ilmoittautukaa muutkin xantian omistajat saadaan keskustelua

Aloittaja pasi.r@pp.nic.fi, tammikuu 09, 2006, 22:39:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

pasi.r@pp.nic.fi

Buuman

Morjes! toivotaan että tästä tulee hyvä palsta  :D
Meillä xanttu Break 2.0i 16v Break vm96. Ihan tyytyväinen olen ollut, pikku vioista huolimatta :lol:

André Citroën

Xantia 1.8i Onyx 1995.
Taivalta taitettu jo 253000 km ilman suurempia murheita. Lämppärin kenno vaihdettu pari vuotta sitten. Eipä oikein muuta mainittavaa, ellei mukaan lasketa kuukausi takaperin toimimasta lakannutta kuskin penkin lämmitystä.
Taitaa olla kuskilla liikaa painoa.  :D

pasi.r@pp.nic.fi

mukavaa että keskustelua on vihdoin virinnyt tänne, tämä on kyllä mun mielestä hyvä ja siistinnäköinen foorumi, ois kyllä tosipaljon juttua meidän yksilöstä esim. lämppärin kennosta ynm.on muuten onneksi pysynyt kurissa paikka-aineella. :wink:

André Citroën

Tästä tulee vielä ihan hyvä. Ja mikä parasta voidaan päästä lopultakin eroon tuosta huonosti toimivasta msn patongista.

miqsu

Jees, vihdoinkin pääsee eroon kivikautisesta msn-systeemistä.

Ja autona tosiaan 2-litrainen 8v Xantia, vuosimallia 94 ja takana kilometrejä reilu parisataa.

Ja kohta ensimmäistä oikeaa viestiä kirjoittamaan...

junix

Kulkineena on allekirjoituksessa kuvattu menopeli. Kannatan myös siirtymistä tähän uuteen foorumiin joten toivotaa että keskustelua alkaa syntyä!

Foorumit ovat parhaita paikkoja joista löytää vinkkejä pieniin ja suurempiinkin vikoihin. Uuden foorumin hakutoiminto on onneksi vähän kehittyneempi kuin tuo msn:n päälle viritetty otsikkohaku.

Jussi

Meiltä löytyy -94 Xantia, kilometrejä takana parisataatuhatta.

aquavitix

No, jos ei ole vielä tullut selväksi niin minulta löytyy Xantia 1.8 16v, vm95 ja lisäksi ZX mitta siitä ei huvita puhua  :D

André Citroën

Lainaus käyttäjältä: aquavitixlisäksi ZX mutta siitä ei huvita puhua  :D

No miksei siitä voisi puhua  :?:

aquavitix

No, on jonkinlainen maanantaikappale... Että se siitä.. Jätetään vanhus omaan rauhaansa  :oops:

André Citroën

Lainaus käyttäjältä: aquavitixNo, on jonkinlainen maanantaikappale... Että se siitä.. Jätetään vanhus omaan rauhaansa  :oops:

Ok.  :mrgreen:

Oki

Kolmas mehulinko menossa vuodesta -91 alkaen. Pari BX:ää tuli ajettua puhki ja 150 tuhatta taivaltanut viis ovinen Xantia 1.8 16v, mallia -98 nyt ajossa. Kaikin puolin muuten tyytyväinen ajokkiin, vakionopeus säätimen puute pitkillä matkoilla harmitti sen verran, että ko. kapineen asennus on parhaillaan käynnissä.

Lykkyä tällekin foorumille ja palataan aiheisiin.
Xantia 1.8 16V -99 Exclusive
Fendt TI690 JT160 A -09

André Citroën

Minkä merkkisen vakionopeuden säätimen hankit ja onko arvokaskin asennuksineen? Itsellä on käynyt mielessä myös tuollaisen hankinta. Tuota suoraa tietä kun tulee ajeltua aika paljon, niin ei tarvitsisi koko ajan painaa poljinta.

keijokos

minulla tällä hetkellä tuommoinen jossa ostettaessa oli varmaan kaikki tyyppiviat nyt jo paljon korjattu mutta ohjeita kaivataan

Make

Morjens. Xantia Activa V6 vm.98 on ajeltu reilut puolivuotta. mittarissa 121 000 km. hyvin pelaa...toistaiseksi.

pasi.r@pp.nic.fi

:D xantuissa on muuten kivasti yleensä mukavuuksia,meilläkin on sadetunnistin ilmastointi,cruise,sähköherkut,4xturvatyynyt ynm.muillakin on järkiään paljon herkkuja xantuissa, miksihän citikoissa on yleensäkin järkiään kaikki herkut, oon katellu uusien autojen ominaisuuksia ja näyttäs että lisävarusteet tuovat aikalailla lisähintaa, jos joku tietää paljonko 1999 mallin xanttu break 2,0i 16v automaatti herkuilla on uutena maksanut ois kiva :wink:

Xade

Eli 2 litrainen 8 v. koneella oleva vsx löytyy. 94 vuodelta ja ajettu jo 100 tuhatta ;). Varusteina mm. tehdasasenteinen varashälytin ja automaatti-ilmastointi.

Lexa

Jees. Täältä löytyy -96 TD ja -00 HDI Breikit...Kilometrejä molemmilla takana jo reilut 200tkm. Ei isompia probleemia vielä vaan porskutellaan menemään.

Ja meikälläkin menny jo monta kertaa msn:ään hermot. Jos nuo xantut olis ollut yhtä epäluotettavia, niin vaihtoon olisivat jo menneet ;)

Ps. Missäsä hymiöt on...omissa asetuksissako?
...Hilijaa ja matalalla...
Ex-C6 2007 2.7HDI

sitikkaporo

Xantia 1,8 16V -97 löytyy, kilometrejä 170 000, hyvin on toiminut, palloja vaan täytelty välillä ym. perushuollot itse tehden..
Lisäksi löytyy BX TRE -89 automaattilåådalla (jotain yli 300 000 km) sekä varaosabeksi. Ladossa Wanhustiina -68 odottelee aikaa parempaa (=lämmintä korjaustilaa ja AIKAA, ei niinkään rahaa..). Kokemusta 2CV:stä reilun 150 000 km, pari peruskorjausta ym kivaa. 2CV houkuttelee edelleen, ehkä ensi tai sitä seuraavaksi suveksi.. *huokaus*
ë-C4 2023, Dyane -68 projekti, Mitsu Outlander PHEV 2016

Fransuli

Ainoastaan ranskalaisia ajopelejä olen omistanut, yli 30-vuotinen "sota" on siis käynnissä. ;)
Nyt ajokkina vuorossa XanttuAthena 2.0 16V. Vaikka kyseessä on ykkökoppainen malli, tämä on silti rekisteröity vuoden -98 helmikuun lopulla. Lyhyt mainos tähän loppuun: ranskiksistani selkeästi luotettavin!

niko

Ei oo meitsillä enää Xantiaa, mutta...
Lainaus käyttäjältä: Make - tammikuu 13, 2006, 16:09:43
Xantia Activa V6 vm.98 ...
Mmmm... Toi on namu :-*

mch42

Xantia -99 1.8 16V Exclusive, 201 tkm takana. Yritin jo syksyllä hankkiutua siitä eroon, mutta kas kummaa kun markkinoilta ei löytynyt järkevää seuraajaa sille :) Femma ei sytyttänyt (penkit eivät sovi mun selälle, eikä ulkonäkö mun silmiin). Täytyy kai ajaa tällä vielä 5 vuotta että olisi sitten varaa C5 -07:aan tai 10 vuotta että olisi varaa C6:een :)

Tepi

Ensin oli Xantia 2.0i 8V -93 VSX, muuten ihan kiva, mutta ilmastointi puuttui ja sen vuoksi tuli puolitoista vuotta sitten hommattua Xantia 2.0 16V -99.... ;-)
BX Sport
ex C5X 225 Shine Pack Launch Edition -22, C5 204 HDiA Exclusive Tourer -14, C5 163 HDiA Dynamic Tourer -12, C5 136 HDiA Confort Tourer -08, C5 2.0 Business -04, Xantia 2.0 SX -99, Xantia 2.0 VSX -93, BX 1.4 -85

Quincy

Morjens!

Tässä taloudessa on vm-99 1,8 Xantia Exlusiva Berline ja minulla on vm-00 1,8 Xantia Break Exclusive

Toi berline ois myynnissä.......

Quincy