Liikenteessä tänään tapahtui (jälleen kerran)

Aloittaja berlingo citikka, syyskuu 27, 2007, 17:45:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Xari

Liikenteen ammattilainen, jakelukuorma-auto veti eilen oikein mallisuorituksen, ohitti oikealle kääntyvälle kaistalle punaisiin pysähtyvät kolme autoa suoraa menevien kaistaa päin punaisia ja kääntyi siltä oikealla ::)

Olis kyllä välillä kojelautakameralle käyttöä.

Pasi A S

Koin puhdasta vahingon iloa. Minua provosoitiin jostain syystä Carinalla kolmostiellä. Lomalainen mihinkään provosoidu toteisin vaimolleni, annoin Carinan jarruttella edessäni, jossain vaiheessa  kävi mielessä olisikos kanssa autoilijalla ollut jokin hätäkin kun eteen jarutteli syyttä kolmostiellä 120 km/h alueella. KUn Carinan vauhti hidastui ajoin ohi. Yllätys hetkenpäästä Carina ohitti minut ja aloitti taas jarruttelun. Että silleen.  Hämeenlinnanväylän loppupäässä Carina tempaisi vauhdilla ohitseni, 50 km/h tietyöalueella, arviolta 90-100 km/h ja poliisi auto ampiais liittymästä sen perään :) Carina kuljettajalla oli varmaan jokin hätänä. Hädän syyt todennäköisesti selventyivät poliisiauton takapenkillä.

TuhoMeriMursu

Lainaus käyttäjältä: Pasi A S - heinäkuu 13, 2014, 11:46:00
Koin puhdasta vahingon iloa. Minua provosoitiin jostain syystä Carinalla kolmostiellä. Lomalainen mihinkään provosoidu toteisin vaimolleni, annoin Carinan jarruttella edessäni, jossain vaiheessa  kävi mielessä olisikos kanssa autoilijalla ollut jokin hätäkin kun eteen jarutteli syyttä kolmostiellä 120 km/h alueella. KUn Carinan vauhti hidastui ajoin ohi. Yllätys hetkenpäästä Carina ohitti minut ja aloitti taas jarruttelun. Että silleen.  Hämeenlinnanväylän loppupäässä Carina tempaisi vauhdilla ohitseni, 50 km/h tietyöalueella, arviolta 90-100 km/h ja poliisi auto ampiais liittymästä sen perään :) Carina kuljettajalla oli varmaan jokin hätänä. Hädän syyt todennäköisesti selventyivät poliisiauton takapenkillä.

oikein!

vibes

^^Onneks ei mulle sattunut tuo, olisin varmaan aivoverenvuodon takia teholla sakkolapun kanssa :P
"Amatööri rakensi Arkin, ammattilaiset Titanicin"

"Vaikeneminen on kultaa, ilmastointiteippi hopeaa."

oddjob58

Tapahtui jo eilen. Ajoin 5-tietä Mikkelin suuntaan, jossa Vihantasalmen sillalle tultaessa on 80 nopeusrajoitus. Hiljensin nopeutta sääntöjen mukaan, taustapeilistä havaitsin lähes takapuskurissani kiinni auton, joka koukkki puolelta toiselle yrittääkseen ohitusta mutta ei sillalla vastaatulevan liikenteen vuoksi päässyt ohittamaan.

Sillan jälkeen on ylämäki, jossa on oikeassa reunassa liityntäramppi Mäntyharjun suunnasta tuleville. Tämä takapuskurissaroikkuja päättikin ohittaa minut oikealta liittymäramppia myöten. Pari sataa metrin ajettuaan pysähtyi tien reunaan ja huomasin, että jotain ottivat tien reunasta. Kerkisin kuitenkin ohittaa tämän ajokin, jossa oli belgialaiset rekisterikilvet (valkea pohja, punaiset kirjaimet ja numerot) ja maatunnus B.

