HOX, aktivoitukaa! Kokoontumista?? Ideoita??

Aloittaja Citronella82, kesäkuu 01, 2009, 19:13:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Citronella82

Siinä juu..eikös Tarjanne lepäile siinä kulmilla? Jees, tarvii tulla pällistelee jos ei mitään ennalta arvaamatonta tapahdu..kesälomalla kun on niin voi joutua mittaamaan tietä ja hoitamaan läänienvälisiä suhteita ;D

Igor

Tonnehan vois kans jalkautua. Pitäs olla yhtä kämppää kattomassa klo18, mutta tuskinpa siellä varttia pidempään tuhraantuu.

- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa

Croisette

Dodi on meitä siis jo heti ainakin 3 Citikka-ihmistä :D Ja kait niitä muitakin tuleepi....

Citronella82

Pöööh, mä en tulekkaan..tuli äkkilähtö tsadiin niinkun just ny, parilla kympillä pääsee näytäntöön...WWE RAW! ;D ...ja yöksi kotiin ;)

Croisette

Jooh eipä ollut montaa Citikkaa taasenkaan paikalla, eli 2 kpl, minun CX ja Maddiksen 2CV ;)  Citikka-harrastajia oli sentään paikalla ainakin 6 kpl, jos oikein laskin..

Muuten mustalahden miitti oli taasen onnistunut, väkeä oli runsaasti paikalla, tuo on oikeasti sellainen miitti jossa kannattaa kyllä käydä ;) 

http://sitruuna.unk.fi/gallery/users/Croisette/Sekalaiset/P6101327.JPG.html

Citronella82

Täytynee pitää mielessä jos pääsis katsomaan ihan oikeasti paikan päällekkin! :) Noh, katso kerkeäiskö sunnuntaina käydä siellä Kausalassa pyörähtämässä..melkein matkan varrella kun taas loppuviikosta pk seudulle ja ehkä jo sunnuntaina takas Treelle ;D (John Cena on ihq, terveisii vaan RAW live shöystä ;) )  ...ja nyt nukkumaan kun sitä varten kotiin ajoin.

quai_de_javel

Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - kesäkuu 11, 2009, 06:24:11
Täytynee pitää mielessä jos pääsis katsomaan ihan oikeasti paikan päällekkin! :) Noh, katso kerkeäiskö sunnuntaina käydä siellä Kausalassa pyörähtämässä..melkein matkan varrella kun taas loppuviikosta pk seudulle ja ehkä jo sunnuntaina takas Treelle ;D (John Cena on ihq, terveisii vaan RAW live shöystä ;) )  ...ja nyt nukkumaan kun sitä varten kotiin ajoin.

Jos sunnuntaina aiot tulla niin suositterlen tulemaan heti aamulla. Sunnuntai kun on jo kotiinlähtöpäivä suurimalle osalle porukkaa heti aamupalan jälkeen. Lauantai päivä on kaikkein paras jos aikoo Citikoita nähdä enemmänkin ja osallistua yleisön suosikin valintaan parhaasta / kauneimmasta Citikasta. Ja arpjaisetkin on lauantaina yms. Kaiken tämän lisäksi on myös niitä, jotka eivät edes ole paikalla kuin lauantaina. Ns. "päivävieraat" tulevat aamulla paikalle ja lähtevät illalla pois.

Igor

Jäipä sitten käymättä tuo ACryn kesähäppeninki. Lauantai kun meni hyvin pitkälti Pirkan yöpyöräilystä toipuessa.

Ensi torstaina ajattelin kokoontua keskenäni Ahvenistolle heti aamulla klo 9. Siellä näyttää olevan kalenterissa vapaata klo 9-13, ja radallehan pääsee pariksi tunniksi pörräämään 30 eurolla... tosin mikäli paikalla on myös mopoja, niin radalle päästetään autot ja mopot vuorotellen 20min jaksoissa.

