DS5 - avaimen korjaus?

Aloittaja Petteri L, marraskuu 11, 2019, 09:59:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petteri L

Terve;

DS5:n toinen avain lakkasi toimimasta kauko-ohjaimena: ei toimi avaimet taskussa -käynnistys eikä ovien avaus, eikä nappuloista ovien kauko-ohjaus - käyntiin lähtee tuollakin avaimella, kunhan sen työntää avainpoteroon.

Onko kokemuksia, että korjaako tuollaisen joku (pääkaupunkiseudulla)? Vai onko vaan lähestyttävä Vehoa (mitähän uusi mahtaa maksaa - onko kokemuksia?)?

Patterista ei ole kiinni - se uusittiin jokunen kuukausi sitten kellosepällä, ja nyt kävin asian nyt myös tarkastuttamassa, patteri ei ole loppu, vaan hyvässä hapessa.

Jatkokysymys: avaimia näyttää maailmalla olevan kaupan aika edullisestikin - saako ostetun avaimen koodattua omalle autolle Suomessa (ja miten?)? Aihepiiri on minulle vieras...

???
Citroen DS5 HDi 163 So Chic -13

Petteri L

Vastaanpa tähän hätään itselleni: nyt on käyty Helsingin Herttoniemessä Autonavaimet -liikkeessä: mittasivat avaimen, ja tuomio oli, että ei lähetä yhtään mitään, joten uusi pitäisi hankkia.

290,- on alkuperäisvaraosa heiltä hankittuna, ja heidän toimintakuntoon saattamana. Mietin vielä hetken...

Tuollakin avaimella saa auton käyntiin (ja nyt kun olen rasvannut lukkopesää auton minulla ollessa, niin metalliavaimella pääsee ovestakin - ensimmäisen kerran (kun patteri meni) ei ollut toivoakaan saada autoa lukkoon, oli ihan yhtä puuta ympäristön kanssa lukkopesä. Onneksi jäi työpaikalla ovet lukitsematta, eikä autoon pääsemättä. :) ).
Citroen DS5 HDi 163 So Chic -13

hyper

Lainaus käyttäjältä: Petteri L - marraskuu 26, 2019, 15:32:26
290,- on alkuperäisvaraosa heiltä hankittuna, ja heidän toimintakuntoon saattamana. Mietin vielä hetken...
Kannattaa varmaan kysyä merkkiliikkeestäkin tarjous. Herttoniemessä Metro-auto taitaa olla nykyinen kauppias jos samalla alueella liikut?
Nykyinen kulkuneuvo: Mustang Mach-E GT  Ex: Kia Optima, Honda CR-V,  Citroen C5-II Break

7

Kaukosäädin n. 500€ + käyttöönotto-ohjelmointi n. 30-130€

Jarppa