Ajat pienen eläimen päälle, miten toimit?

Aloittaja Megaman, heinäkuu 11, 2009, 13:41:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pasi A S

Lainaus käyttäjältä: MarieCurie - kesäkuu 26, 2012, 22:44:18
Lainaus käyttäjältä: Pasi A S - kesäkuu 26, 2012, 22:38:53
jäniksiä tai rusakoita joita olen teilannut koti nurkilla on noin viisi,näissä on se hyvä puoli että nopeutta on noin 30-50,ei ole tullut jälkiä autoon.olen ottanit juppeja koivista ja viskannu
mettään.
Hmmm - olen kuullut että puput maistuvat hyvälle...
Yök, nuo on olleet kokolailla puoliksi yli ajettuja kaikki. Michelinin merkkaamia juppeja (ei se tähti vaan se rengas)

Ralle

Lainaus käyttäjältä: MarieCurie - kesäkuu 26, 2012, 22:44:18
Lainaus käyttäjältä: Pasi A S - kesäkuu 26, 2012, 22:38:53
jäniksiä tai rusakoita joita olen teilannut koti nurkilla on noin viisi,näissä on se hyvä puoli että nopeutta on noin 30-50,ei ole tullut jälkiä autoon.olen ottanit juppeja koivista ja viskannu
mettään.
Hmmm - olen kuullut että puput maistuvat hyvälle...

Puput maistuu joo hyvälle, ainakin ilman sumareita ja spoilereita :D

Ralle

Mutta en kyllä ala 100km/h vauhdissa väistelemään. tuntuuhan se ratissa mutta elämä on. pari vuotta sitten matkalla rajalle jäi pimeellä jonkun kissa alle tai no juos niin että kerkes alle. Eipä siinä paljoa viittiny pimeelle tielle mennä toteamaan tilannetta kun tiesi et henki lähti varmasti.
Ihme vaan oli kun tutkin keulaa, että mitään ei hajonnut. Uskoin itse sumarista tulleen vainaan....
Hirvi on jo sellainen , että se saa respectit ja tulee jo siirrettyä jalka jarrulle.

Renee

Pitää muista tämä sielunvaellus kun tämä ihmisen maalinen vaellus  päättyy se saa uuden muodon.Minäkö olen merimies minusta tulee albatrossi jotka liitelevät tuolla aavalla merellä ,siksi se on pyhälintu merimiesten keskuudessa sitä koskaan ei saa vahingoittaa.

jtbo

Kyllä minä hyppään jarrulle ja pyrin ohjastamaan sen verran minkä varaa nyt kaistalla on, tai no tyhjiähän nuo tiet yleensä on kun ajan, joten toistakin kaistaa voi yleensä käyttää.

Tosin rotan jos näen niin tähtään päälle, mulla on sota niiden kanssa, koska ne tuhosi mun kylppäristä eristeet, tai olivat tuhonneet varmaan jo edellisen omistajan aikana ison osan.

Vaan muita elikoita tulee väisteltyä, kun ne on tainneet olla täällä kumminkin ennen meitä, ihminenhän on kovin nuori lajina ja suomen alueellekkin tuli riistan perässä, joten elikot oli täällä ensin käsittääkseni, joten eiköhän niillä ole sitten oikeus talsia kuten tykkääväät ja meidän olisi viisainta vaan sopeutua siihen.

No, usein on käynyt niin ettei ole jänöä voinut väistää, ampuvat pusikosta aika lujaa alle ja ei se kärry ihan heti stoppaa 80 vauhdista. Tosin viimeksi jänö jai alle kun vauhtia oli alle 60km/h, soratie vielä ja valoja julmetusti keulassa, mutta niin vain piti alle juosta väistöstä ja jarrutuksesta huolimatta, tosin siitä on jo aikaa jonkin verran.

Elämää jos miettii vähän laajemmin, niin periaatteessa kaikki elämä on samaa, se esiintyy vain eri muodoissa ja on jollain tapaa epäloogista, että yksi elämän ilmentymä pitää itseään muuta elämän ilmentymää ylivertaisempana, se lie yksi illuusio jota pidämme tosiasiana noiden tuhansien muiden illuusioiden lisäksi.

Mun mielestä sielua ei ole, tai se olisi kovin epäloogista, sitäkin pidän illuusiona, loogisinta mielestäni on että kun kuolee, niin sitten kuolee, eikä sen jälkeen ole mitään, mutta siitä huolimatta ei se pahaa tee jos muuta elämänmuotoa arvostaa kuten sitä omaa henkiriepua, se olisi kumminkin loogista.

Pasi A S

Lainaus käyttäjältä: Renee - kesäkuu 27, 2012, 00:44:27
Pitää muista tämä sielunvaellus kun tämä ihmisen maalinen vaellus  päättyy se saa uuden muodon.Minäkö olen merimies minusta tulee albatrossi jotka liitelevät tuolla aavalla merellä ,siksi se on pyhälintu merimiesten keskuudessa sitä koskaan ei saa vahingoittaa.
Mikäs sellaiseta kulku mulk..siis työkseen paljon ajavasta tulee kun maallinen aika jättää :) Karmanlakien mukaan musta tulöee juppe joka juoksee jonkun kaupparatsun mersun alle :)