Näissä silmä lepää =)

Aloittaja Putkimies22, marraskuu 27, 2008, 23:25:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ralle

Samone

Lainaus käyttäjältä: quai_de_javel - tammikuu 06, 2010, 18:50:17
Lainaus käyttäjältä: Samone - tammikuu 06, 2010, 17:04:18
Lainaus käyttäjältä: Lemon - tammikuu 06, 2010, 16:31:07
Minkälaisen kortin tuo Tissierin ajaminen vaatii?
Aika isoja asuntoautoja saa pelkällä B:llä ajaa, joten arvaisin sen riittävän. Paino ratkaisee.
Eikös sen B-kortin painoraja ole 3500 kg?
On. C:llä sitten saa ajaa linja-autoakin ilman matkustajia. Keikkabussia olen minäkin ajanut. Tykkäsin kovasti.

Croisette

Eka Suomeen tuotu CX Tissier on rekisteröity ihan henkilöautoksi, eli B-kortti piisaa. Jos oikein muistelen, niin kantavuus ei piisaisikaan ihan kuorma-autoksi?, mutta pakettiautoksi rekisteröinti toki onnistuu myös, takapenkin poistamalla.

Joerkka

Lainaus käyttäjältä: Samone - tammikuu 06, 2010, 21:07:54
Lainaus käyttäjältä: quai_de_javel - tammikuu 06, 2010, 18:50:17
Lainaus käyttäjältä: Samone - tammikuu 06, 2010, 17:04:18
Lainaus käyttäjältä: Lemon - tammikuu 06, 2010, 16:31:07
Minkälaisen kortin tuo Tissierin ajaminen vaatii?
Aika isoja asuntoautoja saa pelkällä B:llä ajaa, joten arvaisin sen riittävän. Paino ratkaisee.
Eikös sen B-kortin painoraja ole 3500 kg?
On. C:llä sitten saa ajaa linja-autoakin ilman matkustajia. Keikkabussia olen minäkin ajanut. Tykkäsin kovasti.
Eipähän saa enää, eikä myöskään tyhjää yhdistelmää C:llä, niikuin ennenvanhaan ( alkuvuosi 2009 )
Bruno, eli Renault Grand Scenic 1,5 d 6AT -11
Sinikka, eli 2CV6 -78,
exät Esko,eli Grand C4 Picasso 2,0HDI-08 excl aut(Aisin) Paavo, eli 323 -88,Zorro, eli ZX -94, Kengu, eli 406GrW -98, Sämpy, eli XsaraPicasso -02, Ville, eli Visa -82

Pasis

Lainaus käyttäjältä: Putkimies22 - tammikuu 06, 2010, 14:32:44
Tissier..

Tämä sopisi kyllä paremmin tuonne rumimmat viritykset-kohtaan jos ihan rehellisiä ollaan. Bx Vanikin, joka on sekin aika kamala, näyttää melko siedettävältä tähän tissieriin verrattuna.

Croisette

Ei CX Tissier ilman noita typeriä maalauksia näytä rumalle  :).

jtbo

On tuo Tissier vaan eriskummallisen näköinen laitos, ihan oikea maantielaiva, enkä voi kovin moittiakkaan tuota näköä, mutta CX ei ole kovin pieni auto nyt lähtökohdiltaankaan ja kun tuossa se CX:ää muistuttava osa näyttää aika pieneltä, niin on siinä laivalla kokoa  :D

Onkos tuossa sitten 6x hydejouset? Silloinhan se olisi takuulla mukavimman kyydin tarjoava paku koskaan.

Croisette

On tietenkin hydejouset joka akselilla, sehän tuon hienous onkin. Eli normaali CX:n ajomukavuus, mutta isolla tavaratilalla  :D.

