Vaihdatteko itse renkaat autoonne?

Aloittaja CC-CAR, huhtikuu 09, 2008, 08:08:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marx

Lainaus käyttäjältä: likrihy - huhtikuu 25, 2008, 22:42:53
No en, sitä vartenhan mulla on mies. ; )
Itse laitan kyllä naiseni, vaimon ja tyttäret kantamaan renkaan kukin ja muutenkin avustamaan.. Tai siis en toki käske, mutta haluavat tasa-arvoisina yksilöinä olla mukana kaikessa. Mukavasti vaihtuu renkaat, kun naiseni tekevät lähes kaiken muun kuin pulttien avaamisen ja kiristämisen. Kun laitoin jatkovarren avaimeen, niin tekivät senkin. Mihinkäs miehiä enää tarvitaankaan...
Ps Itse viihdyn kyllä keittiössäkin.
ex Xsara 1,6 16V  XWagon A -05 (perhepiirissä edelleen)

MarieCurie

Lainaahaluavat tasa-arvoisina yksilöinä olla mukana kaikessa. Mukavasti vaihtuu renkaat, kun naiseni tekevät lähes kaiken muun kuin pulttien avaamisen ja kiristämisen. Kun laitoin jatkovarren avaimeen, niin tekivät senkin.
hienot naiset sulla, mutta mitäs tasa-arvoa tää enää on...?

ealab

tekivät avaimen, Sinä jatkovarren?? :)

marx

Lainaus käyttäjältä: likrihy - toukokuu 23, 2008, 21:47:13
Lainaahaluavat tasa-arvoisina yksilöinä olla mukana kaikessa. Mukavasti vaihtuu renkaat, kun naiseni tekevät lähes kaiken muun kuin pulttien avaamisen ja kiristämisen. Kun laitoin jatkovarren avaimeen, niin tekivät senkin.
hienot naiset sulla, mutta mitäs tasa-arvoa tää enää on...?
Tasa-arvoa parhaimmillaan! Tyttäret nuorempina haluavat vanhenevaa isää auttaa (vähän liikaakin) No toki iskä opiskelevia tyttöjä rahallisesti auttaa, minkä voi. Käytännössä; teen parhaillaan kahta työtä, noin kaksitoista huonosti palkattua tuntia/vrk! Tämä nyt ole oikeasti mainittavan arvoinen asia, tokihan jälkikasvusta huolta pidetään. Ja Ihanat Naiseni pyrkivät tekemään, minkä voivat. Vaimoni tosin yhdestä työpaikasta saa enemmän kuin minä kahdesta... Tasa-arvoa sekin, hyvinkin palkkansa ansaitsee!

MarieCurie

LainaaVaimoni tosin yhdestä työpaikasta saa enemmän kuin minä kahdesta... Tasa-arvoa sekin, hyvinkin palkkansa ansaitsee
no ei todellakaan ole mun mielestä tasa-arvoa, sana merkitsee mulle kirjaimellisesti TASA-ARVOA, että molemmat ovat saman arvoisia, eikä pelkästään perinteisten roolien rikkomista. Tästä voisin kirjoittaa vaikka kuinka paljon, mutta tää foorumi ei ole oikea paikka sille, joten en jatka tätä keskustelua tän pidemmälle!

marx

Siis nainen ei saa tienata miestä enempää? Tasa-arvon nimissä miehille sama palkka? No toki emme juuri nyt tee samaa työtä, mutta aikaisemmin olimme jopa samalla työpaikalla ja silloinkin hän sai enemmän (oli minua pätevämpi ja pitempään töissä ollut). Aika outoa, kun olemme lopultakin samanarvoisia, niin Sinun mielestäsi minun miehenä pitäisikin olla vielä tasa-arvoisempi! Älä jatka keskustelua; sanonpahan vaan, että olen enemmän "femakko" kuin sinä ikinä! Ja vielä MIES! PERKELE! (Tulihan se sieltä)

marx

Anteeksi isot kirjaimet, viinihöyryissä kirjoittelin.. Niin kuin se mikään puolustus sinänsä olisi.

