Näissä silmä lepää =)

Aloittaja Putkimies22, marraskuu 27, 2008, 23:25:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pate

Italia on ollut EU:ssa nettomaksaja 80-luvulta lähtien .

Pasis

Lainaus käyttäjältä: Pate - tammikuu 10, 2009, 12:48:37
Pitäiskö olla erikseen topic jonka nimi olisi 'näissä ei silmä lepää'?

Ei tarvitse, makuasioita nämäkin. Mun silmä ei missään BX:ssä lepää, ei.

Pate

Lainaus käyttäjältä: Pasis - tammikuu 10, 2009, 16:41:45

Ei tarvitse, makuasioita nämäkin. Mun silmä ei missään BX:ssä lepää, ei.

Sittenhän sinun on turha lukea tätä threadia. En minäkään kiusaa itseäni uuden avensiksen kuvilla.
Italia on ollut EU:ssa nettomaksaja 80-luvulta lähtien .

Jeth

Lainaus käyttäjältä: Jeth - tammikuu 10, 2009, 11:04:26
http://www.leboncoin.fr/vi/33477480.htm?ca=10_s

:D

Täytyy kyllä myöntää, vaikka ketjun nimi onkin "Näissä silmä lepää" ja BX:issä yleisesti oma silmä viihtyy, tuosta sai naurut..
2cv6 -71

styrox

Megaman

Itellä on ollut BX ja mua ei sen ulkomuodot haittaa, mutta en sitä kyllä mihinkään kauneuskilpailuihin kovin vakavissani laittais... ;D
Silloin tällöin törmää topiceihin, jossa äänestetään rumimpia autoja ja lähes poikkeuksetta se BX  sieltä löytyy.

Mutta kuten sanoin, mua ei BX:n muodot kummeksuta/ärsytä :)
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...

MarieCurie

Lainaus käyttäjältä: Megaman - tammikuu 13, 2009, 17:01:46
Itellä on ollut BX ja mua ei sen ulkomuodot haittaa, mutta en sitä kyllä mihinkään kauneuskilpailuihin kovin vakavissani laittais... ;D
Minusta BX on kaunis ja siksi haluankin sellaisen! Mutta jälleen kerran: kauneus on katsojan silmissä.

dieselflosse

Terveisin
Tëro

Vintage-autoilija

Putkimies22

Ex BXx13, Xantiax8, Xsarax2, AXx3

Putkimies22

Kaapelimies

Itellä on ollut BX ja mua ei sen ulkomuodot haittaa, mutta en sitä kyllä mihinkään kauneuskilpailuihin kovin vakavissani laittais
Tämän vuoden ACRy:n kesäpäivillä "Vuoden automobile"-äänestyksen ehdokkaana ollut BX Van hävisi voittajalle yhdeksällä äänellä... :o

Aimo Käikäle

Minusta tälläinen Xantia Coupe olisi (ei kaiketi ole valmistettu?) ollut varsin hieno peli.

Rauman torilla oli myös päivänä eräänä musta exclusive Xantia parkissa, oli aikas tyylikäs.

Oikeastaan ainoa asia mikä Xantian muotoilussa hiukan häiritsee on perän muotoilu.

Nimimerkillä "kuka kissan pöydälle nostaa jos ei kissa itse"
Berlingo 1.6hdi 2016, Peugeot 208 1.2 2016

Aimo Käikäle

Jopas heti löytyi coupe, piirros on vaan hienomman näköinen, matalampi ja sivulinjan "pokkaus" vahvempi
Berlingo 1.6hdi 2016, Peugeot 208 1.2 2016

Gitikka

niin no noniin... taitaa olla vaan "photosopattuja" nuo cupeet.... onko oikeita olemassa?

joo, onse xantia kaunis auto kyllä, ei käy kieltäminen... pohjosessakin ihasteltiin oikeen koko perheen voimalla "ex"-xantiaani....

MarieCurie

Lainaus käyttäjältä: Kaapelimies - kesäkuu 23, 2009, 22:17:00
Itellä on ollut BX ja mua ei sen ulkomuodot haittaa, mutta en sitä kyllä mihinkään kauneuskilpailuihin kovin vakavissani laittais
Tämän vuoden ACRy:n kesäpäivillä "Vuoden automobile"-äänestyksen ehdokkaana ollut BX Van hävisi voittajalle yhdeksällä äänellä... :o
Tämä maailma ei ole vieläkään valmis myöntämään sitä tosiasiaa, että BX ON KAUNIS! Meillä se toinen osapuoli on jo oppinut ymmärtämään sen! Nii no Van...??

Putkimies22

Putkimies22

Jeth

2cv6 -71

MarieCurie

Lainaus käyttäjältä: Jeth - kesäkuu 28, 2009, 01:52:53
Ei ole edes pahan näköinen!
No ei BX voikaan olla pahan näköinen, jos sitä sitten ei ole tuunattu ihan mauttomaksi

Pasi A S

Olen aina tykänny BX:n kulmikkaasta korista. Mulla oli -96...00 vuodet BX. Tarvii kaivaa joku kuva siitä. Sitä on joskus mietiny että oli tyhmää myydä BX. BX oli 1.4l koneella ja mopoilu kyllästytti.Pellit ja väri priimakunnossa, 380 tkm ajettuna myin pois. Vissiin BX:t maalattiin tehtaalla "myrkkymaaleilla" ja kori oli huolella sinkattu.Omani oli vieläpä ruosetsuojattu uutena.Skannaan tähän liitteeksi kuvan kunhan käyn kellarissa valokuva-albumeilla.

Xari

Bx:n paras puoli on ajaton muotoilu, auto ei vieläkään silleen näytä vanhalta, Italialaiset vaan osaa ;)

Gitikka

http://3.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/R4ejiPxli6I/AAAAAAAAfw4/vhgkLSI3qxI/s1600-h/CRV234.jpg

en ollu ihan varma kumpaan topicciin, tähän vai rumimpiin, mutkun citikka ja aika nätiksi tulossa kaiketi, tänne siis

MarieCurie

minä olisin laitttanut siihen toiseen  >:(