ilmoittautukaa muutkin xantian omistajat saadaan keskustelua

Aloittaja pasi.r@pp.nic.fi, tammikuu 09, 2006, 22:39:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 23 Vieraat katselee tätä aihetta.

janteros

Lainaus käyttäjältä: thstsit - tammikuu 29, 2007, 23:16:55
Olisi Xantia Exclusive Berline V6 (kaikilla järkevillä herkuilla) ::) ::) ::) ::)

Kuinkas monella palstalaisella V6?
Meillä 3.0i V6 Exclusive Break -98 automaatilla, sportti-sähkötuoleilla yms. mausteilla. :laugh:

Jallu

Lainaus käyttäjältä: pasi.r@pp.nic.fi - tammikuu 29, 2007, 15:37:41
Meillä rupes pyöränlaakerit xantusta paukkuun ku 200tkm meni rikki , 2 jo uusittu, ärsyttää ku se on aika kallis ollu vaihattaa,

Tjaa, hinta riippuu siitä, missä vaihdattaa  ::) Just hain eilen kärryn pajalta laakerin vaihdosta: etupyörän laakerisarja 50€ ja työ 2h 116€, eli 166€. Tosin tuohon työn osuuteen sisältyy myös yhden koiranluun vaihto sekä ohjauksen herkistäminen.  :) Mesta oli Rekara, Hertsikassa.

svc

Ja täällä 2.0i Onyx -95. Ensimmäinen ranskalainen tähän mennessä.
"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2,0 HDi -11, Seat León eHybrid -21

citcu

Enpäs tiedä kuinka monella on V6-Xantia, mutta voin ilmoittautua yhdeksi onnelliseksi omistajaksi; v6 autom. berline -99 mittarissa 133000, hankin pari kk sitten, ajanut 5.000 km. Pienten alkufiilausten jälkeen vaikuttaa hienolta laitteelta...*koputtaa puuta* :) ::)

XantiaMli

Täällä uusi onnellinen Xantian omistaja. Eli -99 1.8 Break antaa pehmeitä kyytejä.  :) Vein sen muuten katsastukseen 2pv oston jälkeen, ja nyt on autoliikkeen kanssa riitaa kenen pitäisi maksaa hammastangonsuojakumin vaihto. 3vk oon yrittäny enkä oo vielä saanu kuluttajaneuvojaa kiinni, alkaa v....tamaan se laitos enemmän ku autoliike.  >:(

58Make

Lainaus käyttäjältä: XantiaMli - helmikuu 09, 2007, 10:25:53
Täällä uusi onnellinen Xantian omistaja. Eli -99 1.8 Break antaa pehmeitä kyytejä.  :) Vein sen muuten katsastukseen 2pv oston jälkeen, ja nyt on autoliikkeen kanssa riitaa kenen pitäisi maksaa hammastangonsuojakumin vaihto. 3vk oon yrittäny enkä oo vielä saanu kuluttajaneuvojaa kiinni, alkaa v....tamaan se laitos enemmän ku autoliike.  >:(
Kannattaako mokoman homman takia hermoja menettää, vaihdattaa sen kumin jossakin korjaamolla ja maksaa laskun pois, sillä siitä selviää ja hintakin jää varmasti alle satasen.

XantiaMli

LainaaKannattaako mokoman homman takia hermoja menettää, vaihdattaa sen kumin jossakin korjaamolla ja maksaa laskun pois, sillä siitä selviää ja hintakin jää varmasti alle satasen.

Nojoo, mut ihan periaatteesta vaan pitää..  :) Sitäpaitsi satasella saa aika monen päivän kaurapuurot.
Ja pitää ajatella jatkoaki, jos nyt luovuttaa niin sit on turha ens kerralla yrittääkkään, jos jotain vielä ilmenee.

VTSBOY

terve....

xantia on mun kakkos auto :)

tässä tietoa siitä

xantia 2.0 16v 155hv aktiivijousituksella -94
todella mukava peli ja ripeä :)

lusmus

'93 1.8 Xantia löytyy täältä. Vanha mutta soiva peli.

cxtuning

Bitbam

santtu94

Täällä on Xantia 2.0i SX -94. Auto on ajettu n.190000km ja ollut minulla reilun vuoden.
Vikaa siinä oli ostaessa, suurin osa johtui siitä kun huollot oli laiminlyöty, mutta nyt kun
viat on korjattu niin olen autoon erittäin tyytyväinen.  8)
Sitikoita on ollut vuodesta -99.

