Kirjoittaja Aihe: 1,9 diesel berlingo dw8 moottorilla  (Luettu 1055 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa idefix

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 13
  • Peukkuja: 0
1,9 diesel berlingo dw8 moottorilla
« : Toukokuu 12, 2017, 14:15:11 »
Hei, olen antanut itseni ymmärtää, että berlingossa ja pösössä on sama kone DW8 nyt kun en ole mikään diesel ihmemies eikä vielä ole mitään remonttiopastakaan niin kysynkin josko joku tietäis mistä kannattaa lähteä pienentää tyhjäkäyntiä kyseisestä vehkeestä (peugeot 206 1,9 d)
mielestäni thjäkäynti on aavistuksen liian korkea 1000 rpm Tapahtuuko säätö pumpusta vai kuinka pitää toimia. Tässä odottelen korjausopasta saapuvaksi ja ihmettelen sillä aikaa asioita.

Poissa kaselin

  • Expert and Specialist for Everything
  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 211
  • Peukkuja: 9
Vs: 1,9 diesel berlingo dw8 moottorilla
« Vastaus #1 : Toukokuu 12, 2017, 14:30:56 »
Pumpussa on säätöruuvi/vit mikä pumppu bosch roto lucas vähän eroaa toisistaan.
Fiat Scudo 1,6 Multijet -08
C5 break 1.8 -03,
Peugeot Expert 1.9TD -00,
Honda GL1800-08, Xantia1,8 sx -94
edesmenneet 2cv4 -72, 2cv6 -82

Poissa idefix

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 13
  • Peukkuja: 0
Vs: 1,9 diesel berlingo dw8 moottorilla
« Vastaus #2 : Toukokuu 12, 2017, 14:45:15 »
Valitettavasti peli on niin uusi tuttavuus etten ole keriinnyt purkaa enkä tutkia autoa sen tarkemmin, eikä se ole kotona nyt. Olisin merkkiliikkeen tiedostoista kysellyt valmistenumeron perusteella, mutta eivät kerkii vastailla näköjään puhelimiin.Mulla kun ei ole servicen tunnuksia joten en pääse tarkistaan tietoja.

Poissa idefix

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 13
  • Peukkuja: 0
Vs: 1,9 diesel berlingo dw8 moottorilla
« Vastaus #3 : Toukokuu 12, 2017, 15:00:06 »
Nyt soittivat takas ja sanoivat että autossa olisi Lukaksen pumppu


Poissa idefix

  • "C1"
  • *
  • Viestejä: 13
  • Peukkuja: 0
Vs: 1,9 diesel berlingo dw8 moottorilla
« Vastaus #5 : Toukokuu 12, 2017, 16:02:39 »
Kiitti, huomenna kun autolla on vapaapäivä, niin alan tutustuun vehkeeseen. Siihen on tehty jakopää ja sitä myötä sitten venttiilit säädetty ja vähän muutakin fiksattu ja auto käy kyllä nätisti. Hehkutulpat aattelin samalla vaihtaa kun irrottelen  muovit pois kylmänä on hiukan vastahakoinen käinnistyyn, oiskohan asentaja säätänyt tyhjäkäynnin hiukan yläkanttiin, mene ja tiedä huomenna olen viisaampi.

Poissa kaselin

  • Expert and Specialist for Everything
  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 211
  • Peukkuja: 9
Vs: 1,9 diesel berlingo dw8 moottorilla
« Vastaus #6 : Toukokuu 12, 2017, 17:45:11 »
Omassa expertissä vanhempaa mallia xudt mikä on samanlainen turbo 66kw vanhempaa mallia käy kylmänä Noin 980 kierrosta lämpösenä 800+-.
Fiat Scudo 1,6 Multijet -08
C5 break 1.8 -03,
Peugeot Expert 1.9TD -00,
Honda GL1800-08, Xantia1,8 sx -94
edesmenneet 2cv4 -72, 2cv6 -82