C5 - 2.0 Hdi korkeapainepumpun vuoto

Aloittaja sepo2, tammikuu 09, 2009, 11:29:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sepo2

Pani pakkaselle Lapissa -35 varjossa.Ja korkepainepumppu hellitti tiivisteistään pisaran ja useammankin kylmissään alleen ja hajun kometosillalle! Aparaatti lämmetessään ahdistuu, kun vuoto tyrehtyy! Pk-seudun korjaamokysely: irtopumpun tiivistystyö 4-500 ja "uusi" pumppu 1.000€. Onkos kellään kokemusta ja tietoa edukkaammista osaavista yrittäjistä. ??? :? :? p.s. eivät olleet lainkaan hämmästyneitä ao ilmiöstä,lieneekö ominaisuus 200tkm ajetuissa Hdi koneissä!!!!

kimmoa

Ihanaa, tämmöinenkin remontti odotettavissa noiden ovien, turvatyynyjen, espien sun muiden lisäksi.  :D Pumppu työntää naftaa sen lepuutussolenoidin läpi johtosarjaan ja sieltä tirisee sitten laturille asti.

Olis edes bensaa niin palais pois. :)
Sitikka on kuin kondylooma: helppo saada, mahdoton päästä eroon.

Hujane

Mulle tehtiin samajuttu täällä kuopiossa,tiivisteet 30 euroa ja työt päälle,alle 300 jäi maksaa kokoremppa...tais olla kuopion dieselhuolto paikkana.

kimmoa

Irroititko itse sen pumpun ja veit korjaamolle, vai veitkö sinne koko auton? Suurin työ tuossa taitaa olla sen pumpun repiminen irti moottorista. Jos irroitit itse, miten se tapahtuu?

kimmoa

Kysyin Kuopiosta dieselhuollosta tarjousta ja sanoivat, että tiskille tuodun pumpun remppa osineen n. 150:- ja pihaan ajetun auton remppa kaikkinensa 250:-. Kannattaako tuolla satasella repiä sitä pumppua itse irti? Mahtuuko se tulemaan imusarjan alta (2.2HDi) ? Entä saako sitä hammashihnapyörää lukittua samalla tavalla kuin syöttöpumppumoottoreissa vai pomppaako remmi hampailtaan pumpun irrotuksen yhteydessä?

Hujane

Kyllä ne purki kokoautosta sen pumpun paikan päällä...tietysti boxerissa voi olla paremmin tilaa ympärillä,mut minä sinuna veisin sen auton sinne,onhan työllekin takuunsa...

Duracell

sepo,

oletko kysynyt Rekarasta? Ainakin halvempi kuin Veho ja laatutyötä tekevät