Ajoimme taas  peräkkäin keskikaidetietä tämä belgialainen takapuskurissani kiinni. Alkoi seuraava ohituskaistaosuus, jolloin tämä tyyppi ampaisi rinnalleni ja matkustajan sivuikkuna aukesi ja sieltä heitettiin kivi, joka onneksi teki vain pienen jäljen takaoven lasiin.

Kaikenlaisia hulluja. Olisihan sivuikkunasta voitu vaikka ampua aseella kun noin kovalla otti nopeusrajoituksen noudattaminen ja se ettei heti pääse ohi.
vv. 1968-1983 omistanut 8 rättäriä ja 1 GSA.
Ex Peugeotit 205, 405 (2kpl) ja 406
Ex Xsara II 1.6i 16V Break -04 2 kpl
Nykyisin Xsara Picasso 1.6i 16v -07

kurtsi

Lainaus käyttäjältä: oddjob58 - heinäkuu 15, 2014, 14:30:16
Tapahtui jo eilen. Ajoin 5-tietä Mikkelin suuntaan, jossa Vihantasalmen sillalle tultaessa on 80 nopeusrajoitus. Hiljensin nopeutta sääntöjen mukaan, taustapeilistä havaitsin lähes takapuskurissani kiinni auton, joka koukkki puolelta toiselle yrittääkseen ohitusta mutta ei sillalla vastaatulevan liikenteen vuoksi päässyt ohittamaan.

Sillan jälkeen on ylämäki, jossa on oikeassa reunassa liityntäramppi Mäntyharjun suunnasta tuleville. Tämä takapuskurissaroikkuja päättikin ohittaa minut oikealta liittymäramppia myöten. Pari sataa metrin ajettuaan pysähtyi tien reunaan ja huomasin, että jotain ottivat tien reunasta. Kerkisin kuitenkin ohittaa tämän ajokin, jossa oli belgialaiset rekisterikilvet (valkea pohja, punaiset kirjaimet ja numerot) ja maatunnus B.

Ajoimme taas  peräkkäin keskikaidetietä tämä belgialainen takapuskurissani kiinni. Alkoi seuraava ohituskaistaosuus, jolloin tämä tyyppi ampaisi rinnalleni ja matkustajan sivuikkuna aukesi ja sieltä heitettiin kivi, joka onneksi teki vain pienen jäljen takaoven lasiin.

Kaikenlaisia hulluja. Olisihan sivuikkunasta voitu vaikka ampua aseella kun noin kovalla otti nopeusrajoituksen noudattaminen ja se ettei heti pääse ohi.

Minkä sille voi ,että ranskiksilla voi myös noudattaa nopeusrajoituksia.
Mukava istuin, ei meteliä ihan kauhiasti sisällä, matka joutuu ja syrjäsilmällä maisemia vilkuillen.

Kehäkolmosen ohella viitostie kerää agressiivisia kanssaliikkujia kuin lanta kärpäsiä.
ex Simca 1100-75,1100 Special-71,Chrysler-Simca 1307 GLS -79,Talbot 1510 GLS -80,Renault 21 GTS -88, Chevrolet Caprice C STW -90 pf,Renault 21 Nevada GTS -92,Buick Century STW Estate -88,Renault Laguna Break 2,0 A -99,Renault GS A 2006 dCi,Citroen C5 2012

Omenanraato

Tänään ajelin 100:n alueella 105 cruisella. Edellä ajoi vähän matkan päässä toinen auto, väli oli moninkertainen turvavälisuositukseen nähden.

Yks kaks takaata tulee ohi kirkkaan sininen pikku Nissani oikeen vaan sit kovin. Ei siinä mitään, mutta vaikka kukaan ei tullut vastaan, mun edellä olevaan autoon oli matkaa vaikka kuinka niin tää vetää jarrua reilusti ja noin metrin päähän mun keulasta. Ajeli 1-2km siinä silleen samaa nopeutta kun minä, mutta jouduin itse jättämään väliä. Vähän matkan päästä Nissanissa kaasu pohjaan ja edellä ajavasta ohi reilua ylinopeutta, mutta ohi päästyä taas jarrua ja jurnutti siinä siten, että kaikki takana tulevat hidastettiin vauhtia. Siinä hän sitten taas ajeli ehkä 5-7km, kunnes kiihdytti ja katosi horisonttiin reilua ylinopeutta.

