eka sitikka

Aloittaja vm, lokakuu 01, 2008, 21:04:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marx

Lainaus käyttäjältä: rth - joulukuu 11, 2009, 08:03:57
Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - lokakuu 27, 2009, 21:07:02
Reilu vuos sit se valo tuli takas elooni prof.fotossa esiintyvän kovin viehättävän 08/05 rekatun 2.0 HDi 110 + vähän päälle X-Wagonin muodossa :)

Jaarittelux meni, mut en ole muute sitten kertaakaan miettiny merkin vaihtoa enää.

Reilu vuosi sitten valaistuin, hommassin vuosimallia 2001 olevan samanlaisen, erivärisen (hopeanuoli). Olkoon sekin sitten X-Wagon, kuulostaa mediaseksikkäämältä. ;D Se rakkaus loppui, kun ei pystynyt ylläpitämään. :( MUTTA, kyllä varmasti hommaan jonkinlaisen sitikan vielä, kunhan tästä vähän rikastuu.

Ymmärrykseni mukaan se oli kuitenkin "Break". tuo "X-Wagon" tuli käyttöön -05, kun Xsaran sedan mallien valmistus oli jo lopetettu, mutta farmareita tehtiin vielä kun C4:sta ei ollut farmaria saatavana.
Muoks. Ai niin: tämä nyt 60 tkm ajettu on minulle ensimmäinen, ehkei viimeinen.
ex Xsara 1,6 16V  XWagon A -05 (perhepiirissä edelleen)

Renee

09 toukokuussa tuli C3 perheseen mittarissa jotain 99tkm.Vaimon mieliksi kun oli se luumunpunainen väri pinnassa.
Halvalla kulkee ja minulle on auto vain käyttoesine ei ole mikään perhehopea jota pitää kiilottaa päivät pitkät.Tehty sellainen jako minä huollan autot tip top kuntoon ja ne vie minua aina turvallisesti perillee.Ei tarvitse harrastaa tätä slogania "että siihen sammui alikessu ja kuski kävelemään lähti"
Tietenkin Citikalle kävi hyvä tuuri lämmintalli ja tankki on aina täynnä ja saa seuraa Volvosta ja ei mikään lippisjengi revittele.

rth

Lainaus käyttäjältä: marx - joulukuu 11, 2009, 09:47:56
Lainaus käyttäjältä: rth - joulukuu 11, 2009, 08:03:57
Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - lokakuu 27, 2009, 21:07:02
Reilu vuos sit se valo tuli takas elooni prof.fotossa esiintyvän kovin viehättävän 08/05 rekatun 2.0 HDi 110 + vähän päälle X-Wagonin muodossa :)

Jaarittelux meni, mut en ole muute sitten kertaakaan miettiny merkin vaihtoa enää.

Reilu vuosi sitten valaistuin, hommassin vuosimallia 2001 olevan samanlaisen, erivärisen (hopeanuoli). Olkoon sekin sitten X-Wagon, kuulostaa mediaseksikkäämältä. ;D Se rakkaus loppui, kun ei pystynyt ylläpitämään. :( MUTTA, kyllä varmasti hommaan jonkinlaisen sitikan vielä, kunhan tästä vähän rikastuu.

Ymmärrykseni mukaan se oli kuitenkin "Break". tuo "X-Wagon" tuli käyttöön -05, kun Xsaran sedan mallien valmistus oli jo lopetettu, mutta farmareita tehtiin vielä kun C4:sta ei ollut farmaria saatavana.
Muoks. Ai niin: tämä nyt 60 tkm ajettu on minulle ensimmäinen, ehkei viimeinen.

Break se oli kyllä, mutta tuo X-Wagon on mediaseksikkäämpi, eikä ollenkaan niin tylsänkuuloinen Break.. ;D

MarieCurie

Mikä tää X-Wagon on? Toinen nimitys breakille...

rth

Lainaus käyttäjältä: Lemon - joulukuu 11, 2009, 11:11:42

Niin on. Jostain syystä kaikki farmarit nimetään nykyään kaikenmaailman "Sport Tourer" tms. On se vaan jotenkin upeampaa ajaa näemmä Spoorrt tuurerilla, ku farkulla. :P

LPK

Laitoin elokuun -09 alussa ensimmäisen Citroenin, joka on mallia XM 2.0i -95. Tällä viikolla vaihdettiin kyseiseen autoon uudet jousipallot ja auton ominaisuudet tuli vielä selvimmin esille. Kyyti on todella tasaista ja sillä on miellyttävä ajella vaikka pitempiäkin reissuja.  :) Mikäli suurempia ongelmia ei tulevaisuudessa tule eteen, niin pyrin ajelemaan autolla niin pitkään kuin suinkin mahdollista! Käytettynä huomioiden auton varustetason, ajo-ominaisuudet jne. mielestäni hinta-laatusuhde on kohdallaan.

Igor

Lainaus käyttäjältä: rth - joulukuu 11, 2009, 11:24:45

Niin on. Jostain syystä kaikki farmarit nimetään nykyään kaikenmaailman "Sport Tourer" tms. On se vaan jotenkin upeampaa ajaa näemmä Spoorrt tuurerilla, ku farkulla. :P
Eikös X-Wagon ollut varustetaso tai joku tarjousmalli? Ja nimenä kaiketi maahantuojan ihan itse keksimä.

- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa

rth

Lainaus käyttäjältä: Igor - joulukuu 11, 2009, 14:17:16
Lainaus käyttäjältä: rth - joulukuu 11, 2009, 11:24:45

Eikös X-Wagon ollut varustetaso tai joku tarjousmalli? Ja nimenä kaiketi maahantuojan ihan itse keksimä.

Vuoden 2004 lopussa esiteltiin Xsaran seuraaja C4. Siitä ei kuitenkaan tullut farmarimallia, joten Xsara Break jatkoi tuotannossa. Sen nimitys oli nyt Xsara X-Wagon ja vakiona oli SX-tason lisäksi radio/CD sekä korinväriset puskurit ja kylkilistat.

KariM

Lainaus käyttäjältä: rth lainasi ajovalonettiä ;)sekä korinväriset puskurit ja kylkilistat.

Onko facelift-xsaraa ylipäätäänkään tuotu maahan mustilla puskurilistoilla? En muista sellaista liikenteessä nähneeni.

jommy

Eka citroääni oli BX 1,4 leader vm 90 vuodesta 2000 vuoteen 2002. hyvin palveli 40 000tkm ensimmäisenä kulkineena.
Rekisteritietojen mukaan majailee vieläkin liikenteessä jossakin lahden tietämillä..

rth

Lainaus käyttäjältä: KariM - joulukuu 11, 2009, 20:40:05
Lainaus käyttäjältä: rth lainasi ajovalonettiä ;)sekä korinväriset puskurit ja kylkilistat.

Onko facelift-xsaraa ylipäätäänkään tuotu maahan mustilla puskurilistoilla? En muista sellaista liikenteessä nähneeni.

Itse olen yhden nähny mustilla listoilla.