Pölykapselien ihmeellinen elämä

Aloittaja marx, huhtikuu 19, 2008, 22:31:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jtbo

Aluja hankkiessa törmää kanssa ongelmiin, jos ei osta ökyhintaisia, niin voi heikommin onnistua tasapainotus, rengasliikkeessä työskentelevät ainakin manaa noita aluvanteita ja kehuvat kuinka paljon tasaisemmin pyörii peltivanteet, niinpä olen sitten tyytynyt peltivanteisiin.

rth

Lainaus käyttäjältä: jtbo - helmikuu 01, 2009, 22:16:58
Aluja hankkiessa törmää kanssa ongelmiin, jos ei osta ökyhintaisia, niin voi heikommin onnistua tasapainotus, rengasliikkeessä työskentelevät ainakin manaa noita aluvanteita ja kehuvat kuinka paljon tasaisemmin pyörii peltivanteet, niinpä olen sitten tyytynyt peltivanteisiin.

Aluvanteilla meno onkin vähän sellaista kulmikasta. :D Ei sentään, itse tykkään noista Xsaran originaaleista pöläreistä, sopivat auton ulkonäköön paremmin kuin halvat tahi kalliimmat alut.
Luojan lykky, ettei yhtään ole kadonnut.

jtbo

Ei nyt kulmikasta, mutta soikeaa  :-\

Hyvät alut on sitten hyvät, mutta nuo halvat kannattaa jättää kaupan koristuksiksi.

rth

Lainaus käyttäjältä: jtbo - helmikuu 02, 2009, 00:24:30
Ei nyt kulmikasta, mutta soikeaa  :-\

Hyvät alut on sitten hyvät, mutta nuo halvat kannattaa jättää kaupan koristuksiksi.

Eipä tarkoituksena ole kuin hommata uudet renkaat noille vanteille, sen verran nätissä kunnossa ja maalissa. Hiekkapuhallus tekee ihmeitä, varsinkin kun meni vähän firaabelina :D

Igor

Xsaran 15" ja C3:n 14" alkuperäiset pölynkeräimet eivät ainakaan vahingossa irtoa. Tosissaan sai repiä. Xsarasta sain yhden pölärin hieman reunasta halki, kun se lensi irrotettaessa aika vauhdilla betoniin. C3:n kapseleita on hierottu rotvalleihin oikein urakalla, mutta minkäänlaista halkeamaa ei löydy. Syviä naarmuja sitten sitäkin enemmän.

Yhdessä vääränmerkkisessä mulla oli joskus Bilteman tarvikekapselit, ja neljästä yksi lähti ehjänä irti...

- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa

rth

Lainaus käyttäjältä: Igor - helmikuu 03, 2009, 13:59:28
Xsaran 15" ja C3:n 14" alkuperäiset pölynkeräimet eivät ainakaan vahingossa irtoa.

On muuten totta, voimalla saa repiä ja yleensä sen jälkeen mies on persiillään maassa pöläri kädessä, jos se irtoaa vaan.

jtbo

Tykkään käyttää jotain kampeamisvälinettä jos jotain tuollaisia tiukkoja joutuu irrottelemaan, tai tykkäsin, silloin kun korjaamolla käsiä rasvasin...

KariM

Lainaus käyttäjältä: Igor - helmikuu 03, 2009, 13:59:28
Yhdessä vääränmerkkisessä mulla oli joskus Bilteman tarvikekapselit, ja neljästä yksi lähti ehjänä irti...

Minulla on bilteman pölärit muhkussa. Aikanaan ne ostettuani kaksi ensimmäistä hajosi jo ensimmäisessä kiinnitysyrityksessä. Halpoja kun olivat, ostin toisen setin varakappaleiksi, ja sain ehjänä kiinni muutaman kerran, tämä kun on jo kolmas auto jossa nuo samat kapselit ovat. Nyt talvipakkasella niitä kiinnitellessäni kahdesta kuitenkin hajosi jälleen kiinnityskynsiä, vaikka olin vienyt ne sisälle lämpenemään.

svc

C5:n kapselien kiinnipysymistä voisi ehkä parantaa hieman oikaisemalla sitä kapselin jousilankaa niistä venttiilin kohdan taitoksista.  ???
"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2,0 HDi -11, Seat León eHybrid -21