Ei voi käsittää..
Kulkineet:
Citroen C5 Tourer HDI 163 A -12
Citroën C3 -05

hyper

Lainaus käyttäjältä: oddjob58 - heinäkuu 15, 2014, 14:30:16Pari sataa metrin ajettuaan pysähtyi tien reunaan ja huomasin, että jotain ottivat tien reunasta. Kerkisin kuitenkin ohittaa tämän ajokin, jossa oli belgialaiset rekisterikilvet (valkea pohja, punaiset kirjaimet ja numerot) ja maatunnus B.

Kaikenlaisia hulluja joo. Minkähän merkkisestä ajoneuvosta oli kysymys?  Oliko sen näköinen että jotkut suomalaiset olisi käyneet hakemassa käytetyn auton Belgiasta? Poliisillehan tuosta olisi pitänyt soittaa heti.... ulkomaalaisten kohdalla seuraamukset olisi varmaan jääneet vähäisiksi mutta jos oli suomalaisia niin eivätpä olisi lain kouraa karkuun päässeet.
Nykyinen kulkuneuvo: Mustang Mach-E GT  Ex: Kia Optima, Honda CR-V,  Citroen C5-II Break

jtbo

Onkohan helle pehmittänyt ihmisten päät kokonaan?

On se nyt tämäkin, vastaantulija tahallaan yrittänyt ajaa mopoilijan yli:
http://iltalehti.fi/uutiset/2014071518491086_uu.shtml

Ellei tuokin ole sitten ihan sepitetty juttu, välillä niitäkin on, mutta kuten aiemmista postauksista näkee, niin ihmisethän ovat menettäneet täysin järkensä tuolla tienpäällä, kun ihan tarkoituksella yritetään saada onnettomuuksia aikaan.

On ilmeisesti unohtunut se, että kaikki ollaan suht samanlaisia eläviä otuksia ja sellainen toisen kunnioitus puuttuu tyystin monelta nykyään.

Onkohan osa noista huumehörhöjen touhuja?

oddjob58

Lainaus käyttäjältä: hyper - heinäkuu 15, 2014, 17:31:27
Lainaus käyttäjältä: oddjob58 - heinäkuu 15, 2014, 14:30:16Pari sataa metrin ajettuaan pysähtyi tien reunaan ja huomasin, että jotain ottivat tien reunasta. Kerkisin kuitenkin ohittaa tämän ajokin, jossa oli belgialaiset rekisterikilvet (valkea pohja, punaiset kirjaimet ja numerot) ja maatunnus B.

Kaikenlaisia hulluja joo. Minkähän merkkisestä ajoneuvosta oli kysymys?  Oliko sen näköinen että jotkut suomalaiset olisi käyneet hakemassa käytetyn auton Belgiasta? Poliisillehan tuosta olisi pitänyt soittaa heti.... ulkomaalaisten kohdalla seuraamukset olisi varmaan jääneet vähäisiksi mutta jos oli suomalaisia niin eivätpä olisi lain kouraa karkuun päässeet.

Auto oli valkoinen, todennäköisesti Nissan Primera, vanhempikorinen. Kuskin silmät siesoivat todella kuin huumehörhöllä kun hän katsoi minuun ohittaessaan minut oikealta kiihdytyskaistalla.
vv. 1968-1983 omistanut 8 rättäriä ja 1 GSA.
Ex Peugeotit 205, 405 (2kpl) ja 406
Ex Xsara II 1.6i 16V Break -04 2 kpl
Nykyisin Xsara Picasso 1.6i 16v -07

hyper

Lainaus käyttäjältä: oddjob58 - heinäkuu 15, 2014, 18:26:01
Auto oli valkoinen, todennäköisesti Nissan Primera, vanhempikorinen.

