C5 hifistysongelma

Aloittaja CeeVitonen, huhtikuu 16, 2008, 17:53:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

CeeVitonen

Moi :) Tulin varta vasten tänne kysymään tietoa kyseisestä ongelmasta, luulen että täältä löytää jonkinlaisen vastauksen. Eli asiaan, mites on, onko Citroen C5 -06 vtr mallin omassa cd soittimessa rca eli vahvistinlähtöjä? Jos on niin miten tämä integroitu "muovi"soitin saadaan mahdollisimman helposti pois paikastaan? Samoin sitä kyselisin myös että kummalta puolen tulipeltiä johtoja varten oleva reikä on näissä sitikoissa? Ois mukava saaha vähän tietoa kyseiseen asiaan liittyen kun on ollut vähän mielen päällä pieni sointipuolen parannus. Kiitos jo etukäteen  :angel:

CC-CAR

ei taida olla sitä muovitulppa reikää missään....?

CeeVitonen

Enpä oo pystynyt pahemmin tutkiskelemaan ku auto päivittäisessä käytössä... Tuo soitin juttu ehkä eniten askarruttaa että löytyykö sieltä niitä vahvistinlähtöjä ja saako tota soitinta ehjänä ulos kuopastaan  ???

Gusse

Oletko katsonut tuota radion irroitusta käyttöohjekirjasta tai sitten radion käyttöohjekirjasta. Omassa C2:ssa on muistaakseni jomassa kummassa näytetty miten radio irroitetaan.
exät  XC60 T8 -18, F-Pace -16, Niro -18, Proceed Gt -19, Sportage -16, F20 118d -12, E91 320i -09, BX Gti, Giulietta 1.4 MA, Focus W -13, E87 116i -07, 147 -07, GT -05, 307 -05, Delta -09, C2 VTS -05, ZX 1.4 -97, Xsara 1.8 16v -98, CX 20 TRE, Volvo 460

CeeVitonen

Lainaus käyttäjältä: Gusse - huhtikuu 17, 2008, 14:03:14
Oletko katsonut tuota radion irroitusta käyttöohjekirjasta tai sitten radion käyttöohjekirjasta. Omassa C2:ssa on muistaakseni jomassa kummassa näytetty miten radio irroitetaan.
Tuo pitää tarkistaa! ;)

p20089

Terve!
Soitin on helppo irrottaa ruuvaamalla pienikokoisella torx-päisellä ruuvarilla niistä soittimen reunoissa olevista rei'istä.
Olen irrottanut soittimen useaan kertaan mutten nyt muista oliko RCA-liittimiä.
Sopivan ruuvarin saat kaupasta, muistaakseni kokoa 10.

CeeVitonen

Lainaus käyttäjältä: p20089 - huhtikuu 19, 2008, 13:30:43
Terve!
Soitin on helppo irrottaa ruuvaamalla pienikokoisella torx-päisellä ruuvarilla niistä soittimen reunoissa olevista rei'istä.
Olen irrottanut soittimen useaan kertaan mutten nyt muista oliko RCA-liittimiä.
Sopivan ruuvarin saat kaupasta, muistaakseni kokoa 10.

Okei! Kiitti, pitää kokeilla :)

Simon Le Bon

Uutena C5:n omistajana kysyisin notta onko alkuperäisessä soittimessa koodi?
Mitään lappusia papereissa ei ollut mukana eikä soittimen käyttöohjeessakaan.
Joten jos irroitan soittimen niin meneekö mykäksi?

Näitä rattiohjaimen välikappaleita, monen merkkisiä olen nähnyt täällä linkitettyinä mutta onko kukaan laittanut Sonyn soitinta, sitä jossa on plugilla kytkettävä ohjain? Mistä välijohdon voisi saada?

lukkis

Soittimeen on ohjelmoitu auton runkonumero, sitä se käy haistelemassa jostain älylaatikosta. Näin yksinkertaistaen.

Eli ei tarvitse sen kummemmin koodia laittaa, soitin haistelee että tuttu ja turvallinen auto :). Sitten pitää tai ainakin kannattaa ilmoittaa autolle että nyt ei ole (omaa) soitinta testerin kautta :-\...

KariM

Lainaus käyttäjältä: Simon Le Bon - huhtikuu 21, 2008, 13:13:41
Näitä rattiohjaimen välikappaleita, monen merkkisiä olen nähnyt täällä linkitettyinä mutta onko kukaan laittanut Sonyn soitinta, sitä jossa on plugilla kytkettävä ohjain? Mistä välijohdon voisi saada?

Tuolta löytynee. Omasta kokemuksestani en tuota Incarteciä uskalla Pioneerin / Sonyn tapauksessa suositella. Nämä merkit rinnastuvat sikäli että molemmat käyttävät analogiseen jännitetasoon perustuvaa viestiä. Tässä toteutuksessa Incartec toimi huonosti Pioneeria ohjatessaan. Kuulemma Blaupunktin kanssa toimii hyvin, mutta Blaukkarin protokolla onkin tyystin erilainen.

Sonyn soittimen kanssa auton mukana tuli muistaakseni Autoleads-merkkinen adapteri, se toimi hyvin. Tiedä sitten mistä niitä saisi ostaa.