HOX, aktivoitukaa! Kokoontumista?? Ideoita??

Aloittaja Citronella82, kesäkuu 01, 2009, 19:13:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Citronella82

tre-hml-tre yht 140km...noin niinkun tietoiskuna ;)

Viiti sit kauaa varmaan Lahtarilla kasata letkaa jos HML menee kuiteski joku hetki? Ja olishan se mun mielestä mukavampi jos porukka kasaantuu yhteen mestaan, tulee äkkiä mieleen että jää jostain paitsi kun 70km päässä miittaillaan myös ;D Mut miten kukin tykkää :)

Kelpaisko 1130-1200? Ei kehtaa kovin aikaseen lähtee noin lauantaina kuiteskaa liikkeelle..siis ei mielellää ennen kymmentä täältä katottuna ;)

Igor

Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - syyskuu 17, 2009, 21:50:45
tre-hml-tre yht 140km...noin niinkun tietoiskuna ;)

Viiti sit kauaa varmaan Lahtarilla kasata letkaa jos HML menee kuiteski joku hetki?

Kelpaisko 1130-1200? Ei kehtaa kovin aikaseen lähtee noin lauantaina kuiteskaa liikkeelle..siis ei mielellää ennen kymmentä täältä katottuna ;)

140km on hei kuukkelilla melkeen varttitankki, varsinkin jos ton vetää puol... vajaaseen tuntiin. :P Ihan kato omaa etuani aattelin. ;)

No kattoo ny, voihan sitä tommosen aamulenkin heittää sen paljon puhutun omakustannekaffen perässä, jos sattuu herään riittävän aikasi. :)

- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa

Igor

Ja olishan se mun mielestä mukavampi jos porukka kasaantuu yhteen mestaan, tulee äkkiä mieleen että jää jostain paitsi kun 70km päässä miittaillaan myös ;D Mut miten kukin tykkää :)

Oha se kyl noinki. Etäisyydet on niin perin suhteellisia. :)

Hade

Toi vois olla ihan hyvä aika. Vantaa-HML-TRE on itellä reittinä.

Citronella82

Lainaus käyttäjältä: Hade - syyskuu 17, 2009, 22:22:35
Toi vois olla ihan hyvä aika. Vantaa-HML-TRE on itellä reittinä.

Mä eteläisestä Espoosta, eli Hämistä pitkin kehältä (jommalta kummalta) asti.

Citronella82

Oivoi, nyt on kyllä niin ikävästi et mä joudun ottaa iltalipun sinne mötörshöyhyn, eli 17-> ;)

Joten lähempänä klo 12 ois kovin passeli, myöhempääkin käy :P

Hade

No eipä tuo ainakaan minua haittaa jos myöhempään kokoonnutaan. Pitäähän sitä nyt Hunksit nähdä  ;) Siitähän tässä on kyse vai mitä.

Citronella82

Lainaus käyttäjältä: Hade - syyskuu 18, 2009, 13:22:06
No eipä tuo ainakaan minua haittaa jos myöhempään kokoonnutaan. Pitäähän sitä nyt Hunksit nähdä  ;) Siitähän tässä on kyse vai mitä.

Syntyjäs ymmärtäväinen vai hyvin koul..kasvatettu? ;D

Oikeesti, melko sama. ku näkee noit joskus muullonkin jos kauheesti siltä tuntuu...ei tähän päivään mennessä ole kauheesti sen eteen tullu tehtyä :P Kuha aikasintaan just siin puolen pvän kieppeil, aiemmin nukutaan.

Citronella82

Miittiä vois pitää Ojoisilla Pub 34, Härkätie 34 osotteena. Kolmenepa on siisti ja rauhallinen, tilavahko ja mukavaksi havaittu (kaverin) pupi. Autoja saa levittää välittömään läheisyyteen, pubin eteen, taakse ja sivuille. Kahvi tulee siellä oikeasta keittimestä, kaakao hyvää ja limonaatiakin löytyy myyntilistalta. Mä voin jonkun pullankäntyn roudata sinne, toki muutkin saa tuliaisia tuoda ;D

Tarvittaessa kasataan kansa esim. Tiiriön ABC:lla ja siitä Ojoisille (Hämeenlinnan kaupunginosa) kaikki melkein 2km melkein suoraa tietä, ja olisko aika semmonen 1230 ku ABC:n pihalta (tarvittaessa) lähdetään ajamaan, muuten suoraan Kolmenepaan?

Ja Kolmenepa tarkemmin:
http://www.laulua.fi/34/index.htm

Kaikki kynnelle kykenevät ja ilman kynsiäkin messiin vaan, siitä sitten Tampereelle mötörshöyhyn porukalla! 
http://www.100plus.fi/

Igor

Enpä nyt yhtäkkiä keksi mitään syytä jäädä pois tosta miitistä. :)

Tästä miitistä vois muuten varmaan tehä jo ihan oman topikkinsa...?

Putkimies22

Mulla on muksut silloin joten taitaapi jäädä väliin
Ex BXx13, Xantiax8, Xsarax2, AXx3

Citronella82

Mikko Mallikas

Juu täältä tullaan kanssa puskaan, tehään peugeotin ja muiden kanssa ketkä tulee hesavantaa suunnalta oma pikkumiitti täs riksun absilla ja ajellaan täst sitte tiiriöön :)