Kirjoittaja Aihe: C5 Fuel pressure high + toinen koodi  (Luettu 1030 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Eeska91

  • Maarakennuskoneenkuljettaja
  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 451
  • Peukkuja: 2
  • Sukupuoli: Mies
C5 Fuel pressure high + toinen koodi
« : Toukokuu 15, 2018, 14:13:45 »
Otsikko kertoo. Antaa koodia P1166 ja myös P1351. Toinen vika on hehkureleessä ja toinen on sitten joko polttoainepainesensori tai regu. Missä tuo sensori sijaitsee? Ja releen sijainti myös kiinnostaa. Jostain syystä service.citroen ei toimi enään nii ei voi sieltä kurkata nuita.
Citroen C5 2009 2L HDi 136 perhevankkuri
Ford Mondeo Mk3 1.8 bensa "en tee tälle mitään isoa"

[/url

Poissa Teuski

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 950
  • Peukkuja: 14
Vs: C5 Fuel pressure high + toinen koodi
« Vastaus #1 : Toukokuu 15, 2018, 14:44:03 »
Paineensäädin on korkeapainepumpun kyljessä taaemman nokka-akselin päässä
-= C5 I 2.2 HDi AT break '03 -=- C4 1.6 16V berline '06 -=- Xsara 1.6i '99 =- +Renault Safrane 2.5 '96

Poissa Eeska91

  • Maarakennuskoneenkuljettaja
  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 451
  • Peukkuja: 2
  • Sukupuoli: Mies
Vs: C5 Fuel pressure high + toinen koodi
« Vastaus #2 : Toukokuu 15, 2018, 15:42:03 »
Paineensäädin on korkeapainepumpun kyljessä taaemman nokka-akselin päässä

Kiitos. Pitääpä vilasta täsä illan kähmässä kunhan saan perhevankkurin pihaan. Josko nuilla osilla loppus vikakoodien tulo, menee aika tehottomaksi autoksi ku tippuu tehot pois.

Äkkiä tuossa kun pengoin sitä tuolta nii ilman näköyhteyttä käteen osu kahdella painikkeella oleva liitin. Se ois äkkiä voinu olla se, mutta kuuman osan takia en saanu nyppästyä liitintä irti. Pitääkö eturengas ottaa pois tuosta ku sitä alkaa vaihtaa vai vaihtuuko yläkautta. Ilmanputsariletkun irrotuksella.

Ja auto on 2litranen diesel. Se unohtu mainita. Täsähä o yks nokka.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 15, 2018, 18:28:00 kirjoittanut Eeska91 »
Citroen C5 2009 2L HDi 136 perhevankkuri
Ford Mondeo Mk3 1.8 bensa "en tee tälle mitään isoa"

[/url

Poissa CarrierGrade

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 105
  • Peukkuja: 1
Vs: C5 Fuel pressure high + toinen koodi
« Vastaus #3 : Toukokuu 16, 2018, 13:11:14 »
Veikkaan yläkautta vaihtoa mutta itsellä jäi tekemättä koska edes pelkät luut eivät olis menneet sinne....

Poissa Teuski

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 950
  • Peukkuja: 14
Vs: C5 Fuel pressure high + toinen koodi
« Vastaus #4 : Toukokuu 16, 2018, 14:41:21 »
Ja auto on 2litranen diesel. Se unohtu mainita. Täsähä o yks nokka.
Onhan siinä 136:ssa 2 nokkaa ja 16 venttiiliä nyt kuitenkin...
-= C5 I 2.2 HDi AT break '03 -=- C4 1.6 16V berline '06 -=- Xsara 1.6i '99 =- +Renault Safrane 2.5 '96

Poissa Eeska91

  • Maarakennuskoneenkuljettaja
  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 451
  • Peukkuja: 2
  • Sukupuoli: Mies
Vs: C5 Fuel pressure high + toinen koodi
« Vastaus #5 : Toukokuu 26, 2018, 19:35:22 »
No niinpä siinä näky olevan. En jaksa alottaa uutta topiccia. Saako jostain tupakansytyttimiin jatkuvan 12V? Sulakkeitten paikkaa vaihtamalla vai pitääkö käyttää Lexiaa?
Citroen C5 2009 2L HDi 136 perhevankkuri
Ford Mondeo Mk3 1.8 bensa "en tee tälle mitään isoa"

[/url

Poissa Eeska91

  • Maarakennuskoneenkuljettaja
  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 451
  • Peukkuja: 2
  • Sukupuoli: Mies
Vs: C5 Fuel pressure high + toinen koodi
« Vastaus #6 : Kesäkuu 04, 2018, 18:44:32 »
??
Citroen C5 2009 2L HDi 136 perhevankkuri
Ford Mondeo Mk3 1.8 bensa "en tee tälle mitään isoa"

[/url