No ei sitten varmaan ollut suomalaisia autonhakijoita ne. Vaikka mistä niistä tietää, huumehörhöistä(?), miten hyvän diilin olisivat omasta mielestään tehneet. Mutta periaatteessa noita ei kai tarvitse belgiasta asti hakea. Eli luultavasti olivat sitten belgialaisia.
Nykyinen kulkuneuvo: Mustang Mach-E GT  Ex: Kia Optima, Honda CR-V,  Citroen C5-II Break

Putkimies22

Espoon Motonetin pihassa seisoo jatkuvasti autoja inva-paikoilla, usein nuoria tuunajia. Onko tuo niille jonkinlaista urheilua viedä invapaikat? Viimeksi oli vapaata heti noitten vieressä, silti piti mennä siihen.
Ja syyllistyy tuohon muutkin kuin teinit, viimeksi vain noin. Minä en yksinkertaisesti kehtaisi  ???
Ex BXx13, Xantiax8, Xsarax2, AXx3

Renee

Jos lippis on kuristanut niin paljon jos vaikka aivovammaa pukkaa??

MarieCurie

Ei ollut tänään vaan viime viikoilla saaristotiellä. Oltiin matkalla hyvin kapeaa ja mutkaista tietä Korppooseen Galtbyn lauttasatamaan, kun yllättäen vastaan tuli mutkan takaa rullaluistelijoita, koko kaistan leveydeltä. Niitä oli aikamoinen lauma ja luistelutyyli oli todella leveää, ei tainnut edes ajokaista riittää kaikille. Melkoista ajattelemattomuutta Katukiitäjiltä täyttää vastaantulevien kaista mutkaisella ja kapealla tiellä. Pääsittekö kaikki ehjinä päämääräänne?

C5 wannabe

Lainaus käyttäjältä: Putkimies22 - heinäkuu 16, 2014, 22:49:49
Espoon Motonetin pihassa seisoo jatkuvasti autoja inva-paikoilla, usein nuoria tuunajia. Onko tuo niille jonkinlaista urheilua viedä invapaikat? Viimeksi oli vapaata heti noitten vieressä, silti piti mennä siihen.
Ja syyllistyy tuohon muutkin kuin teinit, viimeksi vain noin. Minä en yksinkertaisesti kehtaisi  ???

Tuohon törmään aika usein itsekin, siis huomaan katsovani tyhjää paikkaa ja ajattelen jotta eihän siinä NIIN kauaa kestäisi olla parkissa jotta se ketään häiritsisi. Luulisin saman ajatuksen olevan niillä nuorillakin, eivät tee sitä ilkeyttään vaan älli ja ajantaju ei sano heidän olevan väärässä paikassa ja hups siinähän meni useampi tunti kun vaihdettiin suodattimet ja pyyhkijänsulat joita käytiin vielä vertailemassa uudestaan kaupassa. Olenko itse syyllistynyt invapaikan käyttöön? Olen, kadun varressa täysin huomaamatta olin ruudun verran liikaa oikealla josta tulikin sitten lomake tuulilasiin. En ollut katsonut kyllin tarkasti missä on mikin paikka. Tietoisesti taas olen joskus jättänyt aakkosella lähimpään ruutuun ihan vain siksi kun se on ollut lähimpänä enkä illalla täi yöllä ole viitsinyt jättää autoa kauemmas. Pahoittelen. Muuten jätän invapaikat niille keille ne on tarkoitettu.

