Kirjoittaja Aihe: C5 II takajousisylinterit  (Luettu 366 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tervo

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 105
  • Peukkuja: 3
  • Sukupuoli: Mies
C5 II takajousisylinterit
« : Huhtikuu 01, 2019, 18:45:23 »
Tuossa kun ostin noi jousipallot (jotka siis alkujaan piti olla taakse) selvittelin samalla tuota jousisylinteriä. Nyt näyttää siltä, että tämä faceliftin (/farkun?) sylinterejä ei enää tehdas toimita, näin ainakin Sitrosen luettelon mukaan. Eikä noita kauheasti enää ollut maailmallakaan tarjolla. Sitä vanhemman berline mallin sylkkää sen sijaan vielä on.
Nyt kysymys osaajille: uusihan on 40mm männällä, ja vanha 37mm. Onko näissä muuta eroa mitotuksessa, ts. voiko näissä uudemmissa sylkän korvata sillä vanhemmalla?
"The Sabbath was made for man, not man for the Sabbath" - SM, Piratical 9:5

Poissa purflux

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 594
  • Peukkuja: 7
Vs: C5 II takajousisylinterit
« Vastaus #1 : Huhtikuu 02, 2019, 00:05:56 »
Onko seinämässä syöpymiä tai naarmuja? Ehkä hoonaamalla saisi pari satasta pois ja kiillotus päälle niin menisi vielä monta vuotta. Mutta pinnanlaatu on oltava tosi hyvä Sitikan sylintereissä.

Poissa Tervo

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 105
  • Peukkuja: 3
  • Sukupuoli: Mies
Vs: C5 II takajousisylinterit
« Vastaus #2 : Huhtikuu 02, 2019, 09:18:32 »
Ei mulla (vielä) ole tarvetta, piruuttaan vain katsoin saatavuutta, kun näkyi olevan valituksia, että takapallojen irrotus saattaa särkeä sen jousijalan kauluksen  :) Ja jostain syystä tehdas on tällä mallilla noudattanut kirjaimellisesti tuota 10 vuoden varaosatarjontavaatimusta?
"The Sabbath was made for man, not man for the Sabbath" - SM, Piratical 9:5