Kirjoittaja Aihe: DS5 kokemukset  (Luettu 720 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Gekko

• "C1"
  • *
  • Peukkuja: 0
DS5 kokemukset
« : Elokuu 04, 2019, 09:49:09 »
Hei! 4v tuli täyteen cactuksen omistajana ja DS5 hinnat ovat tulleet niin alas, että olen alkanut miettimään auton vaihtoa. Kysymykseni on, että mitä kannattaa ottaa huomioon noissa DS5:ssa? varsinkin hybridi mallissa?

Poissa Deeässä5

• "C2"
  • **
  • Peukkuja: 5
Vs: DS5 kokemukset
« Vastaus #1 : Elokuu 04, 2019, 20:51:23 »
Ensimmäisenä unohda THP- bensakoneet, vain Hdi-koneissa on järkeä. Hybridistä en sano mitään kun ei ole kokemusta.
Alkuperäiset iskarit ovat surkeat, joten vaihda Konin FSD:t tai vastaavat. Pyöriksi 17" vanteliia 215/55 17 kumit, niin autoa voi sanoa jopa mukavaksi. Jousien katkeamisia on esiintynyt, joten kannattaa tarkistaa.
Näillä eväillä erittäin tyylikäs, mukava ajettava ja laadukas "premium"-auto.

Poissa Zego

• "C8"
  • Peukkuja: 27
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
« Vastaus #2 : Elokuu 04, 2019, 21:05:20 »
Ne iskarithan vaihtuivat myös tehdas-DS5:ssa joten ei ole pakko vaihtaa jos on riittävän uusi. Itse ajanut sellaista ja oli kyllä riittävän pehmeä minulle.

Poissa Gekko

• "C1"
  • *
  • Peukkuja: 0
« Vastaus #3 : Elokuu 05, 2019, 09:42:22 »
miten paljon yleensä huollot maksavat dieseleissä? ja onko jakohihnalla vai ketjulla ja mikä niiden vaihtoväli mahtaa olla? kuitenkin hakusessa 2015 ylöspäin malli niin ei oikein huvittaisi jos heti seuraavassa huollossa olisi joku iso huolto edessä. vanteet kyllä mielellään ottaisin 17" kun metsäteitä joudun ajelemaan kun maalla asun sekä teiden kunto on romahtanut täällä päin niin että matalaprofiiliset vanteet vain menevät rikki. mielellään en alustaan tekisi muutoksia kun haluaa katsastuksista selvitä ilman että joutuu muutoskatsastamaan

Poissa Deeässä5

• "C2"
  • **
  • Peukkuja: 5
« Vastaus #4 : Elokuu 05, 2019, 09:44:35 »
Ne iskarithan vaihtuivat myös tehdas-DS5:ssa joten ei ole pakko vaihtaa jos on riittävän uusi. Itse ajanut sellaista ja oli kyllä riittävän pehmeä minulle.
Niin vaihtuivat 2014 takavaimentimet surkeista tyydyttäviksi. Jos kuitenkin hyvät haluaa, niin sitten Konin FSD:t tai vastaavat. Kaikkia noita kolmea versiota olen ajanut ja erot ovat merkittävät. Konien saatavuudesta DS5:een tällä hetkellä ei minulla ole tietoa.

Poissa Xari

• "C8"
  • Peukkuja: 15
  • Sukupuoli: Mies
  • BX 1.9 GTi A-91
« Vastaus #5 : Elokuu 05, 2019, 20:41:28 »
Niin vaihtuivat 2014 takavaimentimet surkeista tyydyttäviksi. Jos kuitenkin hyvät haluaa, niin sitten Konin FSD:t tai vastaavat. Kaikkia noita kolmea versiota olen ajanut ja erot ovat merkittävät. Konien saatavuudesta DS5:een tällä hetkellä ei minulla ole tietoa.

FSD:n valmistus on lopetettu ja DS5 ei löydy valikoimista korvaavassa tuotteessa, tähän kaatui mun DS5 osto.

Poissa Zego

• "C8"
  • Peukkuja: 27
  • C5 III Break HDi163 Confort A vm. 2012
« Vastaus #6 : Elokuu 05, 2019, 21:53:09 »
FSD löytyy nyt toisella nimellä, muuttivat siis sitä. En tiedä löytyykö uudella nimellä DS5:een sopivaa?

Poissa Xari

• "C8"
  • Peukkuja: 15
  • Sukupuoli: Mies
  • BX 1.9 GTi A-91
« Vastaus #7 : Elokuu 07, 2019, 20:37:24 »
FSD löytyy nyt toisella nimellä, muuttivat siis sitä. En tiedä löytyykö uudella nimellä DS5:een sopivaa?

Special-active, ei löydy, ei iskarivalikoimista eikä mun pihasta.