Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 10
11
C5 III, DS5 ja C5 Aircross / Vs: Kokemuksia C5 Aircrossista
« Uusin viesti kirjoittanut vialho tänään kello 08:27:22 »
Ei näillä kilometreillä (½ v ja 1700 km) vakaumuksen syvällä rintaäänellä suuresti huhuilla. C5 AirCr Puretech 180 Shine EAT 8 on ihan OK - valinta vaikka vertailussa on E - mersu vuodelta 2017 ja 25 v ikäinen ruotsalainen iso takavetoinen. En ole katunut valintaa. 
Muutama hajahuomio: komppaan selänjatkeen lämppärin maltillista toimintaa kritisoineita. Kabiinin lämpenemistä täällä etelän karanteenirajan sisäpuolella kuluneena "talvena " ei oikein voi arvioida. 

Oma navigaattori jos unohtuu kotiin, niin VIN - tieto on äskettäin oikaistu Aircrossin navin omatoimista päivitystä varten.
Kun vielä saisi päivityksen kosketusnäytön softaan. En oikein usko, etteikö marraskuun 2018 jälkeen siihenkin sellaista olisi  tullut.
Palaillaan



Kosketusnäytön softapäivitys (21.1 Gt!) saatavilla, versio 42.01.72.32_NAC-r0 - 20.5.2020

Päivityksen voi ladata mycitroen- appin ohjeilla tai täältä:

https://www.citroen.co.uk/owner-services/mycitroen-app-map-updates/update-my-navigation-system

Älkää päivittäkö laitteen softia jos ei ole vikaa. Jos on vikaa autoissa on takuu.

Noh? Tuohan on ihan virallinen softapäivitys, sisältänee ainakin bugikorjauksia. Minä ainakin meinaan päivittää tuohon uusimpaan saatavilla olevaan softaan
Onko sinulla siis bugeja siinä takuunalaisessa autossa? Jos itse latailet- itse vastaat mikä on lopputulos.

Nope, tarkoitin tuossa vaan, että päivityksissä on yleensä bugikorjauksia / parannuksia. Tämäkin päivitys (toisen kerran päivitetty Aircrossiin softa, Cactukseen kerran, X7:aan kaksi kertaa) sukkana sisään. Nopealla testailulla tuntuu toimivan nopeammin.

Edelleenkin, tämä päivitys mycitroen- appin kautta ja ohjeilla
12
Omassa autossa tulee satunnaisesti tuo sama koodi päälle mutta sen saa aina tyhjättyä.

Mikäs sinun tapauksessa mahtoi olla korjaus tähän?
13
C5 I ja C5 II / Vs: Rattiakseli "särisee/sirisee"
« Uusin viesti kirjoittanut xsara03 Toukokuu 26, 2020, 22:35:56 »
Tarkistetaan.
Rattiakselille pooriholkkiin lukkoliimaa.

Olikos tuo se paikka mihinkä (mustis) ehdotti lukkoliimaa?

Mulla sirisee ihan kokoajan, asfaltillakin.
Ärsyttävää, kun ei pysty kunnolla paikantamaan mistä se tulee  >:(
14
Onko rommitommin kommentti siis meidän citroen huoltojen omakohtaisia kokemuksia..? saabista jotain kerroit.
15
C5 III, DS5 ja C5 Aircross / Vs: Kokemuksia C5 Aircrossista
« Uusin viesti kirjoittanut Sitikkapuoskari Toukokuu 26, 2020, 22:25:15 »
Ei näillä kilometreillä (½ v ja 1700 km) vakaumuksen syvällä rintaäänellä suuresti huhuilla. C5 AirCr Puretech 180 Shine EAT 8 on ihan OK - valinta vaikka vertailussa on E - mersu vuodelta 2017 ja 25 v ikäinen ruotsalainen iso takavetoinen. En ole katunut valintaa. 
Muutama hajahuomio: komppaan selänjatkeen lämppärin maltillista toimintaa kritisoineita. Kabiinin lämpenemistä täällä etelän karanteenirajan sisäpuolella kuluneena "talvena " ei oikein voi arvioida. 

Oma navigaattori jos unohtuu kotiin, niin VIN - tieto on äskettäin oikaistu Aircrossin navin omatoimista päivitystä varten.
Kun vielä saisi päivityksen kosketusnäytön softaan. En oikein usko, etteikö marraskuun 2018 jälkeen siihenkin sellaista olisi  tullut.
Palaillaan



Kosketusnäytön softapäivitys (21.1 Gt!) saatavilla, versio 42.01.72.32_NAC-r0 - 20.5.2020

Päivityksen voi ladata mycitroen- appin ohjeilla tai täältä:

https://www.citroen.co.uk/owner-services/mycitroen-app-map-updates/update-my-navigation-system

Älkää päivittäkö laitteen softia jos ei ole vikaa. Jos on vikaa autoissa on takuu.

Noh? Tuohan on ihan virallinen softapäivitys, sisältänee ainakin bugikorjauksia. Minä ainakin meinaan päivittää tuohon uusimpaan saatavilla olevaan softaan
Onko sinulla siis bugeja siinä takuunalaisessa autossa? Jos itse latailet- itse vastaat mikä on lopputulos.
16
C4,DS4 ja C4 Cactus / Vs: C4GP 136 hdi (RHJ) -08 ei käynnisty
« Uusin viesti kirjoittanut plagu Toukokuu 26, 2020, 21:55:26 »
20ml/minuutti per suutin hyväksyttävä, mut vaikea sitä ohivuotoa on käymättömästä mitata.
17
C4,DS4 ja C4 Cactus / Vs: C4GP 136 hdi (RHJ) -08 ei käynnisty
« Uusin viesti kirjoittanut sulo Toukokuu 26, 2020, 21:53:29 »
Eihän tuossa jää kovinkaan paljon mahiksia paineen vähyyteen, jostain vuotaa tai pumppu sökö. (millainen paineen säädin tässä on?)
Voihan ne suuttimetkin lorotella, mutta aika horoja pitää olla ettei paine enempää nouse.
18
C4,DS4 ja C4 Cactus / Vs: C4GP 136 hdi (RHJ) -08 ei käynnisty
« Uusin viesti kirjoittanut wesa Toukokuu 26, 2020, 21:42:01 »
Ei kuulosta starttiääni siltä että mitään tapahtuisi tai että putken päästä tulisi mitään käryä. Apuvirralla kun pyöritti nopeammin, niin paine nousi välillä 47:ään. Toisella pumpulla testattu joka käsin pyörittäessä vähän vastustaa (toinen ihna lutu) mutta ei eroa. Sitä vastustavan painetta ei ole mitattu. Ei vaikuta paineeseen startaessa vaikka kokoajan painelisi ilmauspumppua. Siemenssi siis tämä.
Tuhkakupin valosta ei ei tietoa, ei kuulemma ole tuhkakuppia? Tupakansytytin kyllä, ja kaikki muukin toimii.
Paineanturia ei ole testattu irrottamalla johtoa, mutta aiankin näyttää nollaa seistessä ja nousee startissa paineet vähän. Ei tähänkään ihan heti olla uutta pumppua hankkimassa, ainakin muut syyt pitäisi saada suljettua pois ensin. Paha kun on sen verran kaukana että pääsen vain silloin tällöin tutkimaan.

Yksi syy niiden paineiden nousemattomuuteen ilman vikakoodeja tuossa lienee se nokka-akselin pään vetomurikan hajoaminen. Mutta on nyt ainakin ehjä tässä.

Suuttimien ohivuotoa ei ole tutkittu. Paljonko saisi noi vuotaa? Onko joku "laske purkkiin metodi" vai pitääkö käyttää dieselhuollossa sitä varten?   
 
19
Minä tilasin Auto-artikkelista omani. Kiitos heille ja osaavalle myyntimiehelle siellä.
20
C5 I ja C5 II / Vs: Rattiakseli "särisee/sirisee"
« Uusin viesti kirjoittanut mustis Toukokuu 26, 2020, 21:05:54 »
Muistaakseni tuo.
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 10