Kirjoittaja Aihe: C5 - Comfort pallojen vaihto  (Luettu 57388 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa C5-auto

  • Viestejä: 4
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 - Comfort pallojen vaihto
« Vastaus #325 : Toukokuu 16, 2019, 21:03:06 »
Tarkoitus olisi tehdä Sitroselta hankittuihin perustakapalloihin viisteet reiän suulle.
Uskonvahvistusta vielä haen ennen porakoneen käynnistystä: onhan tuo oheisten kuvien pallomalli sellainen, jota joku on jo menestyksellä viistänyt/poraillut?
Auto on C5 II Break, vm. 2005, H3.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 16, 2019, 21:30:17 kirjoittanut C5-auto »

Poissa C5-2005

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 333
  • Peukkuja: 2
  • Sukupuoli: Mies
Vs: C5 - Comfort pallojen vaihto
« Vastaus #326 : Toukokuu 16, 2019, 21:06:42 »
Onpas siinä tiukka rööri.
-- Valitsin mukavimman --
C6 2.7 HDi 2006
C5 2.0i A Break 2005

Poissa C5-2005

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 333
  • Peukkuja: 2
  • Sukupuoli: Mies
Vs: C5 - Comfort pallojen vaihto
« Vastaus #327 : Toukokuu 16, 2019, 21:08:39 »
Tuskin muuttuu miksikään vaikka viistäiskin.
Xantian 70 bariset eteen ja CX:n 75 bariset taakse, niin alkaa vaikuttaaa autolta.
Etupalloihin kolo 8mm terällä.
-- Valitsin mukavimman --
C6 2.7 HDi 2006
C5 2.0i A Break 2005

Poissa C5-auto

  • Viestejä: 4
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 - Comfort pallojen vaihto
« Vastaus #328 : Toukokuu 16, 2019, 21:11:28 »
Onpas siinä tiukka rööri.
Reiän halkaisija on "vajaa" 1,5 mm (tuon kokoinen poranterä ei siis mahdu).

Poissa C5-auto

  • Viestejä: 4
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 - Comfort pallojen vaihto
« Vastaus #329 : Toukokuu 16, 2019, 21:14:20 »
Tuskin muuttuu miksikään vaikka viistäiskin.
Xantian 70 bariset eteen ja CX:n 75 bariset taakse, niin alkaa vaikuttaaa autolta.
Etupalloihin kolo 8mm terällä.
Ei toki noiden pallojen veroiseksi muutukaan, mutta josko edes aavistuksen pehmeämmäksi alkujoustoltaan...?

Poissa C5-2005

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 333
  • Peukkuja: 2
  • Sukupuoli: Mies
Vs: C5 - Comfort pallojen vaihto
« Vastaus #330 : Toukokuu 16, 2019, 21:18:03 »
En tiedä luvata. Etupää Xantian 70 bar viistetyillä palloila jättää vieläkin toivomisen varaa terävemmissä paikoissa. Takapää CX:n etupalloilla suodattaa maittavasti epätasaisuudet.

Tuskin muuttuu miksikään vaikka viistäiskin.
Xantian 70 bariset eteen ja CX:n 75 bariset taakse, niin alkaa vaikuttaaa autolta.
Etupalloihin kolo 8mm terällä.
Ei toki noiden pallojen veroiseksi muutukaan, mutta josko edes aavistuksen pehmeämmäksi alkujoustoltaan...?
-- Valitsin mukavimman --
C6 2.7 HDi 2006
C5 2.0i A Break 2005

Poissa C5-auto

  • Viestejä: 4
  • Peukkuja: 0
Vs: C5 - Comfort pallojen vaihto
« Vastaus #331 : Toukokuu 16, 2019, 21:33:59 »
En tiedä luvata. Etupää Xantian 70 bar viistetyillä palloila jättää vieläkin toivomisen varaa terävemmissä paikoissa. Takapää CX:n etupalloilla suodattaa maittavasti epätasaisuudet.
Onkohan nuo Sitrosen hinnastossa nämä:
XANTIA XU5JP + XU7JP ETUJOUSIPALLO 70 BAR >95 >RP6778   37,00 Eur
CX ETUJOUSIPALLO PAINE 75 EI TAKUUTA EI OLE ARKTINEN KALVO   39,00 Eur

Poissa C5-2005

  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 333
  • Peukkuja: 2
  • Sukupuoli: Mies
Vs: C5 - Comfort pallojen vaihto
« Vastaus #332 : Toukokuu 16, 2019, 21:36:14 »
Kyllä sanoisin että on :)

En tiedä luvata. Etupää Xantian 70 bar viistetyillä palloila jättää vieläkin toivomisen varaa terävemmissä paikoissa. Takapää CX:n etupalloilla suodattaa maittavasti epätasaisuudet.
Onkohan nuo Sitrosen hinnastossa nämä:
XANTIA XU5JP + XU7JP ETUJOUSIPALLO 70 BAR >95 >RP6778   37,00 Eur
CX ETUJOUSIPALLO PAINE 75 EI TAKUUTA EI OLE ARKTINEN KALVO   39,00 Eur
-- Valitsin mukavimman --
C6 2.7 HDi 2006
C5 2.0i A Break 2005

Poissa yason

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 251
  • Peukkuja: 10
Vs: C5 - Comfort pallojen vaihto
« Vastaus #333 : Toukokuu 16, 2019, 22:25:53 »
Uskonvahvistusta vielä haen ennen porakoneen käynnistystä: onhan tuo oheisten kuvien pallomalli sellainen, jota joku on jo menestyksellä viistänyt/poraillut?

Olen porannut joo tuon näköisiä. En muista mitä tuossa oli sisällä, mutta ei ongelmia. Varovasti pitää toki edetä joka tapauksessa, ettei poraa silmät ummessa johonkin. Viistäminenhän ei edes paljoa tuohon syö. Imuria ja/tai magneettia sitten viereen, ettei metallipurseita tipahda sisälle. Senkkausterällä saa hyvää jyrkkää viistettä.
C5-I 2.0i At -03, C5-I 2.2HDi At -03, Subaru Outback 2.0d Mt -10