Igor

Huomiselle luvataan niin komeaa keliä, että vois taas suunnistaa Mustalahden satamaan mobiileja pällistelemään ja makkaraa syömään. Onkos muita citroenistejä tulossa paikalle?

danbomp

Lainaus käyttäjältä: Igor - heinäkuu 14, 2009, 10:40:57
Huomiselle luvataan niin komeaa keliä, että vois taas suunnistaa Mustalahden satamaan mobiileja pällistelemään ja makkaraa syömään. Onkos muita citroenistejä tulossa paikalle?

Tänään mennään jo Mustallelahdelle, mutta prätkällä prätkiä töllään  ;D
Yamaha GTS 1000 & XS 650
Volvo 245 & Amazon Herrgårdsvagn

Citronella82

Hei hou nyt niinq...

Oikeesti on ihan typerää että miittejä on vaan kerran kuussa/omat hoodit. Siis kyllähän sitä muuten mieluusti ajelis pidemmällekkin muina iltoina, mutta kun nuo työt jotka päättyvät vasta iltapäivällä häiritsevät vähän vapaa-aikaa, ei siis kerkiä oikein ajoissa saapuun mihnään ja toisaalta nukkumaankin pitäis keritä suht ajoissa kun aamulla pitää taas mennä - töihin.

Onko kiinnostusta ACry:n ikäänkuin ulkopuolisille kokontumisille joskus ja joulunakin? Pk-seudulla/100km:n säteellä, ja miksei siis muuallakin?

Kyllä, mulla on tylsä elämä ja liian pitkiä iltoja jos siihen ei sisälly tarpeeks liikennöintiä Citro Sinipuikulalla ;) Bonuksena mä voin ottaa ystäväni Juovasian messiin välillä ja sitä saa sit rapsuttaa ja syöttää omakustanteisesti pullaa tai makkaraa. Jos se ei ole pahalla tuulella ja pure :P

Croisette

Hmm Hämeenlinnan jaos? herätkäähän Hämeenlinnassa asuvat, siellä voisi olla miitti joka houkuttelee väkeä pääkaupunki-seudulta, Lahdesta ja Tampereeltakin? ;)

Tampereen suunnalle olen itse toki miettinyt viikonloppukokoontumistakin? Olisko tälle vielä tän vuoden puolella tilausta? Vehoniemen automuseo on päivämiitille loistava paikka, museoon on ilmainen sisäänpääsy.

Eli siis sellainen vapaamuotoinen kokoontuminen, ei kerhon miitti.

Jeth

Lainaus käyttäjältä: Croisette - syyskuu 15, 2009, 00:10:03
siellä voisi olla miitti joka houkuttelee väkeä pääkaupunki-seudulta, Lahdesta ja Tampereeltakin? ;)

Seinäjoelta? :O
2cv6 -71

Citronella82

Hml olis muuten just optimaalisen matkan päässä, hyvä tie ajaa (hirviaidat viehättää mua kovin) ja nätti pikkukaupunki..Jonjkun hetken asustelin siinä kulmilla :)

Ja sieltähän löytyy mestojakin ihan mukavasti, jos ei Hämeensaaren parkkikselle huvita mennä ;D niin Tiiriön ABC on sekin ihan jees. Tai vaikka linnan parkkikselle, onhan siinä se grilli tai tien toisella puolella ..öö.. TB? mistä voi sumpit hakea :D

Ja kyllä toki Treelle voi viikonloppusin ajaa jos puskamiittejä pidetään :)

Saxo

Miten olis miittipäivänä keskiviikko? Innokkaimmat vois samalla käydä vetäsemässä vapaatharjotukset ahvenistolla...
C4 eHDI -11, C2 VTS -09, ex C4 HDI -07, ex Saxo -00.

rth

Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - syyskuu 15, 2009, 00:35:11
Hml olis muuten just optimaalisen matkan päässä, hyvä tie ajaa (hirviaidat viehättää mua kovin) ja nätti pikkukaupunki..Jonjkun hetken asustelin siinä kulmilla :)

