Citroen autojen asiakastyytyväisyys kuluttajan näkökulmasta nähtynä.

Aloittaja Renee, helmikuu 02, 2010, 11:49:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jtbo

Lainaus käyttäjältä: marksep - syyskuu 22, 2010, 17:55:52
:) ostin rahapulan sattuessa zx vm97 monako 350€ 270tkm ajettu ja ajetaan vieläkin! auto oli juuri leimattu ja vikalistassa pari polttimoa ja apparin umpio vaihto määräys, pistin nuo kuntoon rahaa meni 80€  :)
No oli autossa kaksi muutakin vikaa eli nosti lämpöjä ja abs valo paloi :korjaukset uusi syylarin korkki ja järjestelmän ilmaus litkuineen 12€, laitoin abs virtapiuhojen liittimet uusiks ja hyvin toimii taas.

olen nyt tyytyväisenä päästellyt muutaman tuhat kilsaa ilman moitteita  :) niin ja kyyti on kun höyhenpatjalla päästelis vanhaan golffiin verrattuna :) :) :)

Siitä tuhottoman moninapaisesta liittimestäkö uusit ne absin virtaliittimet? Mun abs valo välillä palaa ja välillä pelaa, niin voisi tollaista kokeilla, jos ymmärtäisin mitä kohtaa ropaisin  ;D

ZX:ssä on kyllä kivaa se, että ei selkävaivaisen selkä jokaisessa tien katkoksessa vihlaise, eikä tuo muutenkaan niin luokattoman huonoa kyytiä tarjoile, corollaan/foordiin verrattuna ainakin on jopa hiljainen.

Edukas on kyllä ZX ollut, tosin bensamallit taitavat olla dieseliä halvempia, omastani maksoin pari tonnia pari vuotta sitten.

marksep

eli kuskin puolen umpion alla/edessä löyty tulitikkuaskia vähä suurempi musta yhden sulakkeen rasia sen sisällä oli johto paskana ja se irtos käteen kun nostin sitä oli tosi hapettunu kun avasit sen
liitin sen uudestaan se riitti. toivottavasti tästä apua niin ja se abs kompura on siinä vieressä :) ??? :)

jtbo

Lainaus käyttäjältä: marksep - syyskuu 22, 2010, 21:27:09
eli kuskin puolen umpion alla/edessä löyty tulitikkuaskia vähä suurempi musta yhden sulakkeen rasia sen sisällä oli johto paskana ja se irtos käteen kun nostin sitä oli tosi hapettunu kun avasit sen
liitin sen uudestaan se riitti. toivottavasti tästä apua niin ja se abs kompura on siinä vieressä :) ??? :)

Kiitokset, tutkinpas tuota viikonloppuna, jos saisi omastakin tuon vaivan pois  :laugh:

MarieCurie

Lainaus käyttäjältä: marksep - syyskuu 22, 2010, 17:55:52
:) ostin rahapulan sattuessa zx vm97 monako 350€ 270tkm ajettu ja ajetaan vieläkin!
...olen nyt tyytyväisenä päästellyt muutaman tuhat kilsaa ilman moitteita  :) niin ja kyyti on kun höyhenpatjalla päästelis vanhaan golffiin verrattuna :) :) :)
Sait tosi halvalla. Hienoa että olet tyytyväinen. Minä en luovu ZXstä koskaan! Ei se ihan täydellinen ole mutta en ole minäkään (ihan) ;). Nyt odotan jännittyneenä talvea nähdäkseni pysyykö ovet kiinni, kun kesällä puhdistin lukot.