Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
31
C5 I ja C5 II / Vs: 1.6 HDi P0238 turbovikako - mitä tehdä
« Uusin viesti kirjoittanut Arikultsi Tammikuu 18, 2019, 09:15:31 »
MAP anturi maksaa Motonetissä 46 euroa. Halvempi kuin vikakoodien luku.
Jos/kun 5 minuuttia riittää, niin sen voisi vaihtaa kokeeksi - ei pakkasessa pihalla vaan S-marketin parkkihallissa :) Ilmeisesti yhdellä pultilla (13 mm?) kiinni jossain imusarjan päällä?
Eikös tuo lankojen putsaus liity ilmamassamittariin (MAF sensor)?
32
C5 I ja C5 II / Vs: 1.6 HDi P0238 turbovikako - mitä tehdä
« Uusin viesti kirjoittanut Jankos Tammikuu 18, 2019, 08:53:04 »
^ Map anturissa ei ole mitään lankoja, massamittarissa kylläkin. Vikakoodit ei siihen viittaa...
33
C5 I ja C5 II / Vs: C5 II 2.0 16v Bensiini depollution system faulty (P0420)
« Uusin viesti kirjoittanut C5-2005 Tammikuu 18, 2019, 08:33:43 »
Bensiiniauton päästömittauksessa korkea HC-arvo, jos katalysaattori on aikusten oikeesti viallinen, eikä vain auton mielestä.

Ärsyttävä vika. Sunkin auton päästöt oli varmaan katsastuksessa täysin normaalissa rajoissa, vaikka auton mielestä katin teho oliskin alentunut?
Juurikin näin. Ymmärtääkseni päästönmittauslaitteet eivät laske pienhiukkasten määrää mitä juuri katti yrittää suodattaa. Tästä syystä katin vajaatoiminta ei vaikuta päästöihin. Joku voi korjata jos puhun ihan puutaheinää :D
34
C5 I ja C5 II / Vs: C5 II 2.0 16v Bensiini depollution system faulty (P0420)
« Uusin viesti kirjoittanut xanttu96 Tammikuu 18, 2019, 00:58:18 »
Katin kuntodiagnostiikkaa pystyy huijaamaan siirtämällä kakkoslambdaa kauemmas. Ebayssä myydään jatkopaloja tuohon tarkoitukseen. Joku oli tälläkin foorumilla sellaista Picassossa kokeillut, muistelen.
Helpoin ja halvin on tuo lampaan siirto holkilla, toki nokkela katsuri saattaa siitä urputtaa, toinen on tietty softasta valvonnan poisto.
Tuo kuullostaa hyvältä. Täytynee perehtyä asiaan tarkemmin. Kiitoksia neuvoista!
35
C5 I ja C5 II / Vs: C5 II 2.0 16v Bensiini depollution system faulty (P0420)
« Uusin viesti kirjoittanut xanttu96 Tammikuu 18, 2019, 00:54:12 »
Ärsyttävä vika. Sunkin auton päästöt oli varmaan katsastuksessa täysin normaalissa rajoissa, vaikka auton mielestä katin teho oliskin alentunut?
Juurikin näin. Ymmärtääkseni päästönmittauslaitteet eivät laske pienhiukkasten määrää mitä juuri katti yrittää suodattaa. Tästä syystä katin vajaatoiminta ei vaikuta päästöihin. Joku voi korjata jos puhun ihan puutaheinää :D
36
Myytävät autot / Citroen C4 VTS Coupe
« Uusin viesti kirjoittanut c4vts Tammikuu 17, 2019, 23:33:51 »
Myydään https://www.nettiauto.com/citroen/c4/10209800
Citroen C4 coupe vm 2005 ajettu 238tkm
Remontoitu suuresti, kunto on hyvä.
Soittamalla lisätietoja.
37
C5 I ja C5 II / Vs: 1.6 HDi P0238 turbovikako - mitä tehdä
« Uusin viesti kirjoittanut mustis Tammikuu 17, 2019, 23:31:38 »
Map anturin lankoja voi myös koittaa puhdistaa VAROVASTI esim. pumpulipuikolla ja kynsilakanpoistoaineella jos ei parempaa löydy.

Älä ny ainakaan turboa vaihata ennenku joku ammattimies on katellu autoa ja vikakoodeja/livedataa.
38
C5 I ja C5 II / Vs: C5 2.0hdi kuskille tulee kylmää ilmaa
« Uusin viesti kirjoittanut mustis Tammikuu 17, 2019, 23:18:40 »
Jotku on leikannu kotelon kylkeen reiän ja korjannu läpän kakkoskorisisa.
39
C4,DS4 ja C4 Cactus / Vs: C4 Takaovi, auton järjestelmä ei tunnista onko ovi kiinni vai auki
« Uusin viesti kirjoittanut Juha Elomaa Tammikuu 17, 2019, 22:36:49 »
Valitettavasti kyseessä on ilmeisesti lukkoon integroidun mikrokytkimen viasta. Jos johtosarja on ehjä (helppo tarkastaa), lukko menee todennäköisesti uusiksi.
40
https://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Citroen_C5_2_0_Aut__2001_Edullisesti_Nopeimmalle_53773529.htm?aw=1
Onko tuo PUNAINEN nahkasisusta oikeasti alkuperäinen  ???

Verhoilu "FZJ- - THUNDER-STORM GREY" - ei siis ole alkuperäiset nahat tuohon autoon. Sitä en tiedä onko C5 I/II:een koskaan ollutkaan punaisia nahkoja, mutta siististi tehdyt nuo kuvien perusteella ovat. Sellainen ero omiin orkkiksiin, että noissa näyttää olevan tikkauksia enemmän.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10