MarieCurie

LainaaAnteeksi isot kirjaimet, viinihöyryissä kirjoittelin..
Mitäs tuosta. Aurinkoista kesää!  :)

ealab

Ei siinä mitään, kun ( puna-)viinihöyryissä. Leppoisaa suvea vaan.
Ps. Samasta työstä sama palkka ja samankokoiset lapiot. :)

Sumppu

Itsehän nämä hoidan. Ei näistä nyt viitsi mitään maksaa, kun on joku n. 10 min homma.

sakari

Mikä on momentti C3:n pyörän pulteissa; onko sama pelti- ja aluvanteissa ? Onko jotakin jippoja arvioida momenttia käsipelillä ?

Sakari

Xari

Lainaus käyttäjältä: sakari - kesäkuu 23, 2008, 23:29:18
Mikä on momentti C3:n pyörän pulteissa; onko sama pelti- ja aluvanteissa ? Onko jotakin jippoja arvioida momenttia käsipelillä ?
Sakari

Ristikkoavaimella käsin ilman apinanraivoa niin on aika kohdallaan ;)

Brando

Laiturin Shell Kuopion Jynkässä säilyttää ja vaihtaa.

4551859

Lainaus käyttäjältä: marx - toukokuu 17, 2008, 00:18:49
Lainaus käyttäjältä: likrihy - huhtikuu 25, 2008, 22:42:53
No en, sitä vartenhan mulla on mies. ; )
Itse laitan kyllä naiseni, vaimon ja tyttäret kantamaan renkaan kukin ja muutenkin avustamaan.. Tai siis en toki käske, mutta haluavat tasa-arvoisina yksilöinä olla mukana kaikessa. Mukavasti vaihtuu renkaat, kun naiseni tekevät lähes kaiken muun kuin pulttien avaamisen ja kiristämisen. Kun laitoin jatkovarren avaimeen, niin tekivät senkin. Mihinkäs miehiä enää tarvitaankaan...
Ps Itse viihdyn kyllä keittiössäkin.

Mulla vähän sama homma, tosin tyttäriä ei ole, mutta avovaimo vaihtaa/on apuna renkaanvaihdossa sen takia, että eipähän ole sormi suussa sitten kun tienpäällä rengas puhkeaa.

Viimeksi 2 viikkoa sitten piti vaihtaa rengas töistä lähdettyä, kun oli naula mennyt läpi.

Gitikka

kyllähän ne itte tulee vaihettua kun ei ole tuota marx:n mainitsemaa komppaniaa:"Itse laitan kyllä naiseni, vaimon ja tyttäret " siinähän menee jo kaikki renkaat kerralla... mitäs vaimo tykkää kun naisesi samoissa "bileissä" mukana?

kyl ne tuol työpaikallakin välil katooo kieroon ku työpäivän päälle heittää rengas-rulijanssin xantiaan... tosin ny tuo C5 et viittiikö enään nii hienoon ite vaihtaa... pakkohan se on vaihtaa kun osaa eikä raaski toiselle siitäkään maksaa...

meillä o päiväkotikin samassa pihassa ku työpaikka, siinä yhden äitylin lapsukaiset innolla katteli, tyttö varsinkin, ei taida kotona isi "oikeita töitä" tehäkkään, sai äiti selitellä et renkaanvaihtopuuhia... no rikkaalla huvinsa ku köyhä tekee duunia, voi sit sanoo jälkikasvulleen et lukekaas kirjoja ja opiskelkaa ni ei teijänkään tartte hanttihommia tehhä.... (tässä episoodissa muuten melkeen yhtähyvä iskuvinkki kuin koiranulkoiluttamisessa... yh-äiti tykkää ku ukko tekee jotain...) no itte ONNEKSI varattu ettei tartte rengasjumppaa harrastaa pakollista enempää...

hyvää jumppaa vaan kaikille!

saas nähhhä talvella miten kitkat C5:ssa toimii, no ei ainakaan harmita nastojen kuluminen täällä etelän asfalteilla...

KKu

Gitikka: kyllä kitka toimii, jäällä sitten massan huomaa ... ;D

Alkuperäiseen viestiin: Itte vaihdan renkaat 3 keskenkasvuisen avustuksella, 2 vie pultit piiloon ja kolmas yrittää etsiä ne takaisin. Renkaat vaihtuu alle tuntiin, toinen mokoma meneekin siihen pulttien etsintään.