Kiinnostaako halvempi katsastus?

Aloittaja svc, toukokuu 20, 2009, 10:48:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

svc

"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2,0 HDi -11, Seat León eHybrid -21

MarieCurie

Olen jo täyttänyt lomakkeen ja lupautunut maksamaan 1 e / auto. Jos syystä tai toisesta menetän euroni, menetys ei ole suuren suuri.

CitXsan97

Gitikka

Joerkka

Bruno, eli Renault Grand Scenic 1,5 d 6AT -11
Sinikka, eli 2CV6 -78,
exät Esko,eli Grand C4 Picasso 2,0HDI-08 excl aut(Aisin) Paavo, eli 323 -88,Zorro, eli ZX -94, Kengu, eli 406GrW -98, Sämpy, eli XsaraPicasso -02, Ville, eli Visa -82

maximi

Renault Laguna 1.5 dCi Sport Tourer -08
Ex: Xsara Break 2.0i Excl. X4 -02

Gitikka

ja kohta on monta sataa tuhatta suomalaista mennyt tähän samaan koukkuun, johon itsekkin, ja Eeki-setä käärii kaikkien 1€ kannatusmaksut parempiin taskuihin... no ehkä ei.. toivottavasti...

kyllä tuo ajatusmaailma on oiken tässä...

MarieCurie

Lainaus käyttäjältä: Gitikka - toukokuu 21, 2009, 20:49:30
ja kohta on monta sataa tuhatta suomalaista mennyt tähän samaan koukkuun, johon itsekkin, ja Eeki-setä käärii kaikkien 1€ kannatusmaksut parempiin taskuihin... no ehkä ei.. toivottavasti...

kyllä tuo ajatusmaailma on oiken tässä...
Olen kyllä ihan yhtä epäluuloinen, vaikka olen lupautunut tuon euron / auto maksamaan... No meni miten meni, menetys ei ole suuri, vaikka ärsyttää ajatus, että ehkä joku käärii mahtavat voitot tästä... Voi hitto tätä jatkuvaa epäluuloisuutta!

jtbo

Voihan sitä nostaa sitten joukkokanteen, jos euro ja homman vetäjä katoaa.

Toivotaan parasta, on kuitenkin hienoa että joku saattaa tehdä jotain asian eteen, jo sitä pitää tukea eurolla.

PetteriP

luonteeni puolesta olen epäluuloinen, mutta huolimatta siitä ilmoittauduin mukaan. Edes epäluuloinen juristi minussa ei saa kaivettua tästä hankkeesta sellaista kultakaivosta, jolla kannattaisi rakentaa tämä hanke huijausmielellä.
Citroen C 4 1,6 Hdi BMP -07
Citroen Xantia V6 Activa -00

svc

Suomessa on jotain kaksi miljoonaa henkilöautoa. Arvioisin, että tuolla euron kannatusmaksulla saisi kerättyä maksimissaankin vajaan miljoonan. En ainakaan itse lähtisi mainettani mustaamaan tuolla rahalla. (Tehdäänhän toisaalta ryöstöjäkin muutaman euron takia)

Käsittääkseni noitakin rahoja aletaan kerätä vasta keräysluvan turvin, jolloin keräyksen vastuuhenkilö on tiedossa. 
"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2,0 HDi -11, Seat León eHybrid -21

Igor

- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa

jtbo

Lainaus käyttäjältä: svc - toukokuu 22, 2009, 07:48:20
Suomessa on jotain kaksi miljoonaa henkilöautoa. Arvioisin, että tuolla euron kannatusmaksulla saisi kerättyä maksimissaankin vajaan miljoonan. En ainakaan itse lähtisi mainettani mustaamaan tuolla rahalla. (Tehdäänhän toisaalta ryöstöjäkin muutaman euron takia)

Käsittääkseni noitakin rahoja aletaan kerätä vasta keräysluvan turvin, jolloin keräyksen vastuuhenkilö on tiedossa. 

On tehty jopa kolmoismurha suklaalevyn tähden, hullu maailma.

Mutta ei tosiaan tässä tapauksessa kovin hyvää huijausta saa aikaan, joten siksi itsekkin olen luottavaisin mielin, että tällä ehkä jotain saadaan aikaan, jos ei muuta niin vähän keskustelua ja uusi kateuslaki, joka estää halvan katsastuksen toteutumisen, mutta ehdottomasti kannattaa toimintaa kannustaa, lisää vaan tälläistä kansalaisaktivismia, ehkä autoilulla rahastamiseenkin jonain päivänä saataisiin jotain tolkkua.

1-xantia

C4 1,2 -21
Exiä..
C4 BlueHDI 120 Exclusive Limited -17, C5 2.2 HDI-06
C5 III 2.0 16V tourer -08, Xsara VTS -03, Xantia  Exclusive Break 1.8 -99, Jumper 2.2HDI-03, C5 2.0 16V Break-02, ZX1,4 reflex-93,BX1,6 aut.-88, Xantia2.0 8V aut-97, BX1.6Van-88, Xant

Jari79

mkh

XsaraVTR84

Täytyy varmaan tuonne käydä laittamassa tiedot meinaa on sen verran riistoa nuo nykyiset katsastushinnat ainakin täällä etelä-suomessa.  >:(

MarieCurie

Tällainen vastaus tuli heinäkuun alussa:
"Mukavaa kesää kaikille! Lämpö löysi Suomen vihdoin. Sun Katsastus on edennyt pikkuhiljaa kohti suurempaa askelta. Päätyö on tehty yhteistyökumppanien mukaan saamiseksi. Tällä on merkittävä rooli uskottavuuden kannalta. Neuvottelut jäivät kesälomalle hyvässä hengessä ja neuvotteluja jatketaan elokuussa. Nyt meitä on noin 3000 henkilöä ja reilu 5500 autoa. Seuraavan tiedotteen teen elokuun lopulla tai tarvittaessa. Eero Grönroos"

erkki

Mukana myös.
Kyse lienee siitä missäpäin Suomea toimintaa olisi.
Kyllä nykyiset hinnat on livenneet täysin käsittämättömiksi. :-X

Jouni