Lexia asennus apua

Aloittaja miimoi, elokuu 20, 2020, 22:52:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

miimoi

Aivanaivan. Nyt kun vielä tietäs/keksis miten tämä tehdään. Jos olis ihan seikkaperäiset ohjeet niin olis mukava.

ccinque

En osaa antaa seikkaperäisiä ohjeita kun mulla ei ole windows koneita. Riippuu myös siitä mikä kieli ja versio ...
Mutta tämän näköistä se on macissä. Mene asetuksiin (keltainen hammaspyörä) ja sieltä verrkkoasetuksiin (Network). Rasti ruutuun "enable network adapter" ja rasti pois ruudusta "cable connected".

jkaija

Ja mikä virtuaalikone ohjelma ( VirtualBox,VMware, joku muu)?
Tesla Model 3 SR+, vm.-20
Ex. C4 1.2 Puretech 130, vm.-16
Ex. C6 2.7HDI vm.-08
Ex. C5 II 2.0HDI Break Exclusive vm.-06
Ex. Xsara 2.0HDI vm.-00

ccinque

Tässä jutussa oli kyse VirtualBoxista, mutta voihan muitakin käyttää ihan samalla tavalla.

Keinuvipu

Sattuisiko joltakin löytymään kiinalaisen pelkän lexia 3 softan asennustiedostoja esimerkiksi latauslinkkinä?
Itse olen facelift C5:ssä käyttänyt Diagbox 7.02 versiota, jossa sisäänrakennettu Lexia 3. Eli pelkkä Diagbox asennettuna.

Lexiaa pelkällään en koskaan saanut millekään edes XP 32bit läppärille asennettua koska asennuksen yhteydessä CRC Error
C:\APPLIC\LEXIA\CALCULO\FOUR_004\SYST_000\APLI_001\VERS_227\61997080.ULP error, eli 1997080.ULP on ilmeisesti korruptoitunut. Asennus tökkää joka kerta samaan kohtaan eri koneilla.

Ongelma tässä on siis se ettei diagboxin kautta tunnista alustaa. Suspension on aina NO -tilassa ja sieltä ei saa yhteyttä vaikka alusta muuten toimii.
Ulkomaisilta foorumeilta luin että kyseessä olisi nimenomaan diagboxin kautta toimivan Lexian ongelma. Ja että raaka Lexia pääsisi käsiksi tähän? :? ^-^ :?
Tietysti voi olla että diagbox päivitys auttaisi asiaan?

villej

Lainaus käyttäjältä: Keinuvipu - syyskuu 20, 2020, 15:56:02
Sattuisiko joltakin löytymään kiinalaisen pelkän lexia 3 softan asennustiedostoja esimerkiksi latauslinkkinä?
Itse olen facelift C5:ssä käyttänyt Diagbox 7.02 versiota, jossa sisäänrakennettu Lexia 3. Eli pelkkä Diagbox asennettuna.

Lexiaa pelkällään en koskaan saanut millekään edes XP 32bit läppärille asennettua koska asennuksen yhteydessä CRC Error
C:\APPLIC\LEXIA\CALCULO\FOUR_004\SYST_000\APLI_001\VERS_227\61997080.ULP error, eli 1997080.ULP on ilmeisesti korruptoitunut. Asennus tökkää joka kerta samaan kohtaan eri koneilla.

Ongelma tässä on siis se ettei diagboxin kautta tunnista alustaa. Suspension on aina NO -tilassa ja sieltä ei saa yhteyttä vaikka alusta muuten toimii.
Ulkomaisilta foorumeilta luin että kyseessä olisi nimenomaan diagboxin kautta toimivan Lexian ongelma. Ja että raaka Lexia pääsisi käsiksi tähän? :? ^-^ :?

Multa päivitykset versioon 8.55 saakka.
Missä vaikutat? voin heittää tikun sulle käteen tai postilla.

Keinuvipu

Lainaus käyttäjältä: villej - syyskuu 20, 2020, 19:35:01
Lainaus käyttäjältä: Keinuvipu - syyskuu 20, 2020, 15:56:02

Multa päivitykset versioon 8.55 saakka.
Missä vaikutat? voin heittää tikun sulle käteen tai postilla.

YV

miimoi

No niin pitkästä aikaa tuli taas tapeltua diagboxin kanssa. Nyt ilmeisesti on ongelma se, että virtuaboxissa XP ei ymmärrä mitään USB laitteita. Sanoo vaan että "VIC:tä ei ole kytketty" Miten saan sen juttelemaan tuon virtual XP:n kanssa. Muuten asennus meni suht hyvin. Tosin valittaa jotain id0480 ja id0481 ei löydy mut en tiedä miten nuo vaikuttaa.

Teuski

Ainakin Virtualboxissa pitää valita mitkä usb-laitteet välitetään virtuaalikoneelle.
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-

jkaija

Aikoinaa kun käytin virtualboxia, niin siihen joutu asentaa usb:lle sen lisäpaketin (Extension Packs)
https://www.virtualbox.org/manual/ch01.html#intro-installing
En tiedä tarviiko vielä, en ole enää vuosiin käyttänyt virtualisointia.
Tesla Model 3 SR+, vm.-20
Ex. C4 1.2 Puretech 130, vm.-16
Ex. C6 2.7HDI vm.-08
Ex. C5 II 2.0HDI Break Exclusive vm.-06
Ex. Xsara 2.0HDI vm.-00

miimoi

Pitäskö tuon lukijalaitteen näykä tuolla "oikeen" windowsin puolella miten? Siellä näkyy kyllä määrittämättömänä laitteena, mut johtuuko siitä kun diagboxia ei oo sinne asennettu ja siks ei ymmärrä laitetta?