Seevitska

Tuunaajista tuli mieleen yksi hurja näky eilen kaupungilla:

Olin pysähtyneenä liikennevaloissa, hieman ironisesti juuri ammattikoulun edustalla. Oikealta tuli joku reilusti räpelletty japanilainen, merkki jäi epäselväksi (ehkä Nissan). Etuveto se ainakin oli, tuli selväksi kun tämä laittoi tallan pohjaan valon vaihtuessa vihreäksi. Kirjaimellisesti siis "suti" liikennevaloissa. Sitten hetken huvittelun jälkeen lähti kaahaamaan kohti tulosuuntaani. Joku parikymppinen pelle se taisi olla. No, huvinsa kullakin.
Ex: C5 1.8i X 16v Berline 05/2002 172tkm
Ex#2: Seat Toledo 2.0 FSI Stylance 04/2005 155tkm
Nyt: Peugeot 307 SW 1.6 Premium Plus 01/2008 133tkm

jtbo

Täällä moottoripyöräilijät sudittelee sellaisia satakin metriä pitkiä raitoja, ilmeisesti ne motskarin renkaat on niin halpoja että moista kannattaa sitten tehdä?

Noita onkin ollut paljon tänäkesänä.

Siinä monen kesäidyllin saavat tietty rikottua, kun yleensä kesäiltaisin ja mökkinaapuritkin illanviettoa luonnonrauhasta kun yrittävät nauttia, niin sitten joku vähemmän viisas vetää tupit nurin ja naurattaa rengasta, namia grillimakkaraa, kun tyynellä kelillä sitten se kuminkäry leviää satojen ja taas satojen metrien alueelle ja pysyy siinä pitkästi.

Mua toi ei sinällään häiritse, kun en harrasta iltaisin hyttysen syöttinä olemista tai edes grillaustakaan, mutta mitä kuunnellut niin nuo lomalaiset mökillään ei oikein arvosta.

Basbarduu

jtbo sano niille lomalaisille että löysäävät niitä antennimyssyjään. Ilmeisesti mökki on jossain taajaman läheisyydessä. Suomessa riittää tilaa mennä semmoisiin paikoihin, jossa ei tarvitse nähdä tai kuulla ihmisiä. Ihme itkua aina typeryksiltä, jotka muuttaa mm. johonkin seuraavista: moottoriradan, varuskunnan, lentokentän tai moottoritien läheisyyteen. Kun sitä tilaa kuitenkin olisi. Olen varma että kyseessä on vain tyhmiä ihmisiä, jotka eivät välitä muista edes sitä vähää kuin nuo mopoilijat josta jtbo kirjoitit. Joillakin tuntuu olevan suuri halu mennä kitisemään asioista.
"Elämän virta kuljettaa kunnes se sekoittuu kuoleman virtaan. Näin käy meille kaikille ja nopeammin niille jotka jättävät teepussit lojumaan työpaikan tiskialtaaseen." Kalevi Tuoninen

hyper

Lainaus käyttäjältä: jtbo - heinäkuu 17, 2014, 19:02:10
Täällä moottoripyöräilijät sudittelee sellaisia satakin metriä pitkiä raitoja, ilmeisesti ne motskarin renkaat on niin halpoja että moista kannattaa sitten tehdä?

Halvat kiinalaiset kumit jotka pehmeäseoksisina tuohon parhaiten soveltuvat, ovat todellakin halpoja. Varsinaiseen matka-ajamiseen niitä ei kai kannata käyttääkään, ominaisuudet on sen verran huonot. Eri asia sitten kannattaako moinen, rahaa se on pienikin summa. Mutta joillekin tuo sudittelu vaikuttaa olevan olennainen osa mopo/moottoripyöräharrastusta. Viatonta hauskanpitoa, ehkä jopa urheilua, heidän mielestään. Huvinsa kullakin. Itse en noita kaksipyöräisiä niin ymmärrä, kun autotkin on keksitty. Ja autoja vartenhan on jotkut valmistajan kehitelleet jopa sellaisia renkaita joista lähtee värillinen savu suditeltaessa. Mistä voidaan päätellä että kuminpolttaminen on nyt vaan joidenkin mielestä ilmeisen suurta hupia, ihan ajoneuvosta riippumatta, kaikkialla maailmassa.
Ja tokihan suuresta huvista kannattaa maksaa.

