Kirjoittaja Aihe: PSA huippuvauhdissa  (Luettu 9468 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 673
  • Peukkuja: 13
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA huippuvauhdissa
« Vastaus #50 : Kesäkuu 11, 2019, 07:25:02 »
Best selling cars Matt's blog.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa pikkuleka

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 61
  • Peukkuja: 0
Vs: PSA huippuvauhdissa
« Vastaus #51 : Kesäkuu 11, 2019, 10:42:09 »
Best selling cars Matt's blog.
Kiitos, tuopa onkin mielenkiintoinen paikka!
C4GP 136 HDi BMP6 vm. 2010
C4 2.0i VTR vm. 2006

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 942
  • Peukkuja: 27
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: PSA huippuvauhdissa
« Vastaus #52 : Kesäkuu 11, 2019, 11:37:56 »
Olet maksanut tuosta palvelusta? Jossain vaiheessa suurin osa meni maksulliseksi, onko edelleen?

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 673
  • Peukkuja: 13
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA huippuvauhdissa
« Vastaus #53 : Kesäkuu 12, 2019, 23:08:27 »
On maksullista edelleen, suurin osa.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 673
  • Peukkuja: 13
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA huippuvauhdissa
« Vastaus #54 : Heinäkuu 24, 2019, 14:43:40 »
PSA:n puolivuotistulos H1 2019 julki. Operating margin 8,7%
PSA:n autonvalmistuksen kate on nyt "premium"-autojen luokkaa vaikka hinnat ei ole. Melkoinen saavutus.

"This is a hugely impressive result," Evercore analyst Arndt Ellinghorst wrote in a note, adding that PSA is now the benchmark for margins of premium brands, he said.  8)

Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa Xari

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 3 140
  • Peukkuja: 15
  • Sukupuoli: Mies
  • BX 1.9 GTi A-91
Vs: PSA huippuvauhdissa
« Vastaus #55 : Heinäkuu 30, 2019, 12:46:17 »

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 942
  • Peukkuja: 27
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: PSA huippuvauhdissa
« Vastaus #56 : Heinäkuu 30, 2019, 13:07:09 »
Toivottavasti PSA ymmärtää olla menemättä USA:han, ei ainakaan suurella rahalla koska siellä ei ole mitään voitettavaa minun mielestäni.

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 545
  • Peukkuja: 14
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: PSA huippuvauhdissa
« Vastaus #57 : Heinäkuu 30, 2019, 16:33:13 »
Kiinassa ei mennä ihan huippuvauhdissa..https://www.kauppalehti.fi/uutiset/alkoiko-kiinassa-nyt-autovalmistajien-pudotuspeli-ft-psan-ja-fordin-tehtaat-huomattavalla-vajaakaytolla/501c219e-595b-456a-b9b7-49a085d6091f

Kiinan talous kun sakkaa niin pudotuspeli alkaa muuallakin.

Kiinassa automarkkinat ei sakkaa vaan meneillään on valtiojohtoinen murroskausi, autoilijat opastetaan ostamaan vähäpäästöisiä, erityisesti sähköllä kulkevia autoja tekemällä muiden ostamisesta taloudellisesti järjetöntä erilaisten maksujen ja käyttörajoitusten avulla. Sähköautojen valmistajilla on nyt siellä hyvä olla, ja muilla on jatkossa aina vaan vaikeampaa, jos ei ole valmistauduttu tähän muutokseen. PSA ei kai tee sähköautoja vielä missään, ja hybriditekniikkakin taitaa olla lapsenkengissä. Siinä se ongelma.
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 545
  • Peukkuja: 14
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: PSA huippuvauhdissa
« Vastaus #58 : Heinäkuu 30, 2019, 16:35:56 »
Toivottavasti PSA ymmärtää olla menemättä USA:han, ei ainakaan suurella rahalla koska siellä ei ole mitään voitettavaa minun mielestäni.
Onhan siellä saavutettavissa vaikka mitä, kun markkinaosuus nykyisellään on 0,00%. Siitä suunta voi olla vain ylöspäin, loppu riippuu tuotteista mitä yritetään myydä. Ei ne nyt niin paskoja ole...  :)
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa Pate

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 673
  • Peukkuja: 13
  • Sukupuoli: Mies
  • DW10 ja DW8
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat ostaa. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA huippuvauhdissa
« Vastaus #59 : Heinäkuu 30, 2019, 18:45:26 »
PSA:n Kiinan tavoitteet lähitulevaisuudessa:
-Targeting breakeven in 2019 in the Region
-Downsizing and reducing fixed costs (eg 23 % in DPCA)
-Electric offensive: Peugeot 4008 PHEV in H 2 2019 , Peugeot 508 PHEV, C 5 Aircross PHEV and
new BEV Peugeot 2008 and DS 3 CROSSBACK in 2020
-Exports from the Malaysian hub NAM now starting for Peugeot 3008 and 5008

Onneksi Kiinan merkitys PSA:lle ei ole suuri vaikka suuret suunnitelmat näyttävät hetkeksi kompuroivan.
Käsite "premium" on mielenterveyden häiriö ja se tulisi aina kirjoittaa käyttäen lainausmerkkejä.

Poissa Zego

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 942
  • Peukkuja: 27
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
Vs: PSA huippuvauhdissa
« Vastaus #60 : Heinäkuu 30, 2019, 19:09:21 »
Toivottavasti PSA ymmärtää olla menemättä USA:han, ei ainakaan suurella rahalla koska siellä ei ole mitään voitettavaa minun mielestäni.
Onhan siellä saavutettavissa vaikka mitä, kun markkinaosuus nykyisellään on 0,00%. Siitä suunta voi olla vain ylöspäin, loppu riippuu tuotteista mitä yritetään myydä. Ei ne nyt niin paskoja ole...  :)
Siihen valloitukseen tarvitaan vaan niin paljon rahaa ja siinä maassa ei johtaminen kovin stabiilia ole joten mikään ei ole varmempaa kuin jatkuva epävarmuus.