Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
52
Tapahtumat / Vs: Ranskalainen visiitti 18.-19.5.2019 Kouvolan Tykkimäellä
« Uusin viesti kirjoittanut Aapo Toukokuu 20, 2019, 12:20:22 »
Hienot kuvat! Mikä se vaaleansininen -30 luvun vaunu on? ainoa, jota en tunnistanut.
53
C5 III ja DS5 / Vs: Kokemuksia C5 THP automaatista
« Uusin viesti kirjoittanut jarik Toukokuu 20, 2019, 06:45:43 »
Ei viittä sataa kilsaa ettei jotain plinkuta. Tämmöstä se on se autoharrastaminen näköjään, kun ostaa tarpeeksi paskan uudehkon auton niin ei tarvi erillisiä harrasteautoja. Saa paskan kanssa harrastaa ihan tarpeeksi vain siksi, että se ylipäänsä pysyis liikennekunnossa!
https://1drv.ms/u/s!ApH5J8zkEMqWnjmuoDKZ5HpfAtdg

F40A
F5FF
F066
U1213
U2005
Ja päälle vielä takatutkien viat.
P0BC7
P0BC9
54
C5 III ja DS5 / C5 III hyytyi risteykseen
« Uusin viesti kirjoittanut pikkupanostaja Toukokuu 19, 2019, 23:44:04 »
Hei kaikille!

Uusi foorumilainen ja innoissani Sitikan kyytistä...

Mutta:

Tänään Citroen C5 III -10 2.0 hdi 100 KW hyytyi 80 m ajon jälkeen risteykseen...

Tehot hävisivät... Lähtee käyntiin, käy muutaman sekunnin ja alkaa kökiä ja käy huonosti, sitten sammuu...

Yritin käynnistellä monta kertaa ja pidin taukoakin välillä... Ei muutosta...

Heitti ensin varoituksen antipollution failure jotain.... sitten ei enää antanut mitään varoitusta...

Ei vaan jaksa käydä...

Vuoden -10 auto ja 265 000 ajettu.. Ei tekisi oikein mieli hinauttaa tätä mihinkään kovin suuresti... 5000 € maksoin tästä ja nyrkkipaja riittäis...

ONKO KELLÄÄN ARVIOIDA MITÄÄN JA KAIKKIA ARVIOITA SAA HEITELLÄ?

juha
55
C5 I ja C5 II / Vs: C5 II V6 hengettömyys alakierroksilla
« Uusin viesti kirjoittanut mustis Toukokuu 19, 2019, 22:10:35 »
Tiivisteliimaa uraan ja vanha tiiviste perään.
57
C5 I ja C5 II / Vs: C5 ilmastoinnin tehokkuus/tehon puute
« Uusin viesti kirjoittanut vpekkari Toukokuu 19, 2019, 20:51:26 »
Tänään vähän perehdyin asiaan. Kylmää tulee kun säätimen kääntää minimiin, mutta en ole vieläkään ihan varma, että pelaako oikein. Tuon keskireijän anturin puhdistin parisen vuotta sitten pölystä ja katsoin silloin, että siinä oleva pieni puhallin pelaa. Höyrystimen lämpötila näyttää menevän välillä pakkasen puolelle (tästä en ottanut kuvaa), joten ainakin kompressori pelaa. Tällöin myös ilmastointi pysähtyy hetkeksi. Flekti pyörii myös. Suurin ihmetyksen aihe on se, että kun pyyntö on laitettu 22 asteeseen, niin keskisuuttimista tulee 14 asteista ilmaa, mutta jalkatilaan 31 asteista! Auto kävi tässä tilanteessa parkissa. Edes ulkona ei ole niin kuuma, joten moottoritilasta pääsee lämmintä kanavaan. Onko joku lämmituslaitteen putkista sisältä halki, vai onko ilmiö ominaisuus? (31+14)/2 = 22,5 eli pyynnin verran. Sattumaa vai ei?



Kun käännän pyynnin 16 asteeseen, niin sitten myös jalkatilaan puhaltaa viileampää, mutta ei niin kylmää mitä keskisuuttimista tulee:



Taidanpa ensi hätään vaihtaa raitisilmasuodattimen, koska edellisestä vaihdosta on jo reilusti toista vuotta aikaa.
58
C5 I ja C5 II / Vs: C5 ilmastoinnin tehokkuus/tehon puute
« Uusin viesti kirjoittanut jokke19 Toukokuu 19, 2019, 20:18:39 »
Mulla neljättä kesää lähdössä -02 C5. Joka kevät käy, kuten nytkin, ilmastointihuolto mielessä, mutta jäänyt tekemättä kun jäähtyy hyvin edelleen. Ei mitään käsitystä milloin huollettu. 21-23 saa olla lämpöasetus kesät talvet, lähinnä omasta vaatetuksesta ja fiiliksestä riippuen. Eli väittäisin, ettei ääriasetuksia kuuluisi tarvita... Flektin vastukset olisi tarkoitus uusia, kun ei pyöri kuin täydellä teholla.
59
C1, C2, C3 ja DS3 / Vs: C3 PureTech 82:n nykäisyt
« Uusin viesti kirjoittanut konesaha Toukokuu 19, 2019, 19:21:27 »
Meilläkin nykii 82hv kone ja omien havaintojen perusteella liittynee juuri ilmastoinnin kompuran kytkeytymiseen. On kyllä erikoisen ärsyttävä ominaisuus.
60
C5 III ja DS5 / Vs: Aluvanteiden kiristysmomentti
« Uusin viesti kirjoittanut IJN Toukokuu 19, 2019, 18:55:29 »
Ainoita oikeita on hyvä valikoima tuolla:
https://citroen-foorumi.com/index.php?topic=17598.0
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10