Kirjoittaja Aihe: C5 III tuulilasinpyyhkijän outo toiminta  (Luettu 256 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla TeeKoo

• "C8"
  • Peukkuja: 8
  • Sukupuoli: Mies
  • C5 III Break HDi204 Exclusive A vm. 2011
C5 III tuulilasinpyyhkijän outo toiminta
« : Maaliskuu 11, 2019, 15:01:51 »
Olin eilen illalla jättänyt sulat pystyasentoon etteivät jäädy. Aamusella  ku nlähdin, painoin viikeseä ja oikea sulka painui alas mutta vasten jäi 10 cm vajaaksi. Aattelin, että meni moottori tai sulake, painoin käsin alemmas, ei siis ihan alas.

Kotipihalle kun pääsin koiitin kertapyyhkäisyä ja taas vasen sulka jäi vähän ylös. OIkea toimi normaalisti.

Äskeisen kirjoitettuani päätin vielä kokeilla ennen kuin lähetän viestin. Pistin virran päälle ja nostin vivun ylös ja ihan normaalisti pyyhkeili monta kertaa. Katkaisin virran, nostin sulat ylös, laitoin virrat, painoin viikseä ja alashan ne meni molemmat.

Mitähän madamella oikein oli mielessä. :-D
TeeKoo Turuust autona C5 III Break HDi204 Exclusive A vm. 2011

Poissa CelaVii5

• "C8"
  • Peukkuja: 6
  • C5 III HDi 240 Tourer
Vs: C5 III tuulilasinpyyhkijän outo toiminta
« Vastaus #1 : Maaliskuu 11, 2019, 16:25:37 »
Niissä on aika herkkä suojatoiminto jonka oon itse saanut päälle pari kertaa jos kovassa lumipyryssä on ollut auto parkissa sulat yläasennossa. Siitä kun pyyhkäisee alas niin sulat ei pääse alas asti koska lumimassa estää ja heittää suojapiirin päälle. Korjaantuu jonkin ajan päästä tai kun käynnistää auton uusiksi. Ekalla kerralla säikäytti että nytkö ne vinkkarit hajos.

Paikalla TeeKoo

• "C8"
  • Peukkuja: 8
  • Sukupuoli: Mies
  • C5 III Break HDi204 Exclusive A vm. 2011
Vs: C5 III tuulilasinpyyhkijän outo toiminta
« Vastaus #2 : Maaliskuu 11, 2019, 18:10:36 »
Kiitos CelaVii5. Tuosta varmaan on kyse. Tuulilasi olil puhdas mutta sulan juuressa saattoi hyvinkin olla jäätä.
TeeKoo Turuust autona C5 III Break HDi204 Exclusive A vm. 2011