Joo, ja mulla vielä työelämässä ollessa pari tuhatta kilsaa ajettu Työsuhde-Anjovis pudotteli EPSejä pois käytöstä. Huolto vai htoi kertaalleen sen apsipumpun, mutta vika ei korjaantunut, eivätkä suostuneet etsimään, kun ei jättänyt muka koodeja. Lopulta itse löysin tavan millä valojen syttymisen sai satavarmasti toistetuksi, kickdownilla kolmonen sisään ja heti perään kaasun hellitys ja neloselle(huollon mukaan automaatilla ei saa näin ajaa, tapahtui ekan kerran kun olin kehätien liittymästä tulossa ahtaaseen rakoon, ja totesin, ettei siihen mahdukkaan). Hirveän kädenväännön jälkeen, kun vikakoodit osoitti edelleen tuohon pumppuun, jota eivät olleet toista kertaa halukkaita vaihtamaan valmistaja sanoi, että vaihtoon. Luotettava Toyota?
Työsuhde-Opel Astra yhtä uutena poltti engine faulttia ja seisoi valohoidossa korjaamolla moneen kertaan tulematta kuntoon. Vasta kun isoon ääneen Herzin vastaavalle uhkasin, että auto kuntoon, tai sopimus uusiksi, ottivat vian tosissaan. Koko ajan oli herjannut nakutusanturista, joka oli ainakin kertaalleen vaihdettu. Kuntoon tuli vasta, kun ECUn softa päivitettiin, oletettavasti hälytyskynnystä korottamalla.
Työsuhde-C5 jätti vaimon motarille, kun oli joku klemmari pettänyt ja sylki hydeöljyt pitkin konehuonetta.
Työsuhde-Picasso haettiin lavetilla mökkirannasta, ei ollut sähköt menneet perjantai-iltana nukkumaan, ja sunnuntai-iltana avainta kääntäessä sai pelkän joulukuusen mittaristoon.
Merkillä ja valmistusmaalla ei ole mitään merkitystä, kyllä nämä ryppyilee sille päälle sattuessa ihan jokainen.