C5 Farmari ja facelift

Aloittaja Carrus mysticus, marraskuu 11, 2017, 10:45:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Carrus mysticus

Hei.
Olen juuri hankkinut toisen Citikkani.  Edellinen oli noin vuonna -77 ostamani vuosimallin -60 2cv josta olen luopunut aika kauan sitten. Tämä uudempi hankintani on kolhittu  C5 2007 farkku , joka olisi tarkoitus korjata. Tietämykseni autosta on vielä olematon . Takaluukku pitäisi vaihtaa ja hajottamoilla näkyy olevan ehjiä varsinkin hiukan vanhempiin .   Kysymykseni kuuluu , onko 2002 mallisessa autossa samanlainen luukku kuin tuossa 2007 autossa? .   

hyper

Lainaus käyttäjältä: Carrus mysticus - marraskuu 11, 2017, 10:45:01
Hei.
Olen juuri hankkinut toisen Citikkani.  Edellinen oli noin vuonna -77 ostamani vuosimallin -60 2cv josta olen luopunut aika kauan sitten. Tämä uudempi hankintani on kolhittu  C5 2007 farkku , joka olisi tarkoitus korjata. Tietämykseni autosta on vielä olematon . Takaluukku pitäisi vaihtaa ja hajottamoilla näkyy olevan ehjiä varsinkin hiukan vanhempiin .   Kysymykseni kuuluu , onko 2002 mallisessa autossa samanlainen luukku kuin tuossa 2007 autossa? .

Käsittääkseni luukku on mekaanisesti sama, mutta sähköpuolella on eroja. Uudemmassa kun on ne canbus-väyläsähköt ja vanhemmassa perinteisemmät sähköjärjestelmät.

Korjatkaa jos olen väärässä...
Nykyinen kulkuneuvo: Mustang Mach-E GT  Ex: Kia Optima, Honda CR-V,  Citroen C5-II Break

läjjeejä

sama luukku  facelift takapuskurissa koristelistat  helmamuoveissa koristelistat  väyläsähköt alusta lähtien

KariM

Lainaus käyttäjältä: läjjeejä - marraskuu 11, 2017, 21:49:00
väyläsähköt alusta lähtien

Kyllä mutta väylät eri I vs. II.

Varaosanumeroiden perusteella: Itse luukku on sama mutta johtosarja ja lukkolaite eri. Eli ainakin noiden osalta voi varautua siirtotöihin jos eivät satukaan olemaan yhteensopivia. Luukun avausnappi on sama. Muita osia en nyt jaksanut vertailla :)

Carrus mysticus

Kiitos vastauksista.  :)  Vaihdetaan johdotus , jollei oikeanikäistä luukkua löydy.