Xantia - Pyyhkijän varren irroitus

Aloittaja myung, elokuu 31, 2009, 18:23:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

myung

Tehrääs tästä uus topicci, kun rupesi melkein vee-ituttamaan tuo homma  :). Eli Ilmastoimaton Xanttu -97 ja pitäisi se pussimallinen raitisilmansuodatin vaihtaa. Siinä on se muovi tiellä ja vaikka palasina onkin niin en kyllä saa sitä suodatinta paikalleen Kuinka noi pyyhkijät irtoaa ilman että jää puoli autoa käteen?? CRC kylpyä annettu pari tuntia eikä mitään vaikutusta.

japa

Anna vähän lämpöä, niin kyllä irtoaa. Eli kaasutohotinta suosittelee hän, mutta älä polta koko autoa äläkä sulata muoveja. ;)
Ajossa: C5 II Break 2,0 HDi 136 (RHR) AM6 -06 + 406 HDi (RHZ) -00
EX-PSA:t: C8 2,2 bensa (3FZ) -05 + 406 GW HDi (RHZ) -04, Xsara 2,0Hdi Break -00, Xantia 2,0SX Berline -95, 406 2,1TD -98, 205 Rallye -90

myung

Tarttee sitten kai kipasta joku pieni tohotin kaupasta. Mahtaako tollanen bilteman butaanikynä riittää tähän?

Xari

Käännä varsi ylös ja heiluttele vähäsen.

myung

Xari,

Kokeiltiin tätä jo eilen parin tunnin ajan eikä sen kovempaa uskaltanu vääntää kun sillon väänsin.

Citrung

Varsi ylös, koputtelua ja vääntöä. Toimi ainakin minulla!

erkki

Bilteman 2-vartisella ulosvetäjällä lähti näppärästi.
kts luettelon sivu 74 ,esim vedin 19-1125 hinta 6 €.

myung

Tohotinta, ulosvetäjää ja vuorokausi CRC-kylpyä auttoi vihdoin. Ilmeisesti edellinen omistaja tai joku muu älypää oli laittanu siihen jotain jenkalukitetta tai vastaavaa, sellasta valkosta töhnää. Uskomaton homma, ei tartte varmaan tuohon kärryyn enää ikinä totakaan alkaa tekemään.

Citrung

myung

Kyllä mä melkein sanosin, että se oli jotain tököttiä. Ole sen verran paksulti ja vähän valumaakin.

Citronella82

Lainaus käyttäjältä: myung - syyskuu 01, 2009, 19:47:05
Kyllä mä melkein sanosin, että se oli jotain tököttiä. Ole sen verran paksulti ja vähän valumaakin.

Ei satans, järkitouhua taas jos tosissaan joku iskeny lukitteet väliin  >:(

Ite napsautan usein papukaijoilla varren irti tapista jos laiska ei jaksa hakea/löytää ulosvedintä...Toimii yleensä oikein hyvin vaikka olisikin vähän kiinni kasvanutta. Ja liian isoja pihtejä sitten ei sitten passaa käyttää ettei lasi vaurioidu.