Xsara - Kaasuläpän vikakoodi

Aloittaja väliveto, elokuu 22, 2008, 16:57:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

väliveto

Eli nyt on ensimmäinen sitikka (1,6 farkku-xsara vm.2002) hankittuna kuukausi takaisin ja jotain pientä on ollut ilmassa. Keskuslukko ongelmat olen nyt tältä foorumilta selvitellytkin, pitäisi vaan käydä eri ketjuissa annetut toimenpiteet jossakin vaiheessa läpi  ;)

Mutta nyt tänä aamuna pamahti palamaan tuo toimintahäiriön merkkivalo ja uskaltauduin ajelemaan korjaamolle jossa selvittivät äkkiä jossain välissä vikakoodin, joka paikansi lähteeksi (en muista ihan sanatarkasti) kaasuläpän heikon signaalin tms. mutta piirturinäytöllä ei minkään valtakunnan ongelmaa toiminnallisesti ollut lainkaan (pätkimistä tyms.). Itse olen huomannut viimeisen tankillisen bensaa huvenneen kiitettävästi kiivaammalla tahdilla, ainakin sekin syy selviäisi siinä?

Sain sitten uuden ajan keskiviikoksi, milloin mittaillaan laajemmin jotain arvoja, mutta eikä ainakaan mitään kummempaa oireilua ole päällä ja pitäisi olla turvallista körötellä

Onko kenelläkään mitään tietoa mitä tuleman pitää ja millaista remonttia mahtaa tarvita?

Keskiviikkoa odotellessa.

Edit: otsikko

väliveto

Huolto takana ja syyksi paljastui (muistaakseni): Kaasuläpän kannen riittämätön maadoitus. Maadoitus fiksattiin ja nyt antoi nollata vikakoodinkin. Hyvä hyvä!