Harmittaa: C5

Aloittaja huophe-1, marraskuu 03, 2007, 23:42:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

huophe-1

Osaako kukaan sanoa miten korin rakenteet kestävät ilman vaurioita,kun autoa vedetään vetosilmukasta ???

berlingo citikka

Kyllä ne pitäisi kestää ihan hyvin jos ei naru pääse muovia painamaan kireenä ollessa,jolloin voi sattua halkeama...
VEtosilmukka on suoraan kyllä  metalli metallia vasten

Jankos

Mitä tarkoitat vetosilmukalla?

Sitä irtonaista mikä kierretään kiinni puskurin peitelevyjen alla oleviin kierteisiin?
Rallia ranskalaisella :D
www.facebook.com/RapideRallyTeam/

Mörökolli

Auton käsikirjan läpilukemisesta ei olisi ainakaan haittaa.

huophe-1

Tarkoitin juuri sitä kierteillä varustettua silmukkaa (vetokoukkua) ,johon kiinnittään köysi,auton vetämiseksi ojasta pois!

Pasis

Lainaus käyttäjältä: huophe-1 - marraskuu 04, 2007, 22:28:56
Tarkoitin juuri sitä kierteillä varustettua silmukkaa (vetokoukkua) ,johon kiinnittään köysi,auton vetämiseksi ojasta pois!

Nythän sekin selvisi, miten otsikko liittyi kysymykseen.

Tepi

Jos se auto on ojassa niin kyllä mä vetäisin juuri tuosta paikasta, koska se on siihen tarkoitettu. Kai jostain tukivarsistakin uskaltaisi repiä, mutta sitten vaarana lienee köyden osuminen puskureihin ym muoviosiin?
BX Sport
ex C5X 225 Shine Pack Launch Edition -22, C5 204 HDiA Exclusive Tourer -14, C5 163 HDiA Dynamic Tourer -12, C5 136 HDiA Confort Tourer -08, C5 2.0 Business -04, Xantia 2.0 SX -99, Xantia 2.0 VSX -93, BX 1.4 -85

Petteri L

Sehän ei vissiin se irtokoukku sitten sovi (ainakaan I-koppaisessa) farmarissa takapuskurin koloon... >:(
Citroen DS5 HDi 163 So Chic -13

aaltosa

Lainaus käyttäjältä: Petteri L - marraskuu 05, 2007, 13:09:25
Sehän ei vissiin se irtokoukku sitten sovi (ainakaan I-koppaisessa) farmarissa takapuskurin koloon... >:(
Mulla ainakin oli I-koppaisessa Breakissa silmukat erikseen kumpaankin päähän.

TeeKoo

Kerrohan aaltosa, sopiiko takapään koukku paikalleen?

Mulla -02 breakissa ei sovi.
TeeKoo Turust autona C5 III Break HDi204 Exclusive A vm. 2011

Markkis

Mun I-koppasessa berlinessä on takapuskuriin jengoilla kierrettävä lenkki. Etupuskuriin ei ole koskaan tarvinnut kokeilla.

aaltosa

Lainaus käyttäjältä: TeeKoo - marraskuu 05, 2007, 19:53:46
Kerrohan aaltosa, sopiiko takapään koukku paikalleen?

Mulla -02 breakissa ei sovi.
Eipä koskaan tarvinnut kokeilla; nyt ajelen berlinellä, ettei pääse enää kokeilemaankaan. Oletinpa vaan, että kun on kaksi erilaista, niin toinen käy taakse ja toinen eteen.