C5 X7 konepellin kaasujousi kimppatilaus

Aloittaja Jr-, marraskuu 19, 2020, 07:24:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jr-

[Mode edit] Yhdistetty keskustelut tilaamisesta yhteen, tässä kopsu tuolta tuorreimmista viesteistä:
Lainaus käyttäjältä: CelaVii5 - marraskuu 20, 2020, 11:06:05
Eiköhän tähän ole oma ketju paikallaan.

Mukana tällä hetkellä:
....[uudemmissa viesteissä lista]...
https://www.youtube.com/watch?v=wTZICj29-AQ

Voin siis tilata Kuopioon ja lähettää mieluiten kootusti eteenpäin. Toki jos joku keskeisemmällä sijainnilla asuva foorumisti haluaa hoitaa homman niin sekin passaa. Lienee 7,99€ eteenpäin lähetys Suomessa mitä nopeasti Postin sivuilta hintoja katselin.

Hintaa 30kpl/setti, postikulut 25€ ainakin yhdelle setille, pitää vielä varmistaa tuleeko 10 settiä samalla rahalla Suomeen.

Lainaus käyttäjältä: K1mm0 - marraskuu 18, 2020, 22:18:38

Onko sulla tästä tarkempia tietoja laittaa?

Ryhmä on International Citroen C5 Club, henkilö joka myi Michal Green.

https://www.facebook.com/groups/citroenc5sevenler/permalink/10157969826059373/
ë-C4 Shine 2022
e- 2008 FL 2023

*haaveillaan*
C6 3.0 V6

Jarppa

Aika jännästi toteutettu, jos nyt liikkuvasta kuvasta oikein tulkitsin, hydroaisat menevät ristiin? eikä suoraan molemmilta sivuilta samaan tyyliin kuin tuo alkuperäinen metalliaisa...

K1mm0

Lainaus käyttäjältä: Jarppa - marraskuu 19, 2020, 10:33:49
Aika jännästi toteutettu, jos nyt liikkuvasta kuvasta oikein tulkitsin, hydroaisat menevät ristiin? eikä suoraan molemmilta sivuilta samaan tyyliin kuin tuo alkuperäinen metalliaisa...

Siis, mitä tarkoitat? Tuossahan on vain yksi kaasujousi ja se on tuossa vasemmalla auton pituussuunnassa...

CelaVii5

Kyselin tuota itsekin ja postikulut aika kovat kun tuplaa melkein hinnan (shipping cost 25€ (+price kit 30€)).

Michal ehdotti että tulee samoilla posteilla useampi setti. Kimppatilausta?

K1mm0

Voisin lähteä mukaan jakamaan kustannuksia. Mistä päin Suomea pitäisi tulla hakemaan jos teet tilauksen?

Jarppa

Siis, mitä tarkoitat? Tuossahan on vain yksi kaasujousi ja se on tuossa vasemmalla auton pituussuunnassa...
[/quote]

Näniinjuu...kaihiset likinäköiset silmäni eivät tuota osanneet tulkita :'(

Jarppa

Voin myös lähteä mukaan yhteistilaukseen! Hyvä idea!!!

CelaVii5

Pete1977

Vantaalta voisi löytyä myös yksi kiinnostunut.
C5 Break SX 2.0 Aut. 2005 Hyd3 & Comf. - Fiilistelyyn ja liitelyyn
C5 Sedan 2.0 HDi Aut. 2010  Hyd3+ - Maantielle matkantekoon
C2 VTS 1.6 2006 - Pikkutielle kovaan ajoon

CelaVii5

Eli mukana:
Pete1977
Jarppa
K1mm0
CelaViis

4 settiä siis, onko muita innokkaita? Voin toki tilata läjän ja laittaa vastaanottajan piikkiin postilla eteenpäin, ja jos joku voi täältä noutaa niin passaa sekin.

sitikkaporo

Mieluusti lähden mukaan tilaukseen
ë-C4 2023, Dyane -68 projekti, Mitsu Outlander PHEV 2016

Terman

Mulle myös, osallistun tilaukseen!

Teuski

Olen facebook-rajoittunut eikä toi video pyöri mulla.

