Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 10
11
C5 I ja C5 II / Vs: Citroen C5 II etuovitiiviste
« Uusin viesti kirjoittanut Tahma Heinäkuu 19, 2019, 18:06:40 »
Kumille ja muoveille on omat paremmat pikaliimat.
Normi kaupasta saatava pikaliima ei välttämättä pidä kumissa ja joissakin muoveissa.

https://www.kumijamatto.fi/loctite-406-20g-pikaliima.html
12
C5 III ja DS5 / Vs: Hiukkaspolttokysymyksiä
« Uusin viesti kirjoittanut Tepi Heinäkuu 19, 2019, 17:32:20 »
OBD-lukija on ollut pidempään itsellä autossa käytössä ja on tullut Torquella vähän seurailtua mitäs arvoja se auto puskee pihalle. Torque Lite (ilmainen) näkee myös hiukkaspolton aloittamisen, koska imusarjan paineeksi muodostuu jotain ihan muuta kuin normaalisti pitäisi. Sitä en tiedä, että käykö näin todellisuudessa vai onko lähinnä kyse siitä mitä tuo Torque näyttää.

Veden lämpömittarikin käy enemmän järkee, kun on nähnyt sen asteikon mitä se todellisuudessa on asteen tarkkuudella:
1 palkki = 60-62 astetta
2 palkkia = 63-65 astetta
jne. eli 1 palkki on 3 asteen tarkkuudella ilmoitettuna ja asteikko tosiaan lähtee tuosta 60 asteesta ylöspäin. Hodarin normaali lämpötila tuntuu olevan siinä 80 asteen paikkeilla.
13
C5 I ja C5 II / Vs: Citroen C5 II etuovitiiviste
« Uusin viesti kirjoittanut mn41 Heinäkuu 19, 2019, 15:24:23 »
Kiitos neuvoista.  Pikaliimalla korjasin jo heti kevättalvella, mutta eipä vaan pysynyt. Tuo tiivisteen osa on repeämiskohdaltaan noin mm:n vahvuista, joten yritin sitten geelimäisellä pikaliimalla, mutta ei kestänyt sekään. Tuo sikaflex on kyllä tuttu liimamassa, kun sillä olen traktorin lasien tiivisteitä korjaillut. Kokeilen nyt teippiviritystä ja seurailen muitten onnistumisia.
14
Myytävät autot / M:CITROËN C5 Break (TD_) 2.0 HDi 165 2011 163hv
« Uusin viesti kirjoittanut keijokos Heinäkuu 19, 2019, 15:15:30 »
Myydään hieman kunnostusta kaipaava mutta siisti c5. Rekkari HOZ-625 ajettu 319  tkm automaatti. Vikoina pieni vuoto hydeputkessa, käsijarru jumissa, molemmat renkaat lopussa, häiriövalo joka ilmoittaa että auto ylikuumenee jos käyttää paikoillaan vaikka ihan kylmänä.Ei kuitenkaan lämmöt nouse oikeasti vaan ilmeisesti tunnistinvika.  Pojan auto mutta hänellä ei varaa laittaa kuntoon. Katsastusaikaa vuoden verran. Tarkempia tietoja laitetaan ja kuvia kunhan keritään mutta kiinnostusta voi esittää ja hintaa neuvotella keijokos@gmail.com tai 0432140279. Auto on Ähtärissä
15
C5 III ja DS5 / Vs: C5 2011 kompressorin magneettikytkin
« Uusin viesti kirjoittanut Suolapussi Heinäkuu 19, 2019, 12:24:13 »
Kyllä sitä voi hieman verta vuodattaa, jos sillä säästää useamman sadan euron verran rahaa. :)
16
C5 III ja DS5 / Vs: C5 2011 kompressorin magneettikytkin
« Uusin viesti kirjoittanut JPL Heinäkuu 19, 2019, 10:28:59 »
Hyllyssä on originaali käytetty kompura kytkimin, jos joku tarvitsee. Onko kompurapantti olemassa? Tuon kytkyn vaihtaminen kompura paikallaan voi olla vahvanahkaisia rystysiä ottava jumppa.
17
C1, C2, C3 ja DS3 / Vs: C3 -03 kaasu hirttää kiinni
« Uusin viesti kirjoittanut vmoi73 Heinäkuu 19, 2019, 10:27:35 »
Autossa ei ole vaijeria, kaasupoljin on sähköinen. Vaimon C2:ssa oli sama vika, ja epäilin syyksi kaasupoljinta. Hommasin romikselta uuden, 50tkm ajetun polkimen ja se jumitti myös. Seuraavaksi nakkasin kuljettajan jalkatilasta maton pois, ja tämän jälkeen poljin ei ole enää jumittanut.
18
C5 III ja DS5 / Vs: Jousisylinterit
« Uusin viesti kirjoittanut jarzi Heinäkuu 19, 2019, 10:02:12 »


Jousipallon irrotus on nyt ongelmana. Ketjuavain ei pidä ja putkitongit liian pienet. miksei nuo mulkut ole laittanut tuohon mutteria päähän niin saisi avaimella kiertää? Tai joku karhennus jousipallon pintaan niin aukeaisi ketjuavaimella?
Ihan vittuillessaan, jos ei muuten. Jännää vaan että noissa C-vitosissa on pallot vetästy tehtaalla tiukkaan, kun LHM-aikaan pallot oli sormitiukkuudessa, -joka riittää sekä pitämään pallon kiinni että tiiviinä...

Jos olisi ollut tarve moisille, niin olisi ne tehty. Vastaavia paineakkuja, mitä löytyy teollisuudesta ja raskaan kaluston hydrauliikasta, ei niissäkään ole mitään tartuntapintaa tehty, eikä sielläkään kukaan kiroile mutterin tms puutteesta...
Kyllä hydrauliikasassa saa liitokset olla kiinni ettei tule vuotoja tai pistemäisisä suihkuja. Ja paineakut joita oon pyöritelly, niin on niissä ollut avaimen paikka (42mm?)


Lähetetty minun G8441 laitteesta Tapatalkilla

19
C5 III ja DS5 / Vs: C5 2011 kompressorin magneettikytkin
« Uusin viesti kirjoittanut Tervo Heinäkuu 19, 2019, 08:33:03 »
Kuukkelin mukaan toi kompura on SD6C12 SD6V12 SD7C12 1364F

Ja siihen sopiva kytkin:
https://www.hxfzzxshop.com/index.php?main_page=product_info&products_id=61137
20
C5 III ja DS5 / Vs: Hiukkaspolttokysymyksiä
« Uusin viesti kirjoittanut Äijä Heinäkuu 19, 2019, 08:13:05 »
Tämä on ainakin toimiva FAP sovelluksen kanssa:

https://www.tokmanni.fi/obd-lukija-drive-looper-6430058141068

Ilmaisen FAP Lite softan saa Play kaupasta, mutta maksullinen versio pitää ostaa jostain syystä Amazon appstoresta. Nyt en muista miten tuon Amazon appstoren sai puhelimeen..

Kiitos, tällähän se toimii. Maksullinen versiokin tipahti Amazonin kaupasta nätisti.
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 10