Karkki

Tuoreena hankintana pihalla seisoo nyt 2.0i 16v Meribel, vuosimalli -96.
Ihka ensimmäinen ranskalainen meidän taloudessa, tähän asti olen varonut kajoamasta niihin. Olen tuuminut, että mahdollisesti oikukkaat autot eivät ole minua varten, huolettomuus ja toimintavarmuus ovat olleet tärkeimpiä kriteereitä.
Mutta innostuinpa kuitenkin nyt kokeilemaan. Toivottavasti kohta ei kaduta.  :)

Vausti

Xantia Break 1.8 8v. Hankittu viime heinäkuussa ja kilometrejä tullut jo 32000, nyt mittarissa 157000. Täysin vailla murheita.

Jukez

Minulla on Xantia Berline 2.0i 16v sx 1996 ilmastoituna, ihana laite.

Karkki, Ei kannata jännittää, autosi on luotettava, kunhan viitsii edes vähän käyttää aikaa ennaltaehkäiseviin toimenpiteisiin. Itse olen huristellut vajaa 70tkm, kerran olen jäänyt jumiin, silloinkin Cobran hälyttimen takia. Kuluvia osia on tullut kyllä vaihdeltua mutta ei mitään erikoista, mittarissa nyt 266tkm.

Karkki

Lainaus käyttäjältä: Jukez - huhtikuu 13, 2007, 13:09:37
kerran olen jäänyt jumiin, silloinkin Cobran hälyttimen takia.

Arvaapa kenen hälytin tuossa on minun Xantiassani on?

ramik69

2.0-16v Break -96, 3v 3kk meillä asunut, 85000 takana itsellä, kaiken kaikkiaan 225000. Ei mitään isoja murheita oo ollut, normaalit vaan... Oon kyllä ollut todella tyytyväinen, kiva Auto.

ari_s

Onko meribel-xantia-kuskeissa talviurheilijoita? Sain ahaa-elämyksen kun kaveri kertoi ranskassa olevan Meribel-nimisen laskettelukeskuksen. Tarkoituksenmukaisesti nimetty paketti suksipusseineen.  :)
autohistoria: 01-06: BX 16 RS Berline '88. 06-09: Xantia 2.0 16V Meribel Berline '96. 09-13: Xsara HDi 90 SX Break '02. 2013-: C5 2,0 16V Exclusive Break '06. 2019-: VW Passat tsi ecofuel

JussiPN

Itelläni on Xantia Break 1.8 vuosimallia 2000 ja ajettu 114tkm. Eli tuli terä  ;D

tise

tuli pitkästäaikaa laitettua citikka.
pihassa on seisonut pariviikkoa (ei nyt kokoaikaa) xantia vm-98 2.1td ja ajettu 231tkm.väri,metallinhohto punainen ja toistaiseksi olen ollut tyytyväinen autonvaihtoon. :)
xantia 2.1 td vm-98.

tala

4.6-2007 tuli ostettua vm-97 167.000 km ajettu 2.0i 16v Xantia Break  :)

TVH

Tulipa hommattua Xantia Athena SX 1.8 16v ilmastoinnilla ja 255tkm ajettuna. Siisti ja ehjän tuntuinen peli, Citroenin tapaan hyvät varusteet, hyvät ominaisuudet ja hyvä hinta :)

Pete H

Santtu break 2.0i, tuontiversio, eli ei ole alkuperäinen exclusive, vaan varusteilla tehty sellaiseksi. Vm 99/00. Kierrelty mitä ihmeellisimmissä paikoissa, mutta rikki saatu vasta täällä Etelä-Savon maassa...

purkka

Ei vielä Xanttua. Yritän selvittää mitä varusteita missäkin mallissa. Teistä varmaan jollakin "seikkaperäinen lista". Haen nimittäin farkkua, autom. vaiht., ilmastoitua ja vakionop. säätimellä yms. sähkövermeillä varustettua mallia.

jmatti

-96 1.8 16v Berline perheessä. Saksan tuonti riittävillä varusteilla. Hintaansa nähden loistava laite - ei ruostu ja lähtee avaimella käyntiin.