Olen tuolla itsekkin pienen lenkin ajanut, ja se oli aikas hieno kokemus, tuota peräkoppia ei ajossa juuri huomaa, kääntyy yllättävän ketterästi, ja tuon kopin perässä olon liki unohtaa  ::). vastaantulevien ja jalankulkijoiden ilmeet  :o muistuttaa sitten taas, että millä ollaan liikkeellä  ;D

Megaman

Ihan oikeesti, jos tollasessa tissier avaruuslaivassa jonkun silmä lepää, kannattaa harkita jo silmälääkärillä käyntiä...saattaa olla nimittäin liian vahvat citikka-lasit päässä... 8)  ;D

Itellä on ollut aikoinaan BX ja ihmettelen myös sen saamaa kannatusta jotenkin erityisen kauniina autona ??? Jos näin ajatellaan, niin Lada Samaran täytyy myös miellyttää aika monen silmää, jos ajatellaan pelkästään auton muotoilua.

Mutta, makuasioita...kauneus on katsojan silmässä, sanotaan  ;)

EDIT: Täytyy silti sanoa, että jos näkee liikenteessä siistin BX:n, lämmittää se mieltä välittömästi! :)
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...

jtbo

Ehkei Samara, mutta nappisilmä ja kanttilada kylläkin on ihan kivan näköisiä ja vasta tuli uudet lasit hommattua  :D

Mielipiteet on kuin persereikiä, jokaisella on oma, eikä kukaan tykkää jos sitä omaa joku toinen räplää  ;D

maximi

Lainaus käyttäjältä: Megaman - tammikuu 08, 2010, 12:07:52
Ihan oikeesti, jos tollasessa tissier avaruuslaivassa jonkun silmä lepää, kannattaa harkita jo silmälääkärillä käyntiä...saattaa olla nimittäin liian vahvat citikka-lasit päässä... 8)  ;D
Hmm, onhan tuo Tissier aika veikeän näköinen kuljetin. Hyvinkin, tuota...sanoisinko...öööh...persoonallinen  ;D. Vaatii kyllä ranskalaisen insinöörin keksimään mitään tuollaista. Mutta aivan saletisti muut liikenteessä olijat huomavaat...ei ole mikään tusinacorolla ei!
Renault Laguna 1.5 dCi Sport Tourer -08
Ex: Xsara Break 2.0i Excl. X4 -02

MarieCurie

Itellä on ollut aikoinaan BX ja ihmettelen myös sen saamaa kannatusta jotenkin erityisen kauniina autona ???
Heiheihei... se on sentään Maailman Kolmanneksi Kaunein!!!
Tissier ei ihan kauheesti mua ulkonäöllään häikäise, erikoisuutena ja persoonallisena kyllä! Löytyy yks pienoismallihyllystänikin, ei kyllä noinkaan hyvännäköinen kuin tuo Croisetten kuvassa oleva. Nii ja parkkipaikkaa tuolle on vaikeempi löytää kuin zeksille...

Samone

Lainaus käyttäjältä: Lemon - tammikuu 08, 2010, 18:12:40
Itellä on ollut aikoinaan BX ja ihmettelen myös sen saamaa kannatusta jotenkin erityisen kauniina autona ???
Heiheihei... se on sentään Maailman Kolmanneksi Kaunein!!!
Tissier ei ihan kauheesti mua ulkonäöllään häikäise, erikoisuutena ja persoonallisena kyllä! Löytyy yks pienoismallihyllystänikin, ei kyllä noinkaan hyvännäköinen kuin tuo Croisetten kuvassa oleva. Nii ja parkkipaikkaa tuolle on vaikeempi löytää kuin zeksille...
Mistä löytää Tissierin pienoismallina? Mulle kans heti!

MarieCurie

Lainaus käyttäjältä: Samone - tammikuu 08, 2010, 18:30:44
http://www.virtual-toy-shop.com/citroen.htm
Mutta kuten jo mainitsin, ei läheskään niin hyvän näköinen kuin Croisetten kuvassa oleva... tätä samaa oli myynnissä myös 2cv miitissä Mostissa, ja halvalla, mut enhän mä sieltä halunnut ostaaa...

quai_de_javel

Lainaus käyttäjältä: Lemon - tammikuu 08, 2010, 18:42:27
Mutta kuten jo mainitsin, ei läheskään niin hyvän näköinen kuin Croisetten kuvassa oleva... tätä samaa oli myynnissä myös 2cv miitissä Mostissa, ja halvalla, mut enhän mä sieltä halunnut ostaaa...