Ja sieltähän löytyy mestojakin ihan mukavasti, jos ei Hämeensaaren parkkikselle huvita mennä ;D niin Tiiriön ABC on sekin ihan jees. Tai vaikka linnan parkkikselle, onhan siinä se grilli tai tien toisella puolella ..öö.. TB? mistä voi sumpit hakea :D

Ja kyllä toki Treelle voi viikonloppusin ajaa jos puskamiittejä pidetään :)

+1. Hml, Tre, anything goes sellasen 200km säteellä täältä suomen perssiistä. ;D

Igor

Tampere käy oikein hyvin. ;D

Ei vaan, kyllähän sitä Hämeenlinnaan ajelis heleposti, jos vaan muuten aikatauluihin passaa. Keskiviikolle ääni myös täältä, se sopis mulle vähiten huonoiten. :)

MarieCurie

Lainaus käyttäjältä: Croisette - syyskuu 15, 2009, 00:10:03
Tampereen suunnalle olen itse toki miettinyt viikonloppukokoontumistakin? Olisko tälle vielä tän vuoden puolella tilausta? Vehoniemen automuseo on päivämiitille loistava paikka, museoon on ilmainen sisäänpääsy.
Tampereelle sopiva matka: ei liian kaukana mutta kuitenkin menemisen tuntua. Siis Turusta katsoen...
PS. eikä päällekkäin muiden tapahtumien esim. syyskohmeloiden kanssa

rth

Ihan vaan tätä lainatakseni vielä. Lemon, et sattunu lauantaina ajelemaan Piispanristillä? Sattus silmiin melkosen kiiltävä ja punainen sitikka silmiin :)

MarieCurie

Lainaus käyttäjältä: rth - syyskuu 15, 2009, 09:49:39
Ihan vaan tätä lainatakseni vielä. Lemon, et sattunu lauantaina ajelemaan Piispanristillä? Sattus silmiin melkosen kiiltävä ja punainen sitikka silmiin :)
Lauantai meni pk-seudulla, nii et ilmeisesti sitten joku muukin pesee ja vahaa punaistaan  :laugh:

Hade

Tässähän olis hyvä ajankohta yksittäiselle kokoontumiselle. Samalla vois ajella näyttävässä letkassa messupaikalle  :)

Järjestyksessään viides 100+ MotorShow starttaa 26.-27.9.2009 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa
http://www.100plus.fi/index.php

Putkimies22

Hämeenlinnalle ääni täältäkin!

Ja oon mä kerran Tampereen miittiinkin eksynyt :)
Ex BXx13, Xantiax8, Xsarax2, AXx3

peijoona

Lainaus käyttäjältä: Hade - syyskuu 15, 2009, 11:16:28
Tässähän olis hyvä ajankohta yksittäiselle kokoontumiselle. Samalla vois ajella näyttävässä letkassa messupaikalle  :)

Järjestyksessään viides 100+ MotorShow starttaa 26.-27.9.2009 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa
http://www.100plus.fi/index.php

HMS:ta ei taida enää olla eikä tulla?
Minäkin kaipailen jotain ei-arkimiittiä, kun työvuorot ovat jo estäneet useamman kuukausimiitin minun osaltani.

Kenguru

Hämeenlinna passais meikäläisellekkin. Tampereelle on tullut huruteltua tänä kesänä jo niin monta kertaa että se tie alkaa tuntua jo aika puuduttavalta :D Hämeenlinnassa on tullut vierailtua vasta kerran tänä vuonna..
C5 2.0 HDi
XM Turbo C.T

rth

Pakko todeta, että nuo mahdolliset viikonloput miltei passaisivat paremmin, tai perjantait. Ensmäiseenkään miittinkiin päässy mukaan, kun joko a) ei sovi aikatauluun b) liian kaukana ;D