jtbo

Lainaus käyttäjältä: Basbarduu - heinäkuu 18, 2014, 08:53:21
jtbo sano niille lomalaisille että löysäävät niitä antennimyssyjään. Ilmeisesti mökki on jossain taajaman läheisyydessä. Suomessa riittää tilaa mennä semmoisiin paikoihin, jossa ei tarvitse nähdä tai kuulla ihmisiä. Ihme itkua aina typeryksiltä, jotka muuttaa mm. johonkin seuraavista: moottoriradan, varuskunnan, lentokentän tai moottoritien läheisyyteen. Kun sitä tilaa kuitenkin olisi. Olen varma että kyseessä on vain tyhmiä ihmisiä, jotka eivät välitä muista edes sitä vähää kuin nuo mopoilijat josta jtbo kirjoitit. Joillakin tuntuu olevan suuri halu mennä kitisemään asioista.

1700 luvulta on tuo suku asuttanut ja mökkeillyt ko. paikassa, nämä nykyiset mökkiläiset yli 60 vuotta.

Kyseinen tienpätkä taisi tulla vasta noin 40 vuotta takaperin.

Mielenkiintoistahan asiasta tekee sen, että kilometrikaupalla asumatonta korpea pitää matkustaa, että pääsee ko. paikkaan, kymmeniä kilometrejä minkäänlaiseen vähäiseenkään sivistykseen. Siis olisi kilometrikaupalla täysin tyhjää joss sitä sudittelua voisi harrastaa, mutta sitä harrastetaan noiden mökin lähistöllä, joka on kilometrien säteellä ainoa rakennus. Se kai niitä siinä kismittää, kun tyhjää tilaa olisi vaikka kuinka, mutta kun pyöräilijöille ei kelpaa se omassa rauhassa sudittelu vaan pitää päästä noita mökkiläisiä kiusaamaan, ikäänkuin.

Sillä tavalla itse ymmärrän oikein hyvin tuota näkökulmaa, että voisihan pyöräilijät huomioida vähän niitäkin jotka ei niin ole innoissaan sudittelusta ja kilsan eripaikassa harrastaa sitä omaa kivaa, mutta ehkä se suditushimo iskeee vaan just siinä.

Tai sudittelisivat taajamissa joissa olisi sitä yleisöäkin joista osa jopa saattaa olla samanhenkisiä.

Kyllä sitä itse ainakin tuli mietittyä vähän sitä, että millaisen kuvan autoharrastajan muille autoharrastajista antaa, vähän sen mukaan niitä paikkoja huvituksille tuli harkittua, jotta olisi niitä harrastusmahdollisuuksia muulloinkin, mutta ilmeisesti sellainen vastuullinen toiminta on kadonnut?

Sillä tavalla ymmärrän hyvin sen kuinka noille mökkiläisille sitten on tullut hyvin negatiivinen kuva moottoripyöräilijöistä ja jotenkin mun mielestä on harmi, että muutaman toiminnan seurauksena sitten menee koko porukalta taas maine.

KariM

Minäkin olen hämmästellyt noita mp-suditusraitoja tänä kesänä ympäri Suomen ja tosiaan ihan täysin keskellä-eimitäänkin; parempi tietenkin siellä kuin taajamissa. Hauska laji se varmasti on niinkuin autollakin sudittelu, mutta havaintokertojen määrä jo hieman hämmentää. Tehokkaat mp:t yleistyneet viimeaikoina?

Ei ole vielä omalle kohdalle sattunut, joten ei ole harmittanut. Jäljetkin haalistuvat nopeasti pois.

jtbo

Sitä minäkään en kyllä ymmärrä, kun noilla pyörillä lähdetään ajamaan kisaa pienille maaseututeille, jotka on kertakaikkisen kehnossa kunnossa, kerrankin pyöräillessäni tienlaitaa takaa tultiin ohi paljon enemmän kuin 150 lasissa, ei kuulunut juuri yhtään ennemmin kuin vasta kohdalla ja samantien oli etäisyyttä kymmeniä metrejä ja ei siinä montaa sekuntia mennyt kuin katosi näkyvistä.

