Kirjoittaja Aihe: C5 ja Auto Bild-vertailu  (Luettu 2360 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jormakauno

  • Vieras
C5 ja Auto Bild-vertailu
« : Maaliskuu 16, 2006, 19:49:01 »
Kotiin tulleessa Auto Bildin mainoksesta huomasin,että C5 on ollut joskus konttiperäisten vertailussa Passatin,Mondeon,Lagunan ym kanssa.Voisitteko kertoa,miten vitonen menestyi tässä porukassa.Itseltäni on tuo lehti jäänyt huomaamatta.

TatuS

  • Vieras
Vs: C5 ja Auto Bild-vertailu
« Vastaus #1 : Maaliskuu 16, 2006, 20:56:48 »
Näkyykö siinä lehden numero jotta osaa etsiä tuosta pinosta.
On muuten uudessa moottorissakin(c5,accord,superb)...juttu vielä lukematta.

Xanteri

  • Vieras
Vs: C5 ja Auto Bild-vertailu
« Vastaus #2 : Maaliskuu 17, 2006, 12:10:25 »
Kotiin tulleessa Auto Bildin mainoksesta huomasin,että C5 on ollut joskus konttiperäisten vertailussa Passatin,Mondeon,Lagunan ym kanssa.Voisitteko kertoa,miten vitonen menestyi tässä porukassa.Itseltäni on tuo lehti jäänyt huomaamatta.

Joo, tämä kiinnostaisi minuakin kovasti.

Oon muuten ihmetellyt kovasti yhtä asiaa noissa C5:sen koeajoissa ja arvosteluissa: usein eteen tulee maininta C5:sen puutteellisesta suuntavakaudesta etenkin tuulisella ilmalla. Minulla kun on pikemminkin sellaisia kokemuksia, että C5 kulkee todella vakaasti ja suoraan, oli keli mikä tahansa. Enkä ole edes Sport-alustaa käyttänyt, jonka pitäisi kuulemma vakauttaa menoa entisestään esim. kovassa sivutuulessa. Ajamistani autoista ainoastaan Xantia on ollut selkeästi suuntavakaampi, mutta sehän nyt meneekin kuin juna. Pösö 406 HDI oli suurin piirtein yhtä vakaa kuin Cfemma, muut ovat olleet ainakin jonkin verran seilaavampia. Olisi mielenkiintoista kuulla muilta C5-kuskeilta, miten koette autonne suuntavakauden verrattuna muihin ajamiinne autoihin?

Poissa Zamster

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 92
  • Peukkuja: 2
  • Sukupuoli: Mies
  • BX 16 Soupapes '90
Vs: C5 ja Auto Bild-vertailu
« Vastaus #3 : Maaliskuu 17, 2006, 13:05:39 »
Miksipä ette lukisi itse: http://www.ford.fi/uutiset/autobild2005-mondeo.pdf

Muistin nimittäin että tuo tuli joskus bongattua verkosta kun tarvitsin referenssiä muistini tueksi C5:n erinomaisia jarruja koskevaan keskusteluun...  :)