Onko tässä siis X7:aan konepeltiin kaasujousi kaikkinen tykötarpeineen?
Mitäs tolle nyt näyttäisi hintaa tulevan kimppatilauksessa?
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-

CarrierGrade

Lähden kanssa mukaan kimppaan. Olin jo yhteydessä Michal Greeniin ja hän tosiaan ehdotti kimppaa. Mukana ollaan - Vihdistä!
C5 2,0 163Hdi Tourer -16 autom
DS5 Hybrid4 2,0 Hdi -12 BMP
C5 2,0 136Hdi Tourer -10 man
C3Aircross 1,2 Puretech110 -17, Berlingo 2.0 HDI -08 , Berlingo 1,9D Van -03, Berlingo 1,9D Multispace -98

Teuski

Olen myös mukana kahdella satsilla jos postikulut saadaan maltillisiksi. Nouto ei onnistu Kuopiosta.
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-

K1mm0

Jos PK-seudulla asuu useampikin, niin onnistuisiko lähetys yhteen paikkaan ja sieltä sitten muut kävisivät hakemassa? Minä asun Järvenpäässä ja liikun myös Lahden suunnalla.

sitikkaporo

Lainaus käyttäjältä: K1mm0 - marraskuu 20, 2020, 09:01:07
Jos PK-seudulla asuu useampikin, niin onnistuisiko lähetys yhteen paikkaan ja sieltä sitten muut kävisivät hakemassa? Minä asun Järvenpäässä ja liikun myös Lahden suunnalla.

Hep, Lahteen kuljetus mieluusti kiitos!

sitikkaporo

Voisiko ylläpito siirtää tämän tilauskeskustelun omaksi ketjukseen???

Äijä

Olisin myös mukana, Jämsä, mallia hyde.

CelaVii5

CelaVii5

Eiköhän tähän ole oma ketju paikallaan.

Mukana tällä hetkellä:
Pete1977
Jarppa
K1mm0
CelaViis
sitikkaporo
Terman
CarrierGrade
Teuski x2
Äijä

https://www.youtube.com/watch?v=wTZICj29-AQ

Voin siis tilata Kuopioon ja lähettää mieluiten kootusti eteenpäin. Toki jos joku keskeisemmällä sijainnilla asuva foorumisti haluaa hoitaa homman niin sekin passaa. Lienee 7,99€ eteenpäin lähetys Suomessa mitä nopeasti Postin sivuilta hintoja katselin.

Hintaa 30kpl/setti, postikulut 25€ ainakin yhdelle setille, pitää vielä varmistaa tuleeko 10 settiä samalla rahalla Suomeen.

K1mm0

Kuinka moni tilaajista on Uudeltamaalta ja mistä päin? Jos Celavii5 hoitaa tilauksen ja lähettää jollekin PK-seudulle, niin sieltä saisi muut noukittua. Ja minä voisin tiputtaa yhden satsin sitikkaporolle kun siellä suunnalla aika paljon liikun. Sitten pitäisi sopia miten hoidetaan maksu Celaviitoselle, kun hinnat on tiedossa.

ace

Täältä Kaarinasta myös käsi nousee tilaushalukkuuden merkiksi!
C5 Aircross Hybrid/2021, C5 240 HDi sedan/2012 (ex. BX, Xm V6, Xantia Activa TCT, C4)

K1mm0

Se myös kannattaa huomioida, että siitä on omat versiot hyde- ja rautajousiselle. Mulla on hyde.

CelaVii5

Tilisiirto tai mobilepay passaa mulle ainakin. Kunhan saadaan kokonaismäärä selville, niin olen yhteyksissä Michaliin uudelleen. Jos vaikka sunnuntai-iltaan mennessä saadaan kimppaan osallistujat selville? Sitten voisi kukin tilaaja laitella mulle yv-viestiä toimitusosoitteesta ja auton tyypistä, niin voin vastauksena laittaa maksutiedot.

Mukana tällä hetkellä:
Pete1977
Jarppa
K1mm0
CelaViis
sitikkaporo
Terman
CarrierGrade
Teuski x2
Äijä
Ace

11kpl.