Ei se ole ennenkuulumatonta, että joku elukka tulee tielle tai tien huonosta päällysteestä lähtee mopo lapasesta, kiva heittää henki sellaisen takia.

Ehkä olen vaan tullut vanhaksi, mutta ei mulle tulisi mieleenikään ajaa isoa kovaa vähäliikenteisellä tiellä, kun se on siitä ympäristöstä niin paljon poikkeava tekijä, ettei ne siinä ympäristössä toimimiseen tottuneet eliöt kykene arvaamaan, että joku moisella tavalla ajaisi, siinä on selittelemistä kun teini mopedillaan pihatieltä lähtee ja nyppylän takaa tulee kyykkypyörä päälle.

Touhusta puuttuu vastuullisuus ihan täysin.

Sentään tuo raitojen piirtäminen ei juurikaan ketään vaaranna.

Noita tehokkaita pyöriä taitaa olla tälle kesälle paljon enemmän liikenteessä, ehkä autoista on siirrytty enemmän pyöriin?

Mutta mistä se irtorahakin on ilmestynyt, kun ainakin tällä seudulla osapuilleen kaikilla normaaleilla työssäkäyvillä on menot kasvaneet tuloja nopeammin niin ettei edes normaaliin kulutukseen tahdo olla varaa?

Ehkä joissain kaupungeissa tulot ovat nousseet menoja nopeammin vai onko se vaan helppoa ja halpaa velkarahaa kun on otettu?

Kikkopää

Edelliseen hiukan liittyen olin ajamassa ysitietä Turkuun päin kun moottoripyörä tuli keula pystyssä minusta ohi ja jatkoi edelleen vielä pitkän matkaa. Minulla vauhtia noin sata. Pyörällä vauhtia hivenen enemmän kun häipyi nopeasti näkyvistä.

Basbarduu

Lainaus käyttäjältä: jtbo - heinäkuu 18, 2014, 18:43:57
Tai sudittelisivat taajamissa joissa olisi sitä yleisöäkin joista osa jopa saattaa olla samanhenkisiä.

Et voi olla tosissasi. Se parisataa kiloa kun lähtee käsistä jonkun päälle niin siitä ei hyvää seuraa.

Onko kukaan käynyt sanomassa heille että voisitteko mennä sutimaan hieman kauemmaksi? Ei rähjäämään vaan pyytämään kohteliaasti.
"Elämän virta kuljettaa kunnes se sekoittuu kuoleman virtaan. Näin käy meille kaikille ja nopeammin niille jotka jättävät teepussit lojumaan työpaikan tiskialtaaseen." Kalevi Tuoninen

jtbo

Lainaus käyttäjältä: Basbarduu - heinäkuu 22, 2014, 09:59:06
Et voi olla tosissasi. Se parisataa kiloa kun lähtee käsistä jonkun päälle niin siitä ei hyvää seuraa.

Onko kukaan käynyt sanomassa heille että voisitteko mennä sutimaan hieman kauemmaksi? Ei rähjäämään vaan pyytämään kohteliaasti.

Aivan samalla tavalla sitä täälläkin voi sattua kulkija kohdalle kun moinen lähtee käsistä, kaupungissa sentään se melske on lähes normaalia elämää muutoinkin. Tottahan kaupungissakin löytyy hiljaisia teollisuusalueita yms, ei sitä nyt torin ympärillä tarvitse alkaa kikkailemaan, tosin monihan tekee niinkin.

Tämän päivän lööpeissä oli kun neljä henkilö loukkaantui Savonlinnassa, ajoivat palo-aseman kohdalla puita päin ilmeisen lujaa, kun auto täysin päreinä uutisen mukaan, se palo-asema on suht keskustassa tuollakin.

Pahoin pelkään ettei täällä kukaan sano mitään, ovat toiminnan ihmisiä enemmänkin.

Saattoihan se olla, että joskus itsekkin toiminut yhtälailla hölmösti, torin ympärillä saattoi ketunhäntää joskus pukata putkenpäästä, mutta ehkä siitä on viisastunut, toivossa on hyvä elää :D