Aletaanko C5 autoilijat tervehtimään kädennostolla kuten karavaanarit?

Aloittaja Psapete, maaliskuu 18, 2025, 07:13:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Psapete

Viikonloppuna olin autoilemassa pohjanmaalla ja eräällä kylällä tuli samanlainen C5 vastaan ja hän nosti kättä kuten karavaanarit, ja kun sytytys oli hieman myöhäisellä niin nostin minäkin, mutta se taisi tulla liian myöhään että olisi kerennyt nähdä. Siitä tuli ajatus että alettaisko tervehtimään vastaan tullessa silloin kun se liikennetilanne huomioiden on helppoa.

Jarppa

Samaa voisi ehdottaa myös Ds5:n kuskeille. Todella harvalukuisasti liikkuu tiellä näitä...

Pate

Entäs Peugeot RCZ?
Itse näen lähinnä oman autoni. Viime vuoden joulukuussa näin toisen.
Italia on ollut EU:ssa nettomaksaja 80-luvulta lähtien .

Jarppa

RCZ on kyllä hieno. Harmi, että bentsiini-thp ei houkuttele. Dieselinä näitä taisi mennä kaupaksi todella vähän...

Pate

Näitä RCZ-dieseleitä oli joskus kilvissä Suomessa vain 44 kpl.
Italia on ollut EU:ssa nettomaksaja 80-luvulta lähtien .

Megaman

Aina kun tulee Coupe vastaan, lapa nousee. Kerran viime vuonna, nyt on ollut vähän hiljaisempaa... 😆

407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...

Aakku

Aina, kun tulee Sätkä vastaan, niin tapana on kahden sormen tervehdys.
Citroën 2CV AZ Berline -56

axman

Lapa nousee aina kun mielenkiintoista tulee vastaan,ja rättäreille aina moikataan asiaankuuluvasti.Ja motoristi tietenkin moikkaa toista.Jos ny toista C5 kuskia alan moikkaa ni hää loppupäivän miettii kuka vittu tuoki oli!!

Samo

DS3 kuskit tuntuu tervehtivän aika usein kun tulee vastaan. Itse vilkuttelen kaikille patongeille jos kuski näyttää yhtään hyvätuuliselta. ;D
DS3, C-Crosser, P407 SW