Kirjoittaja Aihe: Uusi Citroën C4 Cactus  (Luettu 18516 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa yason

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 251
  • Peukkuja: 10
Vs: Uusi Citroën C4 Cactus
« Vastaus #150 : Syyskuu 01, 2018, 19:24:31 »
Mukaville jälkiasennusalustoille ei ole asiakkaita, muuten kyllä kannatettava idea.
Mihin kategoriaan luokitellaan Comfort-pallot?

Meidän baskeripäisten huru-ukkojen fetissihän ne on :)
C5-I 2.0i At -03, C5-I 2.2HDi At -03, Subaru Outback 2.0d Mt -10

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 656
  • Peukkuja: 13
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Uusi Citroën C4 Cactus
« Vastaus #151 : Syyskuu 01, 2018, 21:05:07 »
Mihin kategoriaan luokitellaan Comfort-pallot?

Samaan kategoriaan :D Mutta samasta syystä, asiakkaat eivät olleet valmiita maksamaan extraa kyseisestä jousituksesta edes perusmuodossa... joten PSA kustannussyistä lopetti sen valmistuksen.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa yason

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 251
  • Peukkuja: 10
Vs: Uusi Citroën C4 Cactus
« Vastaus #152 : Syyskuu 01, 2018, 23:01:45 »
Onkos tuon Puretech 110:n ja 130:n välillä muuta eroa kuin softa?
C5-I 2.0i At -03, C5-I 2.2HDi At -03, Subaru Outback 2.0d Mt -10

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 888
  • Peukkuja: 24
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: Uusi Citroën C4 Cactus
« Vastaus #153 : Syyskuu 02, 2018, 07:58:05 »
Vahvalla mutulla sanoisin että aina ollut muutakin eroa PSA-autoissa?

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 888
  • Peukkuja: 24
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: Uusi Citroën C4 Cactus
« Vastaus #154 : Lokakuu 24, 2018, 19:35:57 »
Sanos muuta!  :)
https://jalopnik.com/2018-citroen-cactus-c4-it-feels-criminal-that-we-cant-1829826056
"I knew as soon as I’d planned a vacation to Ireland with my girlfriend that I wanted to drive something weird and unusual—something I could never get back home in America. Everyone around Jalop HQ said the Citroën Cactus fit the bill, that it was a blast to drive. After getting to know the quirky crossover for a week, I can say I agree wholeheartedly, and that it absolutely sucks we can’t get one in the states.

The Cactus kicks ass, plain and simple."