C2 - Takalasi poksahti.

Aloittaja seesam, syyskuu 11, 2006, 17:39:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pate

Lainaus käyttäjältä: janne h - joulukuu 05, 2006, 19:34:35
Mitenkähän tulevaisuudessa tulee kestämään nuo C1:n takalasit kun ne on aika kovassa rasituksessa.  :)

C1/107:n lasihan on pienemmässä rasituksessa kuin liimalasi sillä sen ei tarvitse C1:n tapauksessa elää korin mukana. Ja lasihan ei tunnetusti ole kovin taipuisaa...
Italia on ollut EU:ssa nettomaksaja 80-luvulta lähtien .

Pasis

Lainaus käyttäjältä: niisku- - helmikuu 12, 2007, 19:04:19
Mieheni soitteli mielenkiinnon vuoksi Veholle kysyäkseen mitkä tommosen lasin korjauskustannukset ovat. Kysyi myös että ovatko aikaisemmin kuulleet moisesta. Väittivät ainakin että eipä ole tullut aiemmin samanlaista tapausta vastaan.

Veholta vikaa kysyttäessä kaikki viat ovat aina ennenkuulumattomia vaikka korjaamo olisi täynnä autoja, joista korjataan ko. vikaa....   >:D

JoneTolppa

Lainaus käyttäjältä: Pate - helmikuu 13, 2007, 08:18:50Ja lasihan ei tunnetusti ole kovin taipuisaa...
itse asiassa karkaistu lasi kestää taivutusta varsin hyvin. kyllä sen päällä isompikin mies pomppisi ilman että se hajoaa. mutta sitten kun karkaistun reunaan taikka kulmaan tulee sopiva isku/vääntö se on menoo.

niisku-

Lainaus käyttäjältä: Pasis - helmikuu 13, 2007, 09:43:53
Lainaus käyttäjältä: niisku- - helmikuu 12, 2007, 19:04:19
Mieheni soitteli mielenkiinnon vuoksi Veholle kysyäkseen mitkä tommosen lasin korjauskustannukset ovat. Kysyi myös että ovatko aikaisemmin kuulleet moisesta. Väittivät ainakin että eipä ole tullut aiemmin samanlaista tapausta vastaan.

Veholta vikaa kysyttäessä kaikki viat ovat aina ennenkuulumattomia vaikka korjaamo olisi täynnä autoja, joista korjataan ko. vikaa....   >:D

Niinhän se tosiaan on :D

Täs on kuva mun auton lasista, kuva on otettu sisältäpäin kun ulos ei halkeamat niin hyvin näy. Jotenki mun mielestä toisesta spoikan kiinnikkeestä (kuvassa vasemmalla) menee "selvät" säröviivat, muuten säröissä ei oo säännönmukasuutta.

Zygi

Lainaus käyttäjältä: niisku- - helmikuu 13, 2007, 15:49:49
Jotenki mun mielestä toisesta spoikan kiinnikkeestä (kuvassa vasemmalla) menee "selvät" säröviivat, muuten säröissä ei oo säännönmukasuutta.

Mulla aikanaan meni koko spoikka takuuvaihtoon, kun toinen kiinnike oli jotenkin hassusti "irti", spoikka siis heilui tuossa... voihan tuokin tietty aiheuttaa jos se pääsee kunnolla heilumaan ja hakkaamaan lasia vastenn

JoneTolppa

Lainaus käyttäjältä: JoneTolppa - helmikuu 13, 2007, 10:20:50
mutta sitten kun karkaistun reunaan taikka kulmaan tulee sopiva isku/vääntö se on menoo.

lainaan itse itseäni ja totean että tuo spoikan kiinnike on todennäkösesti rikkonut lasin.

niisku-

Nyt on uus lasi paikallaan. Ainoo vaan et nyt ajaessa kuuluu takaa omituinen nitinä. Täytyy varmaan viedä kaara takasin pajalle ja kysellä että onkohan se lasi tai spoileri kunnolla varmasti kiinni kun omituinen ääni kuuluu.

seesam

Lainaus käyttäjältä: niisku- - helmikuu 15, 2007, 23:10:26
Nyt on uus lasi paikallaan. Ainoo vaan et nyt ajaessa kuuluu takaa omituinen nitinä. Täytyy varmaan viedä kaara takasin pajalle ja kysellä että onkohan se lasi tai spoileri kunnolla varmasti kiinni kun omituinen ääni kuuluu.

Mitä makso vai menikö takuuseen?

Zygi

Lainaus käyttäjältä: niisku- - helmikuu 15, 2007, 23:10:26
kokeile heiluttaa spoikkaa siis pystysuunnassa liikkuuko? mulla liikkui..

niisku-

seesam, emmä ees tajunnu tota takuujuttua, rikosilmotuksen siitä tein kun en tienny onko sen joku rikkonu vai kuinka. Vakuutukseen se meni, ja tottakai siitä joutu omavastuun köyhtymään.

zygi, ei se ainakaan tunnu heiluvan. Täytyy viel kokeilla sillee et ottaa hattuhyllyn pois, et josko se ääni tuliskin vaan siitä.

Zygi

Lainaus käyttäjältä: niisku- - helmikuu 16, 2007, 19:07:50
seesam, emmä ees tajunnu tota takuujuttua, rikosilmotuksen siitä tein kun en tienny onko sen joku rikkonu vai kuinka. Vakuutukseen se meni, ja tottakai siitä joutu omavastuun köyhtymään.

zygi, ei se ainakaan tunnu heiluvan. Täytyy viel kokeilla sillee et ottaa hattuhyllyn pois, et josko se ääni tuliskin vaan siitä.
vaihda vakuutusyhtiötä niin saat uudet täydet boonukset kaskoon, vaihtoehtoisesti voit neuvotella että et vaihda yhtiötä, ja että bonukset säilyvät samalla tasolla..

niisku-

Lainaus käyttäjältä: Zygi - helmikuu 19, 2007, 10:45:03
Lainaus käyttäjältä: niisku- - helmikuu 16, 2007, 19:07:50

vaihda vakuutusyhtiötä niin saat uudet täydet boonukset kaskoon, vaihtoehtoisesti voit neuvotella että et vaihda yhtiötä, ja että bonukset säilyvät samalla tasolla..

En oikeen voi vaihtaa. Kyseessä on työsuhdeauto, joten en edes itse joutunut köyhtymään tuota omavastuu summaa :D