Putkimies22

Mulla olis sarja munakadetin 13" orkkispöläreitä, kuka haluaa? :)
Ex BXx13, Xantiax8, Xsarax2, AXx3

rth

Lainaus käyttäjältä: Putkimies22 - helmikuu 04, 2009, 23:30:33
Mulla olis sarja munakadetin 13" orkkispöläreitä, kuka haluaa? :)

Tuleeko munakadetti mukaan myös? :D

Putkimies22

Ex BXx13, Xantiax8, Xsarax2, AXx3

Gitikka

tässä lupaamani kuva -vähä myöhässä, ihan ei oo vertailukelposet kuvakulma, keli ja maisema senverto eri... auto silti sama

Velmanteri

Vellu alias Velmanteri
" Tässä on kato hydraulijousitus, se haistelee tietä."

jtbo

Lainaus käyttäjältä: Velmanteri - maaliskuu 28, 2009, 21:04:25
^ Ei näy  ???

Juu ei näy, aiemmin näkyi, mutta oli sen verran tummaa vanteiden alueella ettei näkynyt kuin mustaa, mutta kyllä musta on aina parempi kuin hopea, olkoon vaikka pölykapseli tai aluvanne ;D

Gitikka

siis ei näy koko kuva? vai mitä ei näy? mulla näkyy kyllä ku viittii kattoo, säätäkää näyttö ja värit.... no voinen koettaa laittaa selkeempää fotoo jotta näkyis...

ealab

Kevytmetallivanteiden hiekkapuhalus? Ehkä mieluimmin pähkinärouhe-, tai lasikuulapuhallus.

svc

Ei näy ei. Ei edes linkkiä siihen kuvaan.

quai_de_javel

Lainaus käyttäjältä: Gitikka - maaliskuu 29, 2009, 01:37:15
siis ei näy koko kuva? vai mitä ei näy? mulla näkyy kyllä ku viittii kattoo, säätäkää näyttö ja värit.... no voinen koettaa laittaa selkeempää fotoo jotta näkyis...
Ei näy mitään kuvaa, vain pieni punainen rasti kuvan paikalla. Ei paljon auta näytön yms. säädöt!  :x

svc

Lainaus käyttäjältä: Gitikka - maaliskuu 28, 2009, 18:49:46

tässä lupaamani kuva -vähä myöhässä, ihan ei oo vertailukelposet kuvakulma, keli ja maisema senverto eri... auto silti sama
Jokos nyt näkyisi näin lainauksessa?
Ja jos ei näy, niin:
http://lh6.ggpht.com/_9POnIJa2VJ8/Sc5Qfx0Y5_I/AAAAAAAAAtU/zJxvysyn0EU/s912/C5_vanteet.JPG

PicassoHDI

Lainaus käyttäjältä: svc - maaliskuu 29, 2009, 17:28:47
Lainaus käyttäjältä: Gitikka - maaliskuu 28, 2009, 18:49:46

Jokos nyt näkyisi näin lainauksessa?
Ja jos ei näy, niin:
http://lh6.ggpht.com/_9POnIJa2VJ8/Sc5Qfx0Y5_I/AAAAAAAAAtU/zJxvysyn0EU/s912/C5_vanteet.JPG

Ei toimi tuo linkkisi.

Gitikka

no joo... mikähän lieneekään... nyt mulla näkyy jo 3 kertaa toi sama kuva... täytyypä tsekata vielä.... itse kunkin asetuksiaan... meinaan jos toisilla näkyy, toisilla ei... ja voinhan mäkin viel taas kerran tsekata ton linkin, mutta jos se jollakin näkyy, eikös se periaatteessa ole oikein? vai oliko nyt niin että kukaan ei nää sitä, paitsi minä ite? muilla se punane rasti?

PicassoHDI

jtbo

Ensin kuva toimi, sitten se ei toiminut, sitten taas toimi kun teit sen lainaukseen, mutta nyt taas ei toimi. Kopioimalla osoite uuteen ikkunaan toimii, joku mättää kuvapalvelussa tai tavassa jolla jaat osoitteen, veikkaan ettei käyttämäsi palvelu suvaitse kuvan linkittämistä tai sitten palvelussa voi olla jokin kopioitava versio kuvan osoitteesta.

XsaraVTR84

Täällä näkyy ainakin uusimmalla firefoxilla...   ;)