Bensamittari ei toimi

Aloittaja Xsara83, helmikuu 05, 2018, 17:21:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Xsara83

Citroën Xsaran bensamittari ei toimi. Tankkasin kun osoitin oli vikan viivam ja punaisen välissä. Ei noussut mihinkään. Seuraavana päivänä lisäsin bensaa 20 eurolla ja osoitin pysyy viimeisen valkoisen viivan alapuolella. Missä vika, voiko resetooda jotenkin vai mitä yritän ekaks itse?

Eeska91

Minkä vuotinen Xsara? Vika voi olla mittaristossa, polttoaineuimurissa (polttoainetankin sisällä)
Citroen C5 2009 2L HDi 136 perhevankkuri
Ford Mondeo Mk3 1.8 bensa "en tee tälle mitään isoa"

[/url

Jankos

Olikos tuon ikäisessä xsarassakin jo se että menee mittari sekaisin jos ei sammuta tankatessa? Eli sammutitko tankkauksen ajaksi?
Rallia ranskalaisella :D
www.facebook.com/RapideRallyTeam/

Ralle

2003 picasso ei ainakaan ymmärtäny jos tankkas vaikka 10:llä tai kannusta aikanaan. Sitten kun laitto lisää niin viisari siirtyikin puoleentankkiin helposti.

Xsara83

Tankkasin sammutettuna. Vai olisko koho jäänyt jumiin tankkiin... Ja sitten voiko itse kokeilla jotain?

Megaman

Jossain neuvottiin ajamaan tankki lähes tyhjäksi ja sitten tankki täyteen. Kannattaa varmaan pitää varakannua mukana.
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...

Eeska91

Lainaus käyttäjältä: Xsara83 - helmikuu 05, 2018, 23:45:58
Tankkasin sammutettuna. Vai olisko koho jäänyt jumiin tankkiin... Ja sitten voiko itse kokeilla jotain?

Voi olla kohossa se kontaktipinta kulunu nii että näyttää välillä omiaan.
Citroen C5 2009 2L HDi 136 perhevankkuri
Ford Mondeo Mk3 1.8 bensa "en tee tälle mitään isoa"

[/url