Terve! Mulla samaa ongelmaa, eli perä laskee parkissa ollessaan. Aina ei kuitenkaan näin käy, mutta pääsääntöisesti kyllä. Joskus aamulla makaa alhaalla, mutta toisinaan ei. Tunnin aikanakin on saattanut tipahtaa alas. Reagoi kyllä heti kun lukot avaa ja alkaa hyriseen. Lisäksi perä "hyppii" ajon aikana. Tästä ei muut ole täällä kertoneet.
Kun kiihdyttää liikennevaloista, perä tietenkin painuu ja jousitus on kova ja tuntuu "jurinaa" ja hetken päästä perä hyppää. Tämän jälkeen ajo on jälleen tasaista ja mukavaa, niinkuin C5:llä pitääkin

. Tarkastin hydrauliikan nesteet ja ne ovat olleet normaalilla tasolla ainakin viikon. Ongelmaa on kestänyt nyt reilu kolme viikkoa.
Mun C5 2,2 Hdi autom. -02, ajettu vasta 65000km ja olen toinen omistaja. Mulla ollut vasta pari kuukautta ja tähän asti kaikki säännölliset huollot tehty ohjelman mukaan Veholla. Itse käytin 60000km huollossa reilu kuukausi sitten ja lisäksi siihen vaihdettiin etujarrunsatula, kaikki jarrupalat ja molemmat vakaajan pystyt.
Hydr.neste ei ole vajonnut, vai pystyykö neste palautumaan jotenkin kiertoon, joten onko vuotoa jousisylinterissä vai onko korkeudensäätöventtiilissä?
Kirjoitan ja luen täällä tätä juttua eka kertaa, mutta kuulostaa olevan hyvin kokemuksia, joten eikun kiitos vastauksista etukäteen

. (Pitää täältä kysellä, kun eivät Veholla osaa sanoa