällä.

Poissa Citroen C5 lll 2.0/2014

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 22
  • Peukkuja: 0
  • Sukupuoli: Mies
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #270 : Toukokuu 10, 2019, 14:36:33 »
3.5 vuotta vanha C5,  125000 km ajettuna.  Kaksi jousipatruunaa  vaihdettu hintaa pyöreästi 1000€, eteen yksi ja taakse yksi. Etuloasuojien reunat  puhdistettu ja maalattu uuudelleen  hinta 800€,  nyt 140000 km ajettu, takalokasuojat sama homma tulosa tänäkesänä. Maali lohkeilee pois.  Helmat pitäs maalata mutta ne ei näy.konepelti on rakkulainen, pikkukiven iskemä lohkaisee maalin. Maalari totesi, ei oo ennen nähnyt näin ohutta kerrosta maalia, siinä osa syy. Ikkunavaijerit edestä poikki kerran. Merkkiliikkeesä hinta 420€, tarvikkeena kun tilaa osat itse hinta n. 200€ / puoli. Mitä seuraavaksi, yllätyksiä tulee jatkuvasti.

Poissa Tervo

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 50
  • Peukkuja: 1
  • Sukupuoli: Mies
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #271 : Toukokuu 10, 2019, 14:38:52 »
Se musta pekka saattaa jäädä käteen ostaa minkä merkkisen tahansa.
No tottahan toki, sitä en kiistä. Vaan loppupelissä rautajousi kestää isältä pojalle jos ei jousi katkea

No joo, E39 Bemarin iskari 85 kappale, vaihettava pareittain (=170), jousi 50 kappale, nekin lienee syytä vaihtaa pareittain, C5 jousisylkkä parisataa, pallo 50, nämä taitaa ne useimmin särkyvät osat olla. Kallista?
"The Sabbath was made for man, not man for the Sabbath" - SM, Piratical 9:5

Poissa ztitruunari

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 163
  • Peukkuja: 1
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #272 : Toukokuu 10, 2019, 15:45:25 »
Se musta pekka saattaa jäädä käteen ostaa minkä merkkisen tahansa.
No tottahan toki, sitä en kiistä. Vaan loppupelissä rautajousi kestää isältä pojalle jos ei jousi katkea

No joo, E39 Bemarin iskari 85 kappale, vaihettava pareittain (=170), jousi 50 kappale, nekin lienee syytä vaihtaa pareittain, C5 jousisylkkä parisataa, pallo 50, nämä taitaa ne useimmin särkyvät osat olla. Kallista?
Sitten, kun menee yksi hydrauliputki rikki, niin kaikki pohjalevyt pois mottorin irrottelua korvakkeista ja +1000€ yhden perkeleen putken vaihto  ? Halpaa  ?

Poissa Tervo

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 50
  • Peukkuja: 1
  • Sukupuoli: Mies
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #273 : Toukokuu 10, 2019, 15:50:53 »
Se musta pekka saattaa jäädä käteen ostaa minkä merkkisen tahansa.
No tottahan toki, sitä en kiistä. Vaan loppupelissä rautajousi kestää isältä pojalle jos ei jousi katkea

No joo, E39 Bemarin iskari 85 kappale, vaihettava pareittain (=170), jousi 50 kappale, nekin lienee syytä vaihtaa pareittain, C5 jousisylkkä parisataa, pallo 50, nämä taitaa ne useimmin särkyvät osat olla. Kallista?
Sitten, kun menee yksi hydrauliputki rikki, niin kaikki pohjalevyt pois mottorin irrottelua korvakkeista ja +1000€ yhden perkeleen putken vaihto  ? Halpaa  ?

Putkella metrihintaa, pulttien aukoilu ei taida ihan noin kallista olla?
"The Sabbath was made for man, not man for the Sabbath" - SM, Piratical 9:5

Paikalla Citikka99

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 689
  • Peukkuja: 12
  • Sukupuoli: Mies
  • C5 III 2015 Premium sedan A
Vs: C5 III - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet vm.2008 ->
« Vastaus #274 : Toukokuu 10, 2019, 16:27:11 »
Nuo hurja määrä vikoja ei kuitenkaan ole hengen vaarallisia. Oma ystävyyteni yhden tunnetun aasiatteren kanssa loppui vajaan vuoden tuttavuuteen, jäi ratti käteen. Onneksi olen hengissä. Myöhemmin on paljastunut, jos oikein muistan, tuo suomalaisten suosikki on runsas vikaisin auto, varsinainen musta pekka, tuurilla voi saada ehjän.