Kirjoittaja Aihe: Jumper/Boxer vm.2011  (Luettu 291 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tikkat3

• "C2"
  • **
  • Peukkuja: 0
Jumper/Boxer vm.2011
« : Tammikuu 27, 2019, 17:43:15 »
Tuli ostettua Boxer vm.2011. Samahan tuo on kuin Jumper,niin uskaltaa siksi täälläkin kirjoittaa. AVK:lta jäi käsiin tuo laite ja on 2.2l moottorilla,88kw. Onkos tuolla moottorilla tai autolla yleensä millaisia tyyppivikoja? 2-korinen Jumper löytyykin jo pihasta ja se on pelannut moottoristaan täydellisesti,yksi suutin on vaihdettu ja 300tkm on ajettu.Kytkin on ollut auki jo 2 kertaa kun painelaakeri on mikä on,liian pieni ja siten heikko osa. Maalivikaa on tuossa uudemmassa Boxerissa ja on maalattava kauttaaltaan,sininen väriltään.Moottorissa ei ole öljyä,joten se on arvoitus,mitä on käynyt,tosin koko moottorin päälystä on aivan öljyinen. Kuinkahan paljon jakoketju kestää noissa? Oli ajatus että jos joudun ottamaan moottorin pois autosta niin teen jakopään ja kytkimen samalla kertaa.niin,ja 190tkm on Boxer ajettu. Onko jotain halpoja liikkeitä mistä kannattaa osia alkaa hankkimaan?

Poissa purflux

• "C6"
  • Peukkuja: 7
Vs: Jumper/Boxer vm.2011
« Vastaus #1 : Tammikuu 27, 2019, 19:34:02 »
Ei ole paljoa ajettu, paitsi jos kaikki on kaupunkiajoa. Sellaisen testin voi tietty tehdä että laittaa vaikka suurimman vaihteen ja ykkösen kanssa päälle ja lukkopihdit vetoakseliin ja mittaa välykset. Voit verrata niitä Jumpperiin, ja jos on samaa luokkaa, saattaa vaihteisto olla ok kunnossa. Toki niissä voi olla eri tyyppiset laatikot, siitäkin voi tulla eroa. Hyvä kuitenkin tsekata tässä vaiheessa kun on verrokki vieressä. Itse olen Sparetolta ostanut, täytyy vaan mitata tai muuten varmistaa että osat on varmasti oikeat. Myös Mister-autolta olen joskus tilannut. Spareton rahdin olen ottanut Postnordin/DPD:n kautta mikä useamman kerran on takunnut mutta aina on tavarat tulleet. Kannattaa ilmoittaa puhelinnumero DPD:lle jos sieltä ottaa. Niin jos tilaat useamman tuotteen niin pitää muistaa merkata sarakkeelle lukumäärä ja lisäksi klikata päivitystä. Kerran tilasin enkä tajunnut päivittää oikeita lukumääriä niin tuli vaan yksi kappale.