Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 10
21
C6-C8 ja C-Crosser / Vs: C8 onko jokkn turvalukitus?
« Uusin viesti kirjoittanut Valkosipulivoipatonki Tammikuu 18, 2019, 11:31:25 »
Okei...kiitos paljon vastauksesta.
22
C5 III ja DS5 / Vs: Syspension faulty
« Uusin viesti kirjoittanut yason Tammikuu 18, 2019, 11:30:06 »
Ja MAX 90 kmh.

Löysin haulla selityksiä mutta lisäkysymyksenä: Uskallanko ajella kun ei näin perjantaina kuitenkaan huoltoon saa.

Jos auto on tontissa, niin aika varovastihan sitä uskaltaa ajella. Niitäkin joskus näkynyt liikenteessä, on joustinkumit kovilla ja kyyti lienee kuin tuunatussa bemarissa. Jos auto kuitenkin nousee ja laskee, niin suspension -varoitus voi tulla jostain anturista tms. joka ei ole ihan niin kriittinen, mutta auto on ottanut jotain jousitusominaisuuksia pois käytöstä.
23
C6-C8 ja C-Crosser / Vs: C8 onko jokkn turvalukitus?
« Uusin viesti kirjoittanut KariM Tammikuu 18, 2019, 11:08:31 »
Takaluukun osalta suunniteltu ja dokumentoitu juttu. Ei käy liikennevaloissa kutsumattomia vieraita konttia penkomassa tms.

Matkalaukkujen kanssa saapuvaa kaveria tuo pakottaa tervehtimään kuskin oven avaamalla ennenkuin mukaantulija saa  heitettyä kamansa loosteriin.
24
C5 I ja C5 II / Vs: 1.6 HDi P0238 turbovikako - mitä tehdä
« Uusin viesti kirjoittanut ovi Tammikuu 18, 2019, 10:12:52 »
Samoilla linjoilla Jankosin kanssa, eli luultavasti ohjauspuolen vika, tai turbon säätösiivikkö on karstainen ja jumittaa sen vuoksi. Jos turbon siivet ovat jumiuttuneet alakierrosten asentoon, tai ne eivät liiku ohjauspuolen vian vuoksi, niin ahtopaine kasvaa liian suureksi korkeilla kierroksilla ja siitä tulee vikakoodi.

Mahdollisesti alipaineletkuissa tukos/vuoto, ohjausventtiili jumittaa, tai on tukossa. Venttiilin ohjauksen voi testata kytkemällä yleismittarin sen rinnalle ja käy vähän ajelemassa samalla jännitettä tarkkaillen. Noilla kilometreillä kannattaisi puhdistaa kaikki alipaineletkut korjaamodeodorantilla ja paineilmalla. Ohjausventtiilille menevä alipaine kannattaisi myös testata, että tietää onko venttiilillä mitään mahdollisuuksiakaan ohjata turboa.
25
C5 I ja C5 II / Vs: 1.6 HDi P0238 turbovikako - mitä tehdä
« Uusin viesti kirjoittanut mustis Tammikuu 18, 2019, 10:07:41 »
Hupsista, meni tosiaan map ja maf sekasi.
Ei pitäs iltasin töitten jälkeen ees yrittää, hyvä että muut on hereillä.
26
C5 III ja DS5 / Syspension faulty
« Uusin viesti kirjoittanut TeeKoo Tammikuu 18, 2019, 10:06:29 »
Ja MAX 90 kmh.

Löysin haulla selityksiä mutta lisäkysymyksenä: Uskallanko ajella kun ei näin perjantaina kuitenkaan huoltoon saa.
27
C5 I ja C5 II / Vs: 1.6 HDi P0238 turbovikako - mitä tehdä
« Uusin viesti kirjoittanut Teuski Tammikuu 18, 2019, 09:52:05 »
Juuri näin.
28
C1, C2, C3 ja DS3 / Vs: C2 VTS-2005 Hammastanko
« Uusin viesti kirjoittanut vmoi73 Tammikuu 18, 2019, 09:43:28 »
Vaimon C2:ssa sama vika. Auto-Artikkelista hela 25€ ja Auto-Centre Tuusula vaihtoi osan 80€:lla.
29


Torin auto ei myöskään ole exclusive ja vakkarin viiksikin puuttuu ;)

Tuohan tekisi mieli noutaa ihan vain sisustan takia :laugh:  :). Aikanaan oli itsellä Alfan Gt:ssä myös samantapainen punainen nahkasisusta ja mustalla ulkovärillä.

Jos ei olis jo yksi museoitava volle 960, ni tuohan ois komee  :P
Näissä molemmissa (miun volle ja tuo myytävä c5) on saman tyylinen eka omistaja ollut, karvahattumalli mutta komia pitää olla  ;D Miun vollessa vaalea nahkasisustus ja hiano kameleonttimetalliväri muttei vakkaria, lukkoperää tai edes kauko-ohjattavaa keskuslukitusta joka -96 alkoi olla jo halvemmissakin. Cvitosessa taas punainen sisustus ja hiirenharmaa ulkoasu - ehkä tuossa on kontrastia vielä enemmän.
Toivottavasti löytää hyvän kodin, olis se komeeta istuskella punaisella nahkajakkaralla! Harmi etten tartte, tai ainakaan emäntä ei hyväksy lisää autoja.
30
C6-C8 ja C-Crosser / C8 onko jokkn turvalukitus?
« Uusin viesti kirjoittanut Valkosipulivoipatonki Tammikuu 18, 2019, 09:32:06 »
Hei

Ensimmäinen sitikka eläissäni ihmeteltävänä ja llen kummastellut seuraavaa.
Kun autolla on ajanut ja pysähtyy ja takaluukkua yrittää avata ulkoapäin(sisäpuolelta einlle kokeiltu) luukku ek aukea ennen kuin kuskin ovea on käyttänyt auki.
Ei ole muilla ovilla testattu.
Eli onko tämä joku turvalukitus mekanismi vai mikä?

Toinen mikä hämmästyttää  ni toinen liukuovi jumahti yhyä äkkiä kiinni eikä avaudu. Lukon avausääni minusta kuuluu mutta ei aukea sisä eikä ulkopuolelta.
Alkoi mietityttämään onko tässäkin takana jokin ettänolen painanut sen jostain lukkoon ekkä se avaudu ennen kuin sen siitä uudelleen vapauttaa vai mekaaninen vika?
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 10