Polttoaineen lämmitin

Aloittaja Viimeinen sitikkani, joulukuu 31, 2016, 10:33:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

CelaVii5

Lainaus käyttäjältä: Hujane - tammikuu 03, 2017, 10:05:18
Korjattuja webastoja takuulla saa mm: Raija Aksila,Nivala puh: 0400-111900,itse olen tuolta hankkinut korjatun webaston pelkän polttimen C5 vm 2010,muistaaksein maksoi 300 jossa takuu 3kk.....

Tämä vinkki auttaa. Oma Venturi vaihtui Raijalta tilattuun Evoon ja on pelannut kuin junan vessa sen jälkeen. Toki sinne pitää pelkän lämmittimen lisäksi vaihtaa mm. polttoainepumppu ja lisätä myös kiertovesipumppu, joten ei tuo 300€ ihan osiin riitä - ei ainakaan riittänyt omalla kohdalla.

Jarppa

Koiviston Mauno sanoi aikanaan, ettei pidä provosoitua, kun provosoidaan, vaikkakin sai aina taiveihottuman oireita Väyrysen astellessa samaan huoneeseen. ;)
Hyvin olette jakselleet ;D

adamas

Lainaus käyttäjältä: Jarppa - tammikuu 03, 2017, 19:56:57
Koiviston Mauno sanoi aikanaan, ettei pidä provosoitua, kun provosoidaan, vaikkakin sai aina taiveihottuman oireita Väyrysen astellessa samaan huoneeseen. ;)
Hyvin olette jakselleet ;D

Ja P.Väyrynen jatkoi; en ole puolesta enkä vastaan vaan pikemminkin päinvastoin.

leikhan

Jopa oli keskustelu, vai mitä se oli. Mulla oli c5 ykköskoppanen jolle tuli yli 700000tkm, [ entinen taksi]. Huoltokirjan mukaan ei webasto-ongelmia. Nyt se on palvellut yli vuoden Peugeot j5:ssa ja aina on toiminut kaukosäätimellä ,on,off systeemillä.,  Nyt on 2.2Hdi -02 tympäsee, kun se lähtee vielä 10asteen lämpösellä hurisee.Tarkoitus olis vetää se kelloon ja sitä kautta kaukolle, kun on yhdestä puretusta valmiit johdotukset, vaiheessa on jo, että kello toimii, mutta en saa sisälle puhaltamaan ja lähtee käynnistettäessä huriseen. Siinä johtonipussa on musta ja punanen paksu johto, yhtä paksuja kuin menee lämpövastukseen johon menee kaksi kumpaankin, kun en vaan millään muista mistä ne irti otin, jostain keskikonsolin paikkeilta katkoin. Pitäs löytää se rele jostain mikä laittaa automaatisesti pyöriin, Oisko jollain kokemusta. Peugeot foorumilla oli jotain juttua siitä, mutta ei oikein menny jakeluun.

jkaija

Taitaa käynnistyskäsky tulla väylän kautta eikä releeltä.

Lähetetty minun Nokia 8 laitteesta Tapatalkilla

Tesla Model 3 SR+, vm.-20
Ex. C4 1.2 Puretech 130, vm.-16
Ex. C6 2.7HDI vm.-08
Ex. C5 II 2.0HDI Break Exclusive vm.-06
Ex. Xsara 2.0HDI vm.-00

leikhan

Saattaa olla.
Radion alta löytyi piuhat mistä alkoi toimiin sisälle lämpö myös, eikä lähde käyntiin enää autpmaattisesti.