Kirjoittaja Aihe: Rasvanipat taka kynkkiin ?  (Luettu 602 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa danbomp

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 607
  • Peukkuja: 3
  • Sukupuoli: Mies
    • You tube sivuni
Rasvanipat taka kynkkiin ?
« : Maaliskuu 05, 2018, 19:20:02 »
Olen miettinyt että miten oikea oppisesti laitetaan rasvanipat takakynkkiin ja onko eroja jos on BX, Xantia, XM tai C5 . Kynkkäänhän porataan reikä nippaa varten, mutta mikä on paras paikka sille ? Entä kuinka syvälle porataan, porataanko myös reikä muoviputkeen joka on sisällä(ainakin C5:ssa) ? Muutenhan rasva ei mene perille jos olen oikein ymmärtänyt laakeroinnin rakenteen.
Miten olette toteuttaneet tämän homman ?

Pena
XM V6 Exclusive Berline -99

Poissa Megaman

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 3 311
  • Peukkuja: 15
  • Sukupuoli: Mies
  • 407 Coupé, 206, Boxer
Vs: Rasvanipat taka kynkkiin ?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 05, 2018, 19:42:18 »
Eikös se ollut niin, että C5:een ei rasvanippoja saa oikein toimimaan. Täyttyy vaseliinista koko akseli, eli menekki on kova?
Korjatkaa, jos olen väärässä.  :)
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bombardier Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break -03, BX, Xantia, 309... :-*

Poissa lukkis

  • "C4"
  • ****
  • Viestejä: 273
  • Peukkuja: 1
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Rasvanipat taka kynkkiin ?
« Vastaus #2 : Maaliskuu 05, 2018, 20:06:52 »
Pitää paikkaansa. Jotakin  vedenkestävää propellivaseliinia paljon on käytetty.