Kirjoittaja Aihe: Usein kysyttyjä kysymyksiä  (Luettu 3406 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PicassoHDI

• Vieras
Usein kysyttyjä kysymyksiä
« : Tammikuu 03, 2009, 14:57:03 »
UROS / NAARAS:
K: Muilla näyttäisi täällä olevan tuommoinen Mars merkki sukupuolen merkkinä. Olenkos minä jotenkin eri kastia, no eihän se vanhalla ihan samaa enää ole, mutta jos kuitenkin joka toinen päivä on pystyssä... Eli miksei minulla ole tuota merkkiä? Pitääkö mieskuntonsa käydä jotenkin esittämässä vai? Ja jos nyt tuon merkin laitatte nimeni perään, niin sitten semmoinen vähän isompi...

V: Saat näkyviin seuraavasti: PROFIILI, PROFIILIN ULKOASU, Sukupuoli:

Kaikki lukemattomat viestit:
K: Miten voin katsoa kaikki lukemattomat viestit?
V: http://citroen-foorumi.com/index.php?action=unread;all;start=0

Yksityisviestit:
K: Minulla ei ainakaan näy nuo lähetetyt? Onkos muilla sama tilanne, vai eikös niiden kuulukaan näkyä?
V: Onko sulla rasti ruudussa: "Tallenna kopio lähetettyjen kansioon" ?

En saa vastattua viestiin:
K: Ongelma seuraava: Kun yritän liittyä keskusteluun vastauksen merkeissä tulee virhe-ilmoitus "Virhe!
Viime viestistäsi on vähemmän kuin 60 sekuntia. Ole hyvä ja odota hetki." Usean hetken olen odottanut, muttei auta mitään! Eilisestä asti ollut moinen ongelma
V: Kokeileppa tyhjentaa selaimen valimuisti ja cookiet.

Edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit
K: Mikäs mahtaa olla mulla pielessä. Kun klikkaan työpäivän päätteeksi "Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit" niin tarjoo aina ei
Kummiski viestejä on tullut vaikka kuinka paljon kun käyn tsekkaamassa. Sen perästä, vaikkapa parin tunnin päästä kokeiltuani taas kaikki toimii niin kuin pitääkin. Vika ilmeni viimeisen päivityksen jälkeen. Seuraavana päivänä taas sama ongelma???
V: Kokeileppa tyhjentää cookiet (evästeet) selaimesta, ellet ole jo niin tehnyt. Myös vanha kirjainmerkki kannattaa poistaa ja tehdä uusi kirjainmerkki, kun olet kirjautunt palstalle.

Kaikki lukemattomat viestit?
K: Kuinka saan näkyviin kaikki lukemattomat viestit?
V: Tästä. Löytyy myös uutisista linkkinä. Uutiset: Katso tästä kaikki lukemattomat viestit 

Voiko myynti-ilmoituksen otsikkoa muokata
K: Ohjeen mukaan myyntipalstalla pitäisi tavaran myynnin jälkeen voida muuttaa siihen otsikkoon "Myyty". Nyt ketjun aloitusviestistä puuttuu muokkaa, poista ym napit, jotka löytyvät kyllä vastauksista.
V: Ei voi muokata ei.... Vastaamalla omaan viestiin, esim.  MYYTY, niin ylläpito siirtää viestin myytyjen historiaan. Ohje päivitetty.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2009, 18:58:10 kirjoittanut PicassoHDI »