Mitä tarkoittaa viestien taso?

Aloittaja Xanteri, helmikuu 28, 2006, 18:35:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Xanteri

Päivän tyhmä kysymys: mitä tuo "viestien taso" tarkoittaa tuossa viestimäärän yhteydessä? Kaikilla näyttää olevan siinä nolla...onks viestien taso tooosi huono, vai onko tuolla jokin muu(kin) merkitys ;D ;)?

Onko täällä muuten alusta asti ollut tuollainen ominaisuus käytössä, että menemällä viestiketjun päälle näkyviin tulee pari ekaa riviä viestiketjun ekasta postauksesta? En oo aiemmin huomannut.

Toni B.

Jos joku antaa oikein hyvän/hyödyllisen vinkin/vastauksen, niin voipi antaa henkilölle plussaa ja jos taasen henkilö keskittyy lähinnä vittuilemaan/trollaamaan niin voipi antaa miinusta. Eli ei sillä sen kummempaa tarkoitusta ole. :)

miqsu

No eipä nyt ainakaan minulle avaudu, että miten tuo miinus/plussa annetaan. Yleensä ei jää sormi suuhun, mutta nyt kyllä...

Toni B.

Nyt pitäisi aueta, oli oikeustasot hieman pielessä käyttäjillä ;)

Xanteri

No nyt selvisi minullekin! Tämä selvä!

Obelix

Pitääkö olla jokin määrätty määrä viestejä itsellä lähetettynä ennenkuin pääsee "arvostelemaan" toisia? Ei mulla ainakaan ole mitään plus ja miinus nappia näkyvissä.

Toni B.

juu 10 näköjään. :)

Obelix

Tommi

eli ne jotka vaan kyselee, kuten minä, ei saa koskaan nollaa suurempaa tasoa (?)
Sitä päivää odotellessa kun minä pääsen neuvomaan jotain autoasioissa. No, eihän sitä koskaan tiedä...

andre

Ei kyse ole ainoastaan vastaamisesta jonkun kysymykseen. Jos viestit ovat hyviä ja/tai annat hyvän vinkin jostain asiasta saat varmasti "plussapisteitä".

Toni B.

Juu, eli kun joku tuo keskusteluun mielenkiintoisen näkökulman, aiheen, tms. niin plussaa vain ja jos taas joku vaan vittuilee viimasuojista aiheessa kuin aiheessa niin miinusta (+bannia) ;)

samik

Tällä forumilla ei ilmeisesti ole tuo viestien taso aiheuttanut "lieveilmiöitä"? tuolla Leijona puolella "Näppärät jätkät" alkoivat rekisteröidä toisia tunnuksia jotta saivat äänestettyä itselleen lisää "karmaa"

Että se siitä kokeilusta...  ???

Samppa

Olen huomannut, että tämä plussa/miinus- systeemi ei kaikissa tapauksissa toimi. Asialliset ja asiantuntevatkin kirjoittajat voivat helposti saada roppakaupalla miinusta, jos esittävät jotenkin kritisoivaa, tai muutoin valtavirrasta poikkeavaa tekstiä. Ottavatko esim. uudet tulokkaat, jotka eivät entuudestaan tunne ko. henkilöitä, heitä enää sitten tosissaan? Ja muutoinkin jos joku erehtyy huonona päivänä sanomaan jonkin pahan sanan sitikasta, niin jo on nopeasti miinussaldo täynnä ;)

Myönnetään ongelma ei ole mikään paha, mutta hieman tämä aiheuttaa ristiriitaisia tuntemuksia välissä.

Gusse

Harvemmin tulee kyllä katottua viestien tasoa, kun lukee jonkun vastausta.
exät  XC60 T8 -18, F-Pace -16, Niro -18, Proceed Gt -19, Sportage -16, F20 118d -12, E91 320i -09, BX Gti, Giulietta 1.4 MA, Focus W -13, E87 116i -07, 147 -07, GT -05, 307 -05, Delta -09, C2 VTS -05, ZX 1.4 -97, Xsara 1.8 16v -98, CX 20 TRE, Volvo 460

Zygi

Lainaus käyttäjältä: André Citroën - maaliskuu 02, 2006, 14:40:22
Ei kyse ole ainoastaan vastaamisesta jonkun kysymykseen. Jos viestit ovat hyviä ja/tai annat hyvän vinkin jostain asiasta saat varmasti "plussapisteitä".
Tällä ominaisuudella muilla boardeilla on saatu aikaiseksi niin loistavia riitoja että toiminnallisuus on poistettu käytöstä. joskus se vaan on pienestä kiinni.

Wildchild

no täällä varmaan kukaan ei vielä riehumaan ole alkanut? :)

Xanteri

Tällä foorumilla keskustelu on pysynyt sen verran asiallisena, että en ole kyllä kiinnittänyt juurikaan huomiota siihen, mikä kenenkin viestien tasolukema on. Silloin tällöin olen painellut plussaa jollekin, jos ko. tyyppi on kertonut arvokasta/mielenkiintoista/hauskaa tietoa.