Particle filter

Aloittaja isokissa10, lokakuu 09, 2017, 19:19:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

isokissa10

Tossu alkoi kerjäämään huomiota taas.
Tuli ilmoitus Partikle filter addinktive level  too low.
Näytössä vilahti tukossa oleva pakoputken kuva ja service jäi palamaan.
Auttaako kova ajo vai pitääkö mennä sitikkahuoltoon käymään?
Auto 2010 163tuhatta 136 h hdi c5

eke

Ns. Eolys-neste alkaa olla lopussa. Joko sitikkahuoltoon täytettäväksi tai jos autossa on säiliö eikä pussi, niin voi todennäköisesti täyttää itsekin.

isokissa10

Nesteen loppumisesta oli kyse. Ei liene mahdollista täyttää itse. Hinta oli rapiat 300 ja laitettiin 3 litran verran. Taas seuraava 160 tuhatta pääsee hienoa kyytiä. Aion talvella lastuttaa ja kokeilla lisäheppojen kanssa. Teen niillä lisäpalikoilla, jotka voi itse kytkeä. Säiliöllisen voi ajaa autoa tuon ilmoituksen jälkeen eli noin. 1000 km.

Rommitommi

Lainaus käyttäjältä: isokissa10 - lokakuu 12, 1974, 01:28:29Aion talvella lastuttaa ja kokeilla lisäheppojen kanssa. Teen niillä lisäpalikoilla, jotka voi itse kytkeä.
Suosittelen kyllä ihan kunnon softausta, tollanen boksi huijaa lisää polttoainetta, mutta muut parametrit pysyy ennallaan, jolloin sitä voimasavua tulee myös reippaasti. Voi siis olla ettet ajele seuraavaa 160tkm ilman dpf:n tai egr:n tukkeutumista, mutta jokainen tietysti tekee omalle autolleen mitä haluaa.
Tesla Model S P85D -15, Passat GTE -18, BMW 530e -18, Volvo V70 2.5T -04

Hcet

Lainaus käyttäjältä: Rommitommi - lokakuu 10, 2017, 22:03:36
Lainaus käyttäjältä: isokissa10 - lokakuu 12, 1974, 01:28:29
...mutta jokainen tietysti tekee omalle autolleen mitä haluaa....

Ja toivottavasti tämän jälkeen pitää auton itsellään hautaan asti tai muistaa myydessä kertoa autolle olevan tehty mitä tehty ;)
Pätee tässä ja kaikissa autoihin tehtävissä virityksissä...