Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
41
Xsara + Xsara Picasso / Vs: xara picasso 1,6 2006
« Uusin viesti kirjoittanut Pilssimies Elokuu 14, 2018, 07:31:53 »
Jep, onhan noita tullut vuosien varella vaihdettua useapiakin. Seuraavksi pitää tsekata virtalukonpohja, voi kuulemma aiheuttaa tuommoista ongelmaa.
42
C1, C2, C3 ja DS3 / C3 - tarvitseeko alkuperäistä vastaava radio koodauksen
« Uusin viesti kirjoittanut tjs Elokuu 13, 2018, 22:33:44 »
Tuli ostettua kauppakassiksi C3 vm 2002. Siihen on vaihdettu radio, eikä alkuperäistä ole tallessa. Jos hankin alkuperäistä vastaavan, niin tarvitaanko jotain auton keskusyksikön koodausta tms, jotta radion ohjaus toimisi ratin viiksestä ja radion tiedot näkyisivät auton näytöllä?
43
Vai onko Finlexin ajantasaista osiossa vanhat liikennemerkit, koska tuollaista siellä ei tunneta?

Uusi tieliikennelaki uusine merkkeineen ei ole vielä voimassa, pitkään aikaan, joten Finlexistä on turha hakea mitään siihen liittyvää.
No juu, nyt meni perille hitaammallekin, eli nämä lienevät niitä jotka tulevat voimaan joskus 2020 kesällä, vähän kummaa soutamista kyllä tuon suojatien jatkeen kanssa, ainakin jos se tatkoittaa sitä että nuo kaikki joissa nyt ei ole kolmiota ja ja autojen väistämisvelvollisuutta maalataan takaisin suojateiksi ja nyt niillä saa ajaa myös pyörällä ja kuitenkin pyörälla ajaessaan on väistämisvelvollinen. Toivottavasti ideana ei ole ottaa noista kolmiota pois todeta että suojatiemerkintä tarkoittaa autojen etuajo-oikeutta fillariin ja jos se on vähän samankaltainen suojatien jatke merkki, niin homma onkin toisinpäin? Minusta tuo oli hyvä idea merkitä missä on laillista ajaa fillarilla, mutta talvipyöräilijöillä ei oikein toimi nuo ajoratamerkinnät, mutta miksiköhän siitä luovuttiin. Kolmiokin on ihan hyvä universaali signaali jonka tuntee ulkomaalaisetkin, yksi heikkous on joskus pyöräteillä sen koko (alikulkutunneleiden yhteydessä ainakin), voisi pyöräteille speksata virallisen pienemmän minikoonkin. Mielenkiinnolla odotetaan mitä kummallisuuksia sieltä paljastuukaan ja montako vuosikymmentä menee ennen kuin kaikki ajaa suurinpiirtein samojen sääntöjen mukaan...
44
C5 III ja DS5 / Vs: C5 III - Puhelin
« Uusin viesti kirjoittanut vialho Elokuu 13, 2018, 20:52:43 »
Joo, minulla on RT6. Sorry vaan,

Gpsunderground.com, sieltä löytynee vinkkejä
45
C5 III ja DS5 / Vs: 2.0 HDi kulutukset???
« Uusin viesti kirjoittanut Tepi Elokuu 13, 2018, 20:48:45 »
Se mitä tarvii tietää niin 136 vs 163 automaatin kulutusero tulee ihan täysin siitä miten automaatti lukitsee vaihteita lukittamisen sijaan. Tästä on aiemmin ollut juttua foorumilla.

Esim: https://citroen-foorumi.com/index.php?topic=21561.msg151833#msg151833
46
C5 III ja DS5 / Vs: 2.0 HDi kulutukset???
« Uusin viesti kirjoittanut Aku P Elokuu 13, 2018, 20:38:00 »
Itselläni vm:n -09 C5 136hp automaatti kuluttaa keskimäärin 6,2litraa ja ajo on pääasiassa sekalaista ajoa. Talvikulutus nousee litralla ku vebasto on käytössä ja onhan se otettava huomioon myös mitä auto painaa, ei se kulje pyhällä hengellä tuo rautamäärä ja kaasujalastahan se myös on paljon kiinni, ite en kyllä "körryyttele" annan kyllä kenkää.

Näin on.  Tasakaasulönkötystä menee pienellä, mutta massan kiihdyttäminen maksaa. 
Ajotietokoneen mukaan väli Turku-Pori ilman ilmastointia meni 163HDI automaatilla 4,9 litralla.  Ilmastointi päällä seka-ajossa kulutus on sitten 6 litran pintaan, meikäläisen varsin rauhallisella ajotavalla.   Pelkässä kaupunkiajossa railakas ajo nostaakin sitten äkkiä luvut lähemmäs kymppiä.
47
C5 III ja DS5 / Vs: Kokemuksia uudesta C5 III mallista
« Uusin viesti kirjoittanut Tepi Elokuu 13, 2018, 20:28:05 »
Olettehan huomanneet, että vaihteisto voi olla S-moodilla, mutta vakionopeussäätimellä on käytössä normaali vaihto-ohjelma. :-) Eli maantiellä kun tuntuu että nyt on liian iso vaihde niin cruise pois päältä ja hyppää pienempää sisään. Tosin saman asian nyt voi korjata joko käyttämällä pakkovaihteita tai sitten polkaisemalla vähän kaasua
48
Xsara + Xsara Picasso / Vs: xara picasso 1,6 2006
« Uusin viesti kirjoittanut oddjob58 Elokuu 13, 2018, 19:57:37 »
Huomasit kai, että Xsara Picassossa on H4 polttimot ei H7
49
C5 III ja DS5 / Vs: C5 III - Puhelin
« Uusin viesti kirjoittanut Janne L Elokuu 13, 2018, 17:38:18 »
Minusta vähän näyttää että teidän laitteet on RT6:a ja oma on RD4. Tai jotain. Hieman sekavat on nämä navi-asiat. Siksi teillä ehkä toimii.

Oma laite on tämän näköinen:
50
C5 I ja C5 II / Vs: Jousipallojen valinta, paineet ?
« Uusin viesti kirjoittanut Alfistipohjoosesta Elokuu 13, 2018, 17:03:23 »
Meinasin tuota aiempaa kommentoijaa kun totesi että olis pitänyt laittaa etupallot taakse.
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10