Niinpä niin, ei ole CX Tissieriä tuollakaan tämäkin on DS Tissier.

Gusse

Lainaus käyttäjältä: quai_de_javel - tammikuu 08, 2010, 20:02:26
Lainaus käyttäjältä: Lemon - tammikuu 08, 2010, 18:42:27

Niinpä niin, ei ole CX Tissieriä tuollakaan tämäkin on DS Tissier.

Näyttäisi niitäkin olevan pienoismalleina

http://www.citroenmodelcars.nl/html/gallerytissier.htm
exät  XC60 T8 -18, F-Pace -16, Niro -18, Proceed Gt -19, Sportage -16, F20 118d -12, E91 320i -09, BX Gti, Giulietta 1.4 MA, Focus W -13, E87 116i -07, 147 -07, GT -05, 307 -05, Delta -09, C2 VTS -05, ZX 1.4 -97, Xsara 1.8 16v -98, CX 20 TRE, Volvo 460

MarieCurie

Lainaus käyttäjältä: Gusse - tammikuu 08, 2010, 21:36:10
Näyttäisi niitäkin olevan pienoismalleina
http://www.citroenmodelcars.nl/html/gallerytissier.htm
Tuo osoite oli uusi mulle. Enkä ole ollenkaan varma siitä, oliko hyvä että sain tämän osoitteen ::)

XsaraVTR84

Lainaus käyttäjältä: Pasis - tammikuu 08, 2010, 09:23:01
Lainaus käyttäjältä: Putkimies22 - tammikuu 06, 2010, 14:32:44
Tissier..

Tämä sopisi kyllä paremmin tuonne rumimmat viritykset-kohtaan jos ihan rehellisiä ollaan. Bx Vanikin, joka on sekin aika kamala, näyttää melko siedettävältä tähän tissieriin verrattuna.
Njuu, tulee vähän avaruusalus mieleen.  ;D

Megaman

Lainaus käyttäjältä: jtbo - tammikuu 08, 2010, 12:58:29
Mielipiteet on kuin pers...

Löytyisköhän jostain netistä listaa kaikkein kuluneimmista ja käytetyimmistä sloganeista tjsp. suomalaisittain...tää menee taatusti sinne top kolmoseen... ;D
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...

XsaraVTR84

Lainaus käyttäjältä: Megaman - tammikuu 08, 2010, 23:27:57
Lainaus käyttäjältä: jtbo - tammikuu 08, 2010, 12:58:29
Mielipiteet on kuin pers...

Löytyisköhän jostain netistä listaa kaikkein kuluneimmista ja käytetyimmistä sloganeista tjsp. suomalaisittain...tää menee taatusti sinne top kolmoseen... ;D
Eikös se käytetyin ole: "Makuasioita, sanoi koira kun pallejaan nuoli".  :)

jtbo

Lainaus käyttäjältä: Megaman - tammikuu 08, 2010, 23:27:57

Jos hakee listaa tosiseikoista, niin eiköhän se lista ole riittävän liki  ;D

Gitikka

pikakuukletus:
http://www.oto6.free.fr/6roues/6rouestissier.htm

osa ihan hienojakin oikeesti, osa valitettavasti ei....

jopa xm tissier...

JA SM-TISSIER!!!! le unbealevable..... :o

Putkimies22

Siisti 16Valve joka on myynnissä Akutenilla

Ex BXx13, Xantiax8, Xsarax2, AXx3

Putkimies22

Putkimies22

Aaaah.....

Siis. Jos ei tämä kuvasarja herätä omistushaluja niin silloin lääkityksen tarkistuksen paikka ;D

http://www